
Masterat in
Master în Managementul Afacerilor Digitale, BI și Inteligență Artificială ESPM – Brasil

Introducere
Masterul în Digital Business Management, BI și Inteligență Artificială își propune să îmbunătățească citirea unui mediu de afaceri din ce în ce mai competitiv, programul se bazează pe o metodologie care solicită participanților să pregătească și să aplice acțiuni strategice pentru mediul digital care se articulează cu strategia de afaceri. Într-un mediu de colaborare, participanții vor planifica acțiuni și un proiect de finalizare a cursului.
Galerie
Studenți ideali
profilul absolventilor
Absolvenții cursului de Master în Digital Media Management, Business Intelligence și Inteligență Artificială trebuie să aibă următoarele calificări:
- Dezvoltați acțiuni strategice axate pe managementul rezultatelor în mediul digital.
- Luați decizii prin metode analitice care promovează competitivitatea companiilor.
- Formați, dezvoltați și conduceți echipe de înaltă performanță.
- Să știi cum să gestionezi cerințele conflictuale.
cui este destinat
- Analisti seniori, coordonatori si lideri, cu potential de a-si asuma pozitii manageriale.
- Consultanți și persoane care desfășoară activități independente care lucrează în zonă și care doresc să se perfecționeze pentru a deservi companiile mijlocii și mari.
- Companii, agenții de publicitate și comunicare care trebuie să își formeze conducerea.
- Coordonatori și manageri ai diferitelor segmente de afaceri.
Admitere
Curriculum
ce vei invata
Subiectele cursului sunt susținute de cursuri de conferințe web susținute de profesori cu o vastă experiență profesională și academică în tema respectivă, texte, indicații bibliografice actuale și ore înregistrate. Dinamica, cazurile și analizele critice sunt parte integrantă a activităților de-a lungul cursului, favorizând învățarea participativă.
- Integrarea disciplinei
Centru de management și strategie
- Marketing strategic
- Finanțe aplicate marketingului
- Leadership și management strategic al oamenilor
- Design Thinking și noi modele de afaceri
BI și Centrul de Inteligență Artificială
- Data Science & Business Intelligence
- Informații pentru consumatori
- Analiza digitală
- Metode cantitative aplicate marketingului
- Fundamentele inteligenței artificiale
- Învățare automată aplicată marketingului
Nucleul de management digital
- Fundamentele de marketing
- Platforme și tehnologie digitale
- Experiență de afaceri
- Strategia Social Media
- Martech & Publicitate programatică
- Marketing-ul motoarelor de căutare
Proiect de finalizare aplicat
Constă în pregătirea supravegheată a unui proiect aplicat de planificare a comunicării digitale și business intelligence, având în vedere aplicarea practică a referințelor teoretice, conceptelor și metodologiilor acoperite pe parcursul cursului. Proiectul este monitorizat de un supervizor, care va acționa ca un facilitator pentru dezvoltarea lui și, când este finalizat, va fi înaintat unui panel personal pentru evaluare.
*La sfârșitul cursului, studenții vor prezenta lucrarea de încheiere a cursului (TCC) în persoană unui grup de profesori. Prezentarea are loc la una dintre unitățile ESPM, în São Paulo, Rio de Janeiro sau Porto Alegre.