
Curs in
Marketing digital
ESADE

Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Online
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
8 weeks
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.500
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Marketing digital: actualizați-vă strategiile de vânzare pentru a vă adapta la mediul digital.
Evoluția canalelor și instrumentelor de marketing, hipersegmentarea consumatorilor și nevoia de a se diferenția de concurență impun liderilor de astăzi să dobândească o mentalitate digitală.
De ce acest program?
În mediul de transformare digitală în care ne aflăm scufundați, managerii trebuie să fie capabili să conducă echipe digitale native și să cunoască instrumentele cheie și pârghiile pe care pivotează acest mediu.
Cu acest program, participanții vor realiza marketing orientat spre rezultate într-un mediu digital prin implementarea strategiilor la 360 °, analize de măsurare, metodologii, instrumente și platforme digitale.
Achiziționați o mentalitate digitală pentru a conduce echipe de profesioniști nativi digitali și pentru a implementa strategii de marketing la 360 °
+ 160k milioane Se estimează că veniturile pe care media digitale le vor înregistra în 2020 vor fi de 161.866 milioane de dolari. | 70% 70% dintre companiile spaniole consideră că sunt afectate de absența personalului specializat în marketingul digital, făcând din experții în poziționare una dintre cele mai apreciate profesii de astăzi. | 61% 61% dintre specialiștii în marketing spun că îmbunătățirea SEO și creșterea prezenței organice este prioritatea lor principală față de marketingul de intrare |
Acceptați această provocare și trăiți o experiență unică cu profesioniști de nivel înalt!
Studenți ideali
Acesta vizează:
- Manageri și profesioniști în marketing, vânzări și comunicare
Organizații mijlocii, mari și multinaționale care trebuie să înțeleagă noul mediu pentru a-și putea conduce echipele adăugând valoare în această nouă realitate. - Directori de marketing
Profesioniști care doresc să-și avanseze cariera către poziții de management de marketing în organizații cu accent digital. - Proprietari de afaceri sau directori
Persoane care doresc să promoveze schimbarea în organizațiile lor prin exercitarea unui stil de conducere prin cunoștințe în medii digitale.
Admitere
Curriculum
Metodologie
Un nou mod de a învăța
Acest ecosistem de învățare inovator și experiențial garantează participanților întoarcerea imediată și generarea unui impact ridicat asupra dezvoltării competențelor și creșterii profesionale. În acest scop, cunoștințele teoretice și didactice de primă clasă sunt combinate cu:
- Conținut avansat, conectat la astăzi
- Gândire critică și diferită
- Antrenament personalizat și de mare impact
- Sesiuni sincrone
- Profesor + mentor
- Cazuri video și activități video
- Recunoaștere internațională
Curriculum
Programul este structurat în 7 unități didactice. Se va urma metodologia Learning by doing care combină teoria și practica. Toate instrumentele și tehnicile de învățare utilizate sunt axate pe viața profesională reală.
- Mediul digital
Transformarea digitală afectează modul în care consumatorii relaționează și interacționează cu mediul. Ca o introducere în program, vom analiza modul în care această metamorfoză afectează modelele de afaceri și obiceiurile consumatorilor. Vom cunoaște și impactul acestuia asupra marketingului, care este în proces de adaptare pentru a rămâne eficient. În final, vom încerca să înțelegem importanța experienței utilizatorului, a democratizării comunicării și a proceselor actuale de decizie de cumpărare. - Strategia digitală: canale
Tehnologia evoluează și, odată cu ea, procesele de comunicare. În această unitate, vom aborda abilitățile necesare dezvoltării cu succes a unui plan de marketing digital.
Înțelegerea și cunoașterea modului de utilizare a instrumentelor pe care le avem la dispoziție este esențială pentru a măsura, analiza și monitoriza situația unei companii și a răspunde la întrebări precum ce cer clienții sau cum putem atinge anumite obiective. - Mediu web și web mobil
Cunoașterea și dezvoltarea pilonilor care susțin mediul web este unul dintre obiectivele fundamentale ale companiilor. Alegerea unui domeniu bun și utilizarea corectă a CMS-ului ne va aduce mai aproape de obiectivele noastre. Când vine vorba de pariuri pe acțiunile mobile ca mijloc de a ajunge la un anumit public, este necesar să se țină cont atât de costul, cât și de dezvoltarea aplicațiilor și de funcționalitatea acestora. Fără instrumentele de analiză potrivite, nu vom obține valori satisfăcătoare.
Pe parcursul acestei unități, vom vedea care sunt tendințele și caracteristicile care permit construirea unor ecosisteme web eficiente pentru o organizație ținând cont de experiența utilizatorului. - SEO
Obiectivul acestei unități este de a înțelege importanța strategiilor SEO (Search Engine Optimization) pentru a obține o bună poziționare organică în Google pe termen mediu și lung.
Pentru a obține o vizibilitate mai mare, este necesar să optimizați structura internă a web-ului și să investiți timp în construirea popularității sale externe. - SEM
SEM este unul dintre domeniile cheie pe care companiile trebuie să le bugeteze în cadrul planului anual de marketing. Căutarea de produse și servicii într-un ecosistem digital este din ce în ce mai importantă și este esențială să ne evidențiem produsul sau serviciul. Poziționarea plăților este una dintre cele mai utile măsuri în cadrul publicității, iar în această unitate vom lucra, prin instrumentul Google Adword, poziționarea noastră de plată în ecosistemul digital și toate acele terminologii care îi sunt asociate. - Rețele sociale și povestiri
În această unitate vom explora ce sunt rețelele sociale și pentru ce sunt acestea din punct de vedere al afacerii. Vom cunoaște platformele existente și cum să dezvoltăm o strategie adecvată cu Growth Hacking și tehnici de poveste. În plus, vom analiza instrumentele pentru a le profita la maximum.
Scopul final este de a veni cu o strategie generală bună pentru rețelele sociale. - Marketing prin e-mail
În această unitate vom descoperi în ce constă Email Marketing, care sunt beneficiile acestuia și cum se realizează o strategie care să permită obținerea de rezultate pozitive cu acest instrument.
Vom analiza strategia din punct de vedere legal și vom vedea cum să o orientăm spre atragerea de noi clienți și fidelizarea celor pe care îi avem deja.
Rezultatul programului
Datorită acestui program, veți obține:
- Dobândiți o viziune strategică și tactică a mediului digital din perspectiva afacerii, a clientului și a sectorului pentru a transforma managerul analogic în digital.
- Cunoașteți și stăpâniți marketingul digital 360° și modul în care acesta transformă strategiile organizațiilor și implementarea sa tactică în pâlnia produsului.
- Înțelegeți și profitați de canalele și instrumentele oferite de mediul digital în zona de marketing din organizația dvs. pentru a le integra în Planul de Marketing al companiei.