
Masterat in
Master în Branding ESPM – Brasil

Introducere
Cursul de Master în Branding, studenții vor fi pregătiți să:
- Înțelegeți cum este construită și gestionată o marcă cu valoare ridicată, identitate și valori diferențiate.
- Dezvoltați un plan de branding.
- Înțelegeți marca ca fiind o resursă extrem de importantă pentru afacerea dvs. și că nu se limitează la un simbol sau nume.
- Dezvoltați Branding Digital prin creșterea implicării mărcii prin intermediul social media.
- Încorporați informații din cercetarea comportamentului consumatorilor în dezvoltarea strategiei de branding.
- Înțelegeți cum să utilizați elementele vizuale ale mărcii, cum ar fi tipografia și culorile în dezvoltarea identității mărcii.
- Permiteți profesioniștilor din Design să înțeleagă puterea managementului mărcii de a aduce soluții și rezultate companiilor.
- Lucrați cu licențe de marcă.
- Cunoașteți problemele legale de bază despre drepturile de autor, proprietatea intelectuală, înregistrarea și protecția legală a mărcii.
Admitere
Curriculum
ce vei invata
Cursul va fi dezvoltat în formatul Educație la distanță în care cursurile online se desfășoară live. În aceste vieți, elevii vor avea oportunitatea de a interacționa cu profesorii și alți studenți într-un mediu dinamic și interactiv.
Cursul este împărțit pe module și acestea vor fi conduse de profesori cu o vastă experiență profesională și academică, folosind diferite metode active, precum proiect, situație problemă, cercetare de teren, cazuri etc., ancorate mereu de texte actuale și indicații bibliografice.
- Integrarea disciplinei
- Concepte moderne de marketing
- Înțelegerea consumatorului și a imaginii mărcii
- Capitaluri proprii
- Tendințe de consum
- Elemente vizuale ale mărcii
- Shopology
- Branding digital
- Licențiere de marcă
- Aspecte legale ale brandingului
- Evaluarea financiară a mărcilor
- Experiență de marcă
- B2B Branding
- Personalitatea mărcii și povestirea
- Branding pentru piețele de lux
- Lucru de finalizare a cursului (TCC)
*La sfârșitul cursului, studenții vor prezenta lucrarea de încheiere a cursului (TCC) în persoană unui grup de profesori. Prezentarea are loc la una dintre unitățile ESPM, în São Paulo, Rio de Janeiro sau Porto Alegre.
Galerie
Studenți ideali
profilul absolventilor
Studentul care absolvă Masterul în Branding va fi capabil să înțeleagă cum este construit și gestionat un brand de mare valoare și să dezvolte un plan de Branding, formând astfel un profesionist complet în zona sa de expertiză cu abilități care includ:
- Înțelegeți brandul ca o resursă extrem de importantă pentru afacerea dvs. și că nu se limitează la un simbol sau nume.
- Dezvoltați brandingul digital prin creșterea angajamentului de brand prin intermediul rețelelor sociale.
- Încorporați informații din cercetarea comportamentului consumatorilor în dezvoltarea strategiei de branding.
- Înțelegeți cum să utilizați elementele vizuale ale mărcii, cum ar fi tipografia și culorile, în dezvoltarea identității mărcii.
- Permiteți profesioniștilor în design să înțeleagă puterea managementului mărcii de a aduce companiilor soluții și rezultate.
- Stăpânește problemele legale de bază despre dreptul de autor, proprietatea intelectuală, înregistrarea și protecția juridică a mărcii.
cui este destinat
- Profesionişti în marketing sau alte domenii care trebuie să-şi valorifice afacerea.
- Marketing și Brand Manageri care trebuie să-și dezvolte mărcile.
- Antreprenori care doresc să construiască mărci.
- Designeri care doresc să-și dezvolte abilitățile de management al mărcii.
- Persoane interesate să învețe și să-și dezvolte abilitățile în managementul mărcii și comportamentul consumatorilor.