Management de evenimente și comunicare de marketing
eLearning Academy for Communication GmbH
Informatie cheie
Locația campusului
Online
Limbi Străine
Germană
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
2 semesters
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 8.900 / per course
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Lumea artei, culturii și evenimentelor de afaceri este diversă, colorată și electrizantă. Fie că este prezență personală, participare digitală sau formate hibride de evenimente, evenimentele sunt întotdeauna ceva special. Ți-ar plăcea să lucrezi în acest mediu grozav și să cunoști oameni excepționali și creativi? Știi că poți atrage multă atenție cu evenimente spectaculoase? Și reușiți ca evenimentele dvs. să fie comunicate pe toate canalele? Apoi veți dobândi cunoștințe și abilități specifice disciplinei în cadrul cursului de master în comunicare de marketing cu o specializare în „Managementul evenimentelor și comunicarea de marketing”. Vă oferim toate instrumentele necesare în drumul spre succes. Deveniți un expert căutat.
Evenimentele de artă, cultură și afaceri se bazează pe conținut și mesaje speciale, sunt determinate de interacțiuni complexe și sunt prezentate într-un context de prezentare special. Pentru a obține cel mai mare impact, este necesară comunicarea de marketing integrată și cross-media pentru a transmite expoziții, concerte de festival sau evenimente de congres către un public larg, pe de o parte, și către un public și clienți diferențiați, pe de altă parte.
Sunteți deja activ în industria culturii sau a evenimentelor și lucrați într-o poziție managerială sau în management de proiect? Doriți să vă extindeți domeniul actual de activitate sau să vă creșteți șansele de avansare? Vrei să-ți profesionalizezi abilitățile la nivel academic? Ați dori să rămâneți independent de timp și loc și să decideți singur cât timp petreceți când și unde pentru studiile dvs. ulterioare? Și preferați sprijinul individual? Atunci acest curs de învățare la distanță este pentru tine!
Acest curs de master este o oportunitate unică de pregătire în acest domeniu. Conceput ca un curs online, garantează 100% eLearning. Acest lucru oferă avantajul că puteți accesa tot conținutul cursului în orice moment de pe computer, tabletă sau smartphone și nu sunteți legat de date fixe de începere și de depunere.
Admitere
Curriculum
Cursul de master în Comunicare de marketing cu specializarea în „Managementul evenimentelor și Comunicarea de marketing” oferă un transfer bine fundamentat de cunoștințe datorită varietății sale mari de subiecte.Această gamă de cursuri acoperă gama variată de activități din practica afacerilor. Este interdisciplinară, în același timp concepută pentru a fi împletită și se mișcă în special în domeniul comunicării, economiei și științelor culturale. Bazat pe un concept larg de eveniment, care se adresează nu numai congreselor, conferințelor și evenimentelor companiei, ci și evenimentelor artistice și culturale, cursul de master oferă o bază solidă, care se bazează pe unități teoretice compacte, precum și pe informații relevante pentru practică. În plus, sunt discutate tendințele și evoluțiile actuale. Numeroase exemple și transferul de cunoștințe cross-media sub formă de liste de verificare, videoclipuri, mostre de sunet, interviuri și multe altele aprofundează conținutul de predare și învățare. Aruncă o privire în culisele companiilor culturale și de evenimente de succes cu experți.
structura programului
Cursul de master constă din trei niveluri în care trebuie parcurs un total de 15 module. Modulele cuprind 2 sau 4 ECTS. Teza de master (14 ECTS) încheie cursul.
Completați modulele pregătind o lucrare de modul. O excepție este modulul juridic, care se încheie cu un examen online. Cele paisprezece schițe cuprind aproximativ cincisprezece pagini. Editați tot conținutul când și unde doriți. În modulul tezei de master aveți trei date de seminar online. Din nou, puteți alege data și puteți participa de oriunde doriți. Singura cerință este accesul la internet.
În total, separați paisprezece proiecte, un test, o teză de master și un examen de master de diploma dvs.
Primul nivel de învățare
La nivelul 1 trebuie parcurs modulul Muncă științifică și Cercetare socială empirică. Un modul în care munca susținută de literatură și bazată pe dovezi este adusă mai aproape și, astfel, este pusă o bază bună pentru lucrul la următoarele sarcini ale modulului. Acest nivel include și două module de bază cu conținut general din comunicare și marketing, care oferă baza științifică ulterioară pentru formare.
Al doilea nivel de învățare
La nivelul 2, vă ocupați de elementele de bază și de conținut general, precum și de multe întrebări detaliate despre artă, cultură și evenimente de afaceri. Scopul este de a permite o intrare largă în acest peisaj de subiecte interdisciplinare. Cunoștințele teoretice sunt susținute și reflectate cu numeroase exemple practice. Acest nivel este apoi condensat în declarații privind dramaturgia și direcția evenimentului, precum și tehnologia evenimentului. Acest complex de subiecte este completat cu modulul de management al siguranței și securității. Ca o continuare a modulului de comunicare, este vorba și despre lucrul cu texte, imagini și videoclipuri, precum și cu teorii și exemple practice din domeniile relațiilor publice și media.
Al treilea nivel de învățare
Nivelul 3 începe cu modulul Managementul calității și managementul proiectelor. Aici, pe de o parte, este elaborată o viziune holistică, la nivelul întregii companii, pe de altă parte, sunt prezentate și instrumente individuale pentru planificarea și procesarea proiectelor. Pe baza elementelor de bază de la nivelul 1, teoriile, modelele și exemplele practice sunt predate în cele două module comunicare de marketing orientată spre imagine și vânzări. O privire în viitor oferă informații despre subiecte precum dezvoltarea publicului și conceptele de comunicare turistică. Aspectele juridice pentru industria culturii și evenimentelor completează subiectele de cunoștințe.
Seminarul pentru teza de master este repartizat la nivelul 3, deoarece de obicei ar fi trebuit să fi finalizat deja câteva module pentru a alege o temă potrivită. În principiu, însă, depinde de tine când să începi seminarul. Începeți seminarul ori de câte ori aveți o expunere de prezentat, înregistrându-vă pentru o dată de seminar online. Fidele motto-ului nostru: Studiază când și unde vrei!
modalitati de examinare
Completați 14 din cele 15 module din acest program de master cu fracțiune de normă cu lucru pe modul. Acestea sunt lucrări de aproximativ 15 pagini cu sarcini speciale care îmbină teoria cu practica. Completați modulul „lege” cu un test online.
În cadrul fiecărui modul, vă testați continuu cunoștințele utilizând autotestări integrate. Trebuie să treceți aceste autotestări înainte de a putea trimite lucrarea modulului.
Finalizați cursul în sine scriind, prezentând și susținând teza de master. Puteți face acest lucru pe site sau, dacă doriți, online.
Taxa de școlarizare a programului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Doctor în filozofie (doctorat) în marketing și comunicare
- London, Regatul Unit
- Bologna, Italia
Master în Comunicare Transmedia
- Logroño, Spania
- Online
Master în Branding și Creativitate și Comunicare de Brand
- Barcelona, Spania