Master în Transformarea Digitală a Entităților Sportive
ESBS - European Sport Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Valencia, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat, În campus
Durata
9 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 7.200
Termen limită de aplicare
31 Aug 2024
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Introducere
Șase motive pentru a lua acest master
- Organizațiile sportive trebuie să aibă cunoștințe despre transformarea digitală pentru a fi competitive într-o lume globalizată.
- Este o diplomă de master născut în inima industriei.
- Conținutul a fost conceput între GSIC, ESBS și peste 35 de profesioniști din industria sportului.
- Cream reteaua de contacte. Veți avea ocazia să întâlniți profesioniști din toate tipurile de organizații legate de sport.
- Tipul de învățare este adaptat nevoilor dumneavoastră.
- Veți dobândi abilitățile de a realiza și aplica un caz de transformare digitală într-o organizație cu sprijinul unui mentor de nivel înalt.
Pila noastră
- Potenționarea oportunităților de afaceri în cadrul unui ecosistem global și inovator.
- Sprijin pentru crearea de companii bazate pe tehnologie, adaptarea instruirii la o piata in continua schimbare.
- Apartenența la centrul internațional de referință cu spațiu pentru demonstrații de produse.
- Participarea la construirea de soluții tehnologice inovatoare pentru sectorul sport și TIC.
Modalitati
- Față în față împreună cu Global Sports Business Master și hibrid (virtual + față în față).
Data de început
Programul de master începe în octombrie.
Evaluare
Studenții vor urma o metodă de studii de caz și exerciții practice în fiecare modul.
În plus, prezentarea proiectului final de master.
Facultate
Direcția Maestrului
Iris Córdoba - Director General Centrul Global de Inovare Sportiva Susținut de Microsoft.
Jorge Coll - Director ESBS European Sports Business School.
Echipa de mentorat
Avem o echipă de profesori și mentori formată din membri GSIC și profesioniști din diferite domenii ale industriei sportului. Cu sinergia oferită de ecosistemul a peste 200 de organizații din 28 de țări.
Certificat
După finalizarea cu succes a programului, veți primi certificatul de Master în transformarea digitală a entităților sportive emis de ESBS European Sport Business School și Centrul de inovare sportivă globală susținut de Microsoft (GSIC).
Acest master este conceput atât în versiunea Executive, cât și în versiunea Junior.
Executive: pentru acei profesioniști care sunt în industria sportului și doresc să se dezvolte în acest domeniu.
Junior: Studenți fără experiență în industria sportului care doresc să se antreneze în acest domeniu.
Admitere
Curriculum
Plan de Estudios
1. Management de empresas deportivas (10 ECTS)
La industria del sport este un business de gran alcance care reprezintă între el 1,5% și el 2% del PIB mundial. El ecosistema empresarial cuenta cu diferiți actori, cum ar fi proprietățile sportive (es decir, ligas, federaciones, clubes and atletas), sponsori, emisoras, sector public, inversores and agencys, between other, that contribuyen al continuous growth of the industria.
În acest primer bloc, se va analiza din gestionarea tradițională a implantării până la gestionarea modernă și sus instrumente de sprijin, identificând tehnologiile adecvate pentru fiecare entitate sportivă.
Cambio del Modelo Productivo, Gestión del Cambio.
Evenimente, programe, proiecte și instalații sportive.
Modelos de Negocio.
Recursos Humanos y Habilidades Directivas.
Securitate în evenimente sportive și spații inteligente.
Selecția, Gestionarea și Dezvoltarea Tehnologiei pentru Entități Deportive.
Abilități pentru munca la distanță.
2. Compromiso de los aficionados (10 ECTS)
El compromiso de los aficionados este unul de los retos más importantes para la industria del deporte, especialmente en las generaciones más jóvenes. În principal, trebuie să reducă perioada de atenție și sus crecientes expectativas de a primi experiențe personalizate și unice.
În acest bloc, înțelegeți nevoile lor pentru a genera un major angajament al lor prin experiențele enriquecidas și personalizadas dentro și fuera de los recintos.
Cree contenido personalizat în timp ce crește oportunitățile de monetizare și valoarea pentru sponsori.
Comprender a sus fans, herramientas de escucha social.
Transforme a sus fans in clients.
Personalizare și monetizare de experiențe.
Cambio de Plataformas Digitales, Gestión del Cambio.
Gamificare.
El bani nu poate cumpăra experiența.
Gestionarea rețelelor sociale.
3. El negocio de los estadios. Locație inteligentă (10 ECTS)
Unul dintre motoarele mai importante pentru creștere, pentru a urma ritmul disrupției digitale a industriei și a profita de toate noile oportunități, va fi o analiză a datelor de afaceri și a instrumentelor de inteligență artificială ca învățarea automată care va optimiza. proces de analiza de date.
Aceste instrumente recunosc toate datele, selectează și procesează informațiile mai valoroase și identifică tendințele care ajută organizațiile mai înainte.
În acest bloc, la cheie este creșterea productivității pentru a obține un mai bun randament, înțelegerea conexiunii între toate componentele unui sistem prin intermediul insights de afaceri și îmbunătățirea deciziilor.
Experienta aficionado
Securitate
En Gestión de partidos.
Stadion: Transformación digitală.
Recintos: Últimas mejoras tecnológicas.
Gestionare eficientă a zonelor VIP.
4. Viziunea de afaceri și productivitatea (10 ECTS)
Los estadios y recintos se enfrentan a un important y creciente reto: la competencia de otros formats de entretenimiento para atraer la asistencia y atención de los aficionados.
Proliferarea platformelor OTT sau IPTV a dus la organizațiile sportive și la necesitatea creării de experiențe diferențiatoare, care obligă pasionații să completeze stadiile, în special în cazul celor care nu sunt aficionați, că nu sunt interesați în jocul de sine stătător. y necesitarán más estímulos para asistir a los partidos.
În acest bloc, se învață cum se schimbă experiența pasionaților prin intermediul instrumentelor de gestionare a recinturilor, crescând eficiența și veniturile, adăugând ultimele progrese tecnologice.
Creando el cuadro de mandos del CEO.
Conectând ofertele cu vânzările.
Analiza datelor, științei și tehnologiei.
Modelos y Técnicas de Medición.
Capitales de Riesgo.
Gestión financiara.
5. Marketing și Comunicación (10 ECTS)
Instrumentele de automatizare a marketingului digital vor fi clave în viitor pentru a cunoaște în profunditate, la preferințele asistentilor și a implementării conținuturilor personalizate pentru fani, care conduc la campaniile de promovare.
În acest bloc, învățați să implementați o mare strategie de marketing analizând ținta și proiectând un plan comercial.
De la segmentarea pieței și nevoile clientului până la poziționarea mărcii și a produsului. Captar el valor creat pentru organizarea.
Investigație și analiză a pieței
Dezvoltarea de noi produse și servicii
Potenciación de la marca
Patrocinios, licencias and merchandising.
6. Proyecto Final - Plan de Transformación Digital en la Entidad Deportiva (10 ECTS)
Desarrolla un Plan de Transformación Digital este un proiect final al acestui Master. Realizați acest plan pe baza propriei companii.
Y para ello, te asemneam un mentor pe care îl sprijiniți și vă însoțiți în timpul programului.