Master în economie comportamentală
ESPM – Brasil
Informatie cheie
Locația campusului
São Paulo, Brazilia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
3 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
BRL 627 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* până la 35 de rate de 627,83 BRL + 1 tranșă de 691,26 BRL
Introducere
Masterul în economia comportamentală va oferi o bază teoretică solidă în economia comportamentală, permițând participanților să utilizeze conceptele și instrumentele principale din acest domeniu de cercetare în companii, agenții de publicitate, bănci, consultanță, printre altele. Obiectivul acestui curs este, de asemenea, de a subvenționa viitorii manageri, consultanți și analiști în tendințele care stau la baza deciziilor psihologice luate de clienți, angajați, concurenți și ei înșiși, cu accent pe cum să încorporeze aceste perspective în afaceri, marketing, leadership și strategii. .
Admitere
Curriculum
ce vei invata
Subiectele cursului sunt susținute de cursuri de conferințe web în timp real, conduse de profesori cu o vastă experiență profesională și academică în tema respectivă, texte și indicații bibliografice actuale. Dinamica, cazurile și analizele critice sunt părți integrante ale activităților de-a lungul cursului, favorizând învățarea participativă.
Cursul are o disciplină integrativă al cărei obiectiv este să ofere un canal de comunicare cu coordonarea cursului. Pentru această disciplină se ține ora inaugurală și prezentări de către invitați ale coordonării cursului.
Indicațiile bibliografice includ texte în limba engleză, necesitând limba engleză instrumentală de la participanți.
Procesul de luare a deciziilor: conducere și management
Această axă tematică își propune să prezinte și să discute forțele subtile care conduc alegerile oamenilor, atunci când aceștia decid individual sau colectiv. Disciplinele care o integrează prezintă principalele fundamente teoretice ale științelor comportamentale și modul în care acestea pot fi utilizate pentru a construi soluții la probleme comune. Vor fi discutate prejudecățile prezente în procesul de luare a deciziilor în organizațiile complexe, natura comportamentală a conducerii și motivatorii din spatele deciziilor individuale în legătură cu bunăstarea individuală.
- Fundamentele instrumentelor de economie comportamentală
- Procese de decizie
- Bunăstare și Fericire
- Persuasiune, leadership și preferințe sociale
Comunicare și consum
Axa tematică este centrată pe individ, cu accent pe comunicare și pe consumator, prezentând modele care permit înțelegerea și anticiparea deciziilor. Disciplinele care o integrează se adâncesc în psihologia din spatele alegerilor și dependența acestora de context. Sunt studiate tehnicile de arhitectură a opțiunilor care permit crearea de „nudges” care modelează deciziile indivizilor și, pe baza neuroștiințelor, se discută despre procesul biologic care este activat în alegerile individuale.
- Marketing strategic
- Psihologia Cumpărătorului și Consumatorului
- Neuroștiința aplicată pe piață
- Nudging and Architecture Architecture
Economie și Finanțe
Axa tematică integrează viziunea comportamentală în alegerile economice individuale, discutând paradigma homo economicus rațional și recunoscând factorii de decizie ca personaje. Modelele de alegere rațională sunt discutate atât din perspectivă micro cât și macroeconomică și sunt îmbogățite cu perspective comportamentale și părtiniri studiate în literatură. Un punct culminant sunt discuțiile pe subiecte legate de finanțarea comportamentală și impactul relaxării ipotezelor de raționalitate economică. Axa prezintă și discuția obligatorie a impactului durabilității asupra dezvoltării economice, relevanța eticii în decizia individuală și în aplicarea științelor comportamentale.
- Management financiar aplicat afacerilor
- Finanțe comportamentale
- Consum, Economii, Îndatorare și Alegere Intertemporală
- Mediu, social și guvernanță (ESG)
Metode de cercetare
Cursul include trei discipline de metodologii cantitative și experimentale care urmăresc dezvoltarea abilităților de a crea și evalua intervenții. Scopul este de a oferi studenților instrumentele practice pentru a crea și evalua acțiuni care dovedesc dovezi cauzale cu rigoare științifică.
- Cercetare și analiză în știința comportamentală
- Metodologia și proiectarea experimentelor
- Știința datelor: integrare și aplicare
Finalizarea lucrărilor de curs
Sub supravegherea unui profesor consilier, studentul va dezvolta un proiect cu aplicarea practică a referințelor teoretice și metodologiilor abordate pe parcursul cursului, care poate fi aplicat la locul de muncă sau chiar vizat antreprenoriat.
- Proiect de finalizare aplicat
*La sfârșitul cursului, studenții vor prezenta lucrarea de încheiere a cursului (TCC) în persoană unui grup de profesori. Prezentarea are loc la una dintre unitățile ESPM, în São Paulo, Rio de Janeiro sau Porto Alegre.
Galerie
Studenți ideali
profilul absolventilor
Absolvenții cursului de Master în Economie Comportamentală trebuie să aibă următoarele calificări:
- Conduce și proiectează proiecte care se concentrează pe fundamentele și instrumentele principale ale economiei comportamentale și științelor comportamentale;
- Analizați diferențele dintre abordările comportamentale și modul în care acestea pot contribui la definirea unor strategii mai eficiente în companii și organizații;
- Investigați comportamentul consumatorului dintr-o nouă perspectivă și identificați principalele părtiniri care acționează atunci când facem alegeri.
- Evaluați critic principalele ipoteze și metodologii ale acestui domeniu de cercetare.
- Înțelegeți beneficiile testării, măsurării, eșecului, re-testării, eșecului, re-testării în definirea produselor și strategiilor în organizații.
cui este destinat
- Analisti seniori, coordonatori si lideri, cu potential de a ocupa functii manageriale.
- Consultanți și freelanceri care lucrează în zonă și care doresc să se perfecționeze pentru a deservi companiile mijlocii și mari.
- Companii, agenții de publicitate și comunicare care trebuie să își formeze conducerea.
- Coordonatori și manageri ai diferitelor segmente de afaceri.