Strategie și tehnologii de marketing digital
Online
DURATA
7 Weeks
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 630
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
Introducere
Obțineți informații profunde despre utilizarea instrumentelor digitale pentru a atinge obiectivele companiei. Explorați social media, marketingul prin e-mail, SEO/SEM, aplicațiile și automatizarea. Echipați-vă pentru a crea campanii de impact și pentru a stimula creșterea în peisajul competitiv actual. Alăturați-vă astăzi cursului nostru transformator!
Trebuie să știu
- Date de începere - Oricând
- Durata recomandată - 7 săptămâni
- Limbă - 100% instruire în limba engleză
- Mod de studiu - Învățare în ritm propriu - 100% online
- Format - Preînregistrări, teste online și evaluări
- Certificare - Certificare profesională (Certificate of Achievement)
Certificat de realizare
Un certificat de realizare ESEI este o recunoaștere oficială acordată de ESEI International Business School persoanelor care au absolvit un anumit curs sau program de formare. Acest certificat semnifică dedicarea, efortul și competența destinatarului în materie, recunoscând angajamentul acestuia față de excelență și competențele avansate dobândite în timpul studiilor. Acesta servește ca o acreditare valoroasă pentru îmbunătățirea perspectivelor de carieră și pentru a demonstra expertiza în domeniu.
Admitere
Curriculum
Evaluați instrumentele digitale
Evaluați gama variată de tehnologii de marketing digital disponibile și adecvarea acestora pentru diferite obiective și contexte organizaționale.
Integrare strategică
Dezvoltați o înțelegere profundă a modului în care instrumentele de marketing digital pot fi integrate strategic pentru a se alinia cu misiunea și obiectivele pe termen lung ale unei companii.
Utilizarea eficientă a rețelelor sociale
Analizați și formulați strategii eficiente pentru utilizarea platformelor de social media pentru a implica publicul țintă și pentru a crește gradul de conștientizare a mărcii.
Excelență în marketing prin e-mail
Creați campanii de marketing prin e-mail direcționate și convingătoare, care rezonează cu publicul, stimulând implicarea și loialitatea clienților.
Strategii pentru aplicații și automatizări
Explorați potențialul aplicațiilor și al automatizării de marketing pentru a eficientiza procesele, a îmbunătăți experiențele utilizatorilor și a genera conversii.
Strategic Planning
Dezvoltați strategii cuprinzătoare de marketing digital care se aliniază cu obiectivele generale de afaceri ale unei companii și valorifică punctele forte ale diferitelor instrumente digitale.
Assessment
Project-Based Learning Methodology at ESEI
ESEI employs a project-based learning and assessment methodology across all modules taught in our master programmes. This innovative approach means students collaborate in groups to develop projects that demand creativity, teamwork, and problem-solving abilities.
The Advantages of Project-Based Learning
The primary advantage of this method is that by the time students graduate, they will have compiled a portfolio of work. This portfolio will be directly relevant to their future roles as employees or business owners, showcasing their hands-on experience and skills.
Project Format and Teacher Involvement
Project formats vary and are at the discretion of the instructor. Projects can be case studies, written reports, videos, role-playing activities, podcasts, or any other medium that effectively communicates the students’ ideas. Teachers are responsible for creating project briefs and monitoring team progress with regular updates and check-ins.
Assessment Criteria
- Group Project Submission (40%)
- Individual Project Submission (20%)
- Group Presentation of the Project and Q&A (20%)
Projects will be evaluated based on group and individual contributions, as well as the presentation and subsequent Q&A session, highlighting the importance of collective and personal efforts in achieving project objectives.
- Class Participation (20%)
A significant portion of the grade, 20%, is determined by students’ engagement and participation in class, reflecting the value placed on active involvement and contribution to the learning environment.