
Masterat in
Master în Comunicare Politică și Societate
ESPM – Brasil

Informatie cheie
Locația campusului
São Paulo, Brazilia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
3 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
BRL 564 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* până la 35 de rate de 564,11 BRL + 1 tranșă de 621,19 BRL
Introducere
Pe parcursul acestui Master, studenții vor fi pregătiți să:
- Evaluează scenarii, discută unele dintre cele mai relevante teme ale societății contemporane, urmărindu-se înțelegerea principalelor caracteristici ale acesteia și a dezbaterilor în vogă;
- Să înțeleagă conceptele și cele mai bune practici ale comunicării politice, cunoașterea platformelor, tehnicilor și modalităților de acțiune ale acestora, pentru a le desfășura în mod eficient și pentru a crea strategii care să stabilească relații relevante și pozitive cu publicul lor;
- Aplicați ceea ce s-a învățat în situații reale, conturând metode și folosind conținutul studiat în cerințele de lucru.
Într-un mediu de colaborare și schimb, profesorii și studenții vor împărtăși cunoștințe și experiențe, astfel încât toată lumea să dobândească abilități de aplicat în domeniu; modulele urmăresc să dezvolte elevul să acționeze cu încredere în viața reală.
Studenți ideali
cui este destinat
- Responsabil cu comunicarea (și marketingul) parlamentarilor, primarilor și guvernatorilor în funcție, care trebuie să facă față provocărilor de construire a imaginii și să asigure un dialog relevant cu populația.
- Profesioniști care lucrează cu media digitală și doresc să aprofundeze tehnicile (și offline) de comunicare și marketing într-un context sociopolitic.
- Consultanți, printre alți profesioniști din campania electorală, caută asertivitatea și profesionalizarea strategiilor folosite în cursa electorală, urmărind dobândirea capacității de analiză, evaluare a scenariilor, planificare și implementare.
- Agenții, birouri de comunicare și relații publice, companii de consultanță care au nevoie să-și formeze profesioniștii în domeniul comunicării politice.
- Profesioniști în comunicare, publicitate și marketing care lucrează în context comercial, dar doresc să dobândească noi cunoștințe și abilități pentru a-și extinde oportunitățile pe piață și, de asemenea, pentru a se îmbogăți intelectual.
- Lideri sociali și politici, consilieri care doresc să-și extindă capacitățile de înțelegere a societății și de comunicare cu diferite părți interesate.
Curriculum
ce vei invata
Disciplinele vor fi conduse de profesori cu experiență în domeniu și care domină cadrul teoretico-metodologic al temelor respective. Ei vor prezenta conținutul live prin intermediul conferinței web, aducând interacțiune cu studenții, referințe bibliografice, studii de caz și concepte relevante.
- Integrarea disciplinei
- Marketing și comunicare politică: introducere și concepte
- Comunicare și sfera publică: modelul habermasian și provocările vremurilor actuale
- Diferențierea în rețelele sociale: strategii, contexte, analiză și conținut
- Big Data și CRM
- Comportamentul alegătorilor în societatea contemporană
- Analiza și construcția discursului
- Campanie Electorală - Comunicare și Marketing
- Televiziune, Radio și Presă
- Metode de cercetare calitativă
- Povești, narațiuni transmedia și construcția mărcilor politice
- Analiza socială demografică a societății braziliene
- Cultură Democratică, Media și Opinie Publică
- Finalizarea cursului (TCC) *
*La sfârșitul cursului, studenții vor prezenta lucrarea de încheiere a cursului (TCC) în persoană unui grup de profesori. Prezentarea are loc la una dintre unitățile ESPM, în São Paulo, Rio de Janeiro sau Porto Alegre.
Rezultatul programului
profilul absolventilor
Absolvenții Masterului în Comunicare Politică și Societate trebuie să aibă următoarele calificări:
- Percepe și aplică cele mai bune practici de comunicare politică și marketing, gândindu-se la strategii, analize și instrumente adecvate care generează rezultate.
- Discutați și analizați câteva dintre principalele caracteristici ale societății contemporane.
- Formează și conduc echipe implicate care caută rezultate și acționează cu seriozitate și zel în diferitele domenii ale marketingului și comunicării politice.
- Luați decizii prin metode analitice și referințe teoretice importante.