Certificat profesional în marketing digital
Emeritus Institute of Management
Informatie cheie
Locația campusului
Online
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
6 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
USD 6.950
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Avansați-vă cariera în marketing digital
Cererea pentru agenții de marketing care pot naviga în această transformare la nivel de industrie este puternică, iar experții în recrutare au identificat un decalaj semnificativ de talent în marketing digital - raportul de angajare 2021 al McKinley Marketing Partners a constatat că cererea depășește oferta cu 59% până la 19%.
Înseamnă că este momentul perfect pentru a învăța abilitățile de care au nevoie companiile, inclusiv:
- Marketing de conținut
- Experiența și implicarea clienților: conversații, campanii și conversie
- Automatizare de marketing
- Experimentare de marketing și analiză
- Social Media Marketing
- Optimizare pentru motoarele de căutare (SEO) și marketing pentru motoarele de căutare (SEM)
- 80% Procentul mărcilor care folosesc publicitate plătită în rețelele sociale în 2022 (Sursa: Hubspot State of Marketing Trends, 2022)
- 123.899 USD Salariul mediu pentru rolul de „Digital Marketing Manager” în SUA în 2022 (Sursa: Glassdoor, 2022)
- 860.000 Număr de locuri de muncă deschise pentru agenții de marketing digital în 2022 (Sursa: Linkedin, 2022)
Studenți ideali
Pentru cine este acest program?
Certificatul profesional în marketing digital este o rampă de lansare care vă va avansa cariera în marketing digital. Vă va oferi o privire de ansamblu asupra peisajului marketingului digital, vă va ajuta să dezvoltați cele mai solicitate abilități și să vă găsiți nișa în acest domeniu în expansiune rapidă. Acest program este ideal pentru:
- Profesioniști la început de carieră care doresc să intre într-un domeniu în creștere
- Profesionişti care doresc să treacă de la specializarea lor actuală la marketing
- Specialiști în marketing tradițional sau profesioniști în comunicații corporative care doresc să-și dezvolte abilitățile actuale pentru a dezvolta capacități de marketing digital.
Rezultatul programului
Program de nivel înalt
- Obțineți o perspectivă de la început până la sfârșit a strategiei și implementării necesare pentru a deveni un marketer digital profesionist.
- Obțineți experiență practică în abilități esențiale de marketing digital, inclusiv SEO, SEM, social media, marketing prin e-mail și reclame grafice.
- Aflați cum să vă optimizați strategiile de marketing de creștere și de achiziție de clienți folosind valori precum optimizarea conversiilor, teste A/B, atribuire și experimentare.
- Implicați-vă cu seminarii web și sarcini axate pe carieră, concepute pentru a vă promova dezvoltarea profesională în marketingul digital.
- Interacționați 1:1 cu experți din industrie și obțineți informații concentrate, din lumea reală, îndrumări în domeniu și multe altele.
- Bucurați-vă de oportunități îmbunătățite de rețea și de un sistem de asistență încorporat prin intermediul unui canal dedicat Slack care vă pune în legătură cu colegii dvs. și cu alți profesioniști din industrie.
Construiește-ți setul de abilități
Construiește-ți strategiile
- Creați conținut care convertește
- Optimizați-vă campaniile pentru o rentabilitate maximă a investiției
- Segmentați publicul pe platformele sociale și personalizați-vă mesajele
- Automatizați sarcinile pentru a scala mai rapid și mai eficient
- Păstrați-vă mesajele de e-mail departe de filtrele de spam și în fața clienților
Construiește-ți Viitorul
- Finalizați un proiect capstone pe care să îl adăugați la portofoliul dvs
- Creați un CV eficient, o scrisoare de intenție și un profil LinkedIn
- Construiește-ți portofoliul de marketing digital cu ajutorul unui profesionist din industrie
- Stabiliți care cale de carieră în marketing digital este cel mai potrivit pentru dvs
- Găsiți-vă influențatorii
- Construiește-ți rețeaua
Programul evidențiază
Curriculum
Rezumatele modulului
Secțiunea 1: Înțelegerea și segmentarea clienților
Prima secțiune a acestui program trece direct la elementele fundamentale ale marketingului digital, de la pâlnia de achiziție a clienților la personajele clienților, și apoi construiește o înțelegere mai profundă a comportamentului clienților, a segmentării și a strategiilor de marketing de conținut.
Secțiunea 2: Conținut, Social Media și Motoare de căutare
A doua secțiune analizează tehnici de optimizare, indicatori cheie de performanță al rețelelor sociale și managementul calendarului, alinierea strategiei de conținut la nevoile clienților, povestirea mărcii și marketingul pentru motoarele de căutare (SEM).
Secțiunea 3: Canale digitale, strategie și execuție
Această secțiune explorează strategii pentru canale digitale suplimentare, cum ar fi marketing prin e-mail, marketing pe rețelele sociale plătit și organic și alte metode care să vă ajute să vă extindeți acoperirea, cum ar fi strategiile de marketing prin recomandare, retargeting și remarketing.
Secțiunea 4: Experimentare de marketing, automatizare și optimizare
Această secțiune finală explorează strategiile pentru proiectarea și executarea campaniilor de marketing digital end-to-end, optimizarea ratei de conversie și metodele de atribuire și experimentare. Programul se încheie cu finalizarea proiectului capstone.
Certificari incluse in program
- Google Analytics pentru începători și certificări Google Analytics avansate
- Certificari Google Ads Display și Google Ads Search
- Certificari HubSpot Content Marketing și Social Media
- Certificare SEMrush SEO Toolkit
Studii de caz
JetBlue
Explorați tehnicile pe care JetBlue le-a folosit pentru a-și crea personalitatea de cumpărător și modul în care aceste informații i-au ajutat să creeze campanii care au conectat cu adevărat clienții lor.
Compania cinstită
Aflați cum The Honest Company a folosit schițele de campanie și experimentele în Google Ads pentru a-și testa campania online pentru informații despre clienți și pentru a optimiza licitarea, designul paginii de destinație și textul publicitar.
Analizați structura povestirii mărcii prin prisma reclamei „Reunion” de la Google India, un spot care a avut peste 15 milioane de vizualizări până în prezent.
P&G
Aflați cum P&G a abordat cele trei puncte dureroase cele mai articulate în stomatologie prin crearea unui site web care oferă educație continuă, cele mai recente cercetări stomatologice și instrumente pentru managementul cabinetelor, în loc să trimită agenți de vânzări la cabinetele stomatologilor.
Clubul de rahat Dollar
Cine ar fi crezut că lamele de ras cu abonament ar putea fi atât de populare? Folosind strategii de marketing digital de succes, Dollar Shave Club a personalizat un produs anterior generic. Aflați cum au reușit acest lucru.
Porumbel
Subiecte precum segmentarea clienților și povestirea unor povești grozave de brand prind viață în campania „Real Beauty” de la Dove, linia de îngrijire a frumuseții care își propune să aprofundeze mai mult decât săpunul.
Oportunități de carieră
A deveni un agent de marketing digital eficient necesită o combinație dinamică de cunoștințe de domeniu și abilități de comunicare cu impact. Acest program vă va ghida în dezvoltarea unui traseu de carieră în marketing digital, ajutându-vă să vă creați un elevator pitch și să vă îmbunătățiți abilitățile de interviu. Aceste servicii sunt furnizate de Emeritus, colaboratorul nostru de învățare pentru acest program. Echipa de suport include lideri de program și antrenori de carieră, care vă vor ajuta să vă atingeți obiectivele de învățare și vă vor ghida în căutarea unui loc de muncă. Scopul principal este de a vă ajuta cu abilitățile necesare pentru a fi pregătit pentru o carieră în domeniul marketingului digital. Cu toate acestea, nu garantăm plasarea unui loc de muncă.
Emeritus oferă asistență cu următoarele servicii de pregătire a carierei:
- Scrierea de CV-uri și scrisori de intenție demne de remarcat
- Crearea de profiluri LinkedIn eficiente
- Navigarea în căutarea unui loc de muncă
- Pregătirea pentru interviuri
- Creați pitch-ul pentru lift
- Negocierea salariului
Exercițiile axate pe lansarea unei cariere în marketing digital includ:
- Căutare de locuri de muncă și interviuri pentru posturi de marketing digital
- Construiește-ți brandul personal și promovează-ți abilitățile
- Comunicarea conceptelor de marketing digital printr-un proiect capstone
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Diplomă de absolvire în pași DU
- Nice, Franţa
- Cannes, Franţa + 4 Mai mult
Master of Business Administration
- Online Malta
MSc Marketing Digital Strategic
- Online United Kingdom