Maestru al predării (copilăria timpurie)
Edith Cowan University
Informatie cheie
Locația campusului
Mount Lawley, Australia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
4 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxa indicativă pe semestru
Introducere
Oferă o calificare didactică inițială acreditată la nivel național pentru studenții care au obținut deja o diplomă de licență sau o calificare echivalentă în alte domenii decât educația.
Master of Teaching (Early Childhood) este dedicat producerii de absolvenți de calitate, pregătiți să își asume un loc de muncă pe tot sectorul educației timpurii, inclusiv învățarea copiilor de la naștere până la vârsta de 8 ani.
Tratând în mod specific copiilor de la naștere până la vârsta de 8 ani, acest curs se concentrează pe îngrijirea și educarea copiilor din această grupă de vârstă în parteneriat cu familiile și comunitățile.
Acest curs este construit pe principiul că elevii vin la program cu puncte forte dintr-o gamă diversificată de experiențe educaționale și de viață. Gândirea și cercetarea reflective, cu accent pe legăturile de la teorie la practică, sunt apreciate. Elevii dezvoltă o înțelegere profundă a importanței de a construi relații puternice, pozitive cu copiii, familiile, comunitățile și colegii.
Studenții sunt învățați cum să dezvolte, să implementeze și să evalueze programe de incluziune socială, unde copiii sunt apreciați, respectați și angajați productiv în învățare.
Acest curs găzduiește „principii și dimensiuni” de excelență și este oferit prin parteneriate reciproc avantajoase între ECU și școlile individuale și setările din copilărie timpurie.
Intrarea la curs
Cerințe de admitere academică (Banda 6)
Următoarele cerințe de admitere specifice cursului sunt obligatorii și trebuie să fie satisfăcute de toți solicitanții. Aceste cerințe sunt pe lângă sau înlocuiesc cerințele minime prezentate în secțiunea de bandă a cerințelor de admitere academică de mai jos.
Toți solicitanții trebuie să satisfacă criteriile non-academice, pe lângă satisfacerea criteriilor de intrare academică. Capacitățile non-academice ale solicitanților vor fi evaluate pe baza completării unui chestionar online non-academic pentru înscrierea profesorilor (NARTE).
Cerințele de admitere academică (Banda 6) pot fi satisfăcute prin completarea uneia dintre următoarele:
- Diplomă de licență; sau
- Învățare prealabilă echivalentă, incluzând cel puțin cinci ani de experiență profesională relevantă.
Cerințe de limbă engleză (banda 5)
Studenții trebuie să atingă un IELTS Academic cu un nivel mediu de 7,5 sau mai mult, pe cele patru componente ale ascultării, vorbirii, citirii și scrierii; nicio scor sub nivelul 7.0 în oricare dintre aceste componente; și, un scor de 8,0 sau mai mult în componentele vorbirii și ascultării.
Notă:
- Dacă studiile secundare și studiile de licență au fost finalizate într-o perioadă de 2 ani înainte de a solicita înregistrarea în Australia, Canada, Irlanda, Noua Zeelandă, Marea Britanie sau SUA, solicitanții nu trebuie să furnizeze dovada competenței în limba engleză.
- Solicitanții care și-au încheiat studiile secundare în Africa de Sud în limba engleză și au o diplomă de licență predată în engleză de la o universitate sud-africană se consideră că au îndeplinit cerințele de limbă engleză pentru intrarea la masterul de predare.
Detaliile Cursului
Disponibilitate semestru
- Semestrul 1: Studiu cu normă întreagă la Mount Lawley
Structura cursului
Cod unitate | Titlul unității | Puncte de credit |
LIT1200 | Alfabetizarea personală | |
NUM1200 | Numerație personală |
Studenții trebuie să completeze cele două unități LIT1200 (alfabetizare personală) și NUM1200 (numerație personală) pentru a satisface cerințele testului de alfabetizare și de numerație pentru studenții inițiali pentru învățarea profesorilor (LANTITE). Toți studenții care se înscriu la un curs acreditat de educație pre-serviciu pentru profesori (licențiat și absolvent) începând cu 1 ianuarie 2017 vor trebui să finalizeze cu succes teste cu privire la nivelurile lor personale de alfabetizare și numerație pentru a absolvi. Studenții care se înscriu la Master of Teaching (Early Childhood) vor trebui să completeze cu succes ambele componente ale testului personal de alfabetizare și numerație pentru studenții inițiali ai învățătorilor (LANTITE) pentru a se înscrie dincolo de 120 de puncte de credit din cursul lor.
Anul 1 - Semestrul 1
Cod unitate | Titlul unității | Puncte de credit |
LAN6120 | Limba și alfabetizarea nașterii până la 5 ani | 15 |
ECE6130 | Construirea curriculum-ului copilăriei timpurii | 15 |
ECE6140 | Investigarea învățării și dezvoltării holistice a copiilor mici | 15 |
MSC6110 | Matematică și tehnologii pentru copii mici | 15 |
Anul 1 - Semestrul 2
Cod unitate | Titlul unității | Puncte de credit |
SCE6120 | Știința pentru copii mici | 15 |
LAN6130 | Alfabetizarea timpurie 5-8 ani | 15 |
ECM6130 | Matematica în primii ani de școală: între 5 și 8 ani | 15 |
ECE6180 | Practica și pedagogia timpurie a copiilor 5-8 | 15 |
Anul 2 - Semestrul 1
Cod unitate | Titlul unității | Puncte de credit |
ECE6320 | Educație fizică, sănătate și bunăstare pentru copii mici (copii sănătoși, activi și siguri) | 10 |
HSS6180 | Umanități și științe sociale Nașterea la 8 ani | 10 |
AED6160 | Arte vizuale și educație muzicală în copilăria timpurie | 15 |
ECE6160 | Pedagogie și practică eficientă în contexte ale copilăriei timpurii | 15 |
TPA6120 | Evaluarea performanțelor didactice | 10 |
Anul 2 - Semestrul 2
Cod unitate | Titlul unității | Puncte de credit |
EDF6101 | Strategii pentru predarea studenților autohtoni și insulei din strâmtoarea Torres | 15 |
ECE6150 | Perspective contemporane și comparative în educația timpurie | 15 |
AED6150 | Educația dansului, a dramelor și a artelor media în copilăria timpurie | 15 |
ECE6170 | Conducerea și gestionarea în contextele copilariei timpurii | 15 |
Cursul rezultatelor învățării
- Aplică abilități cognitive, tehnice și creative pentru a investiga, evalua și sintetiza teoria și practica predării în situații autentice.
- Aplica abilități de comunicare și colaborare pentru proiectarea curriculum-ului inovativ, activități de învățare și evaluare în educația timpurie.
- Reflectați critic asupra unui corp complex de cunoștințe de educație, principii și metode de cercetare pentru a demonstra stăpânirea învățăturii timpurii.
- Utilizați abilități de auto-management la nivel înalt pentru a iniția, planifica și executa un practicum extins.
Recunoaștere profesională
- Acreditat de: Autoritatea australiană pentru educația și îngrijirea copiilor (ACECQA)
- Acreditat de: Consiliul de înregistrare al profesorilor din Australia de Vest (TRBWA)
Oportunități de carieră
Acest curs este angajat să pregătească profesorii din copilărie timpurie, cu cunoștințe esențiale, abilități și experiență într-o gamă largă de setări ale copilăriei timpurii, care lucrează cu copiii de la naștere până la vârsta de 8 ani.
Posibile viitoare titluri de muncă
Învățător de grădiniță, profesor preșcolar, profesor de vârstă fragedă, profesor preșcolar, profesor primar de juniori, director de centru.
Admitere
Curriculum
Detaliile Cursului
Disponibilitate semestriala
- Semestrul 1: Studiați cu normă întreagă la Mount Lawley
Structura cursului
Codul unității | Titlul unității | Puncte de credit |
LIT1200 | Alfabetizare personală | |
NUM1200 | Numerație personală |
Elevii trebuie să completeze cele două unități de mai sus LIT1200 (Literație personală) și NUM1200 (Numeriție personală) pentru a satisface cerințele Testului de alfabetizare și calcul pentru studenții de la formarea inițială a profesorilor (LANTITE). Toți studenții care se înscriu la un curs acreditat de formare profesională a profesorilor (licență și absolvent) începând cu 1 ianuarie 2017 vor trebui să finalizeze cu succes teste despre nivelurile lor personale de alfabetizare și calcul pentru a absolvi. Studenții care se înscriu la Master of Teaching (Primăria copilăriei) vor trebui să finalizeze cu succes ambele componente ale testului personal de alfabetizare și calcul pentru studenții de la formarea inițială a profesorilor (LANTITE) pentru a se înscrie dincolo de 120 de puncte de credit în cadrul cursului lor.
Anul 1 - Semestrul 1
Codul unității | Titlul unității | Puncte de credit |
LAN6120 | Limbă și alfabetizare Naștere până la 5 ani | 15 |
ECE6130 | Construirea unui Curriculum pentru Copilărie timpurie | 15 |
ECE6140 | Investigarea învățării și dezvoltării holistice a copiilor mici | 15 |
MSC6110 | Matematică și tehnologii pentru copii mici | 15 |
Anul 1 - Semestrul 2
Codul unității | Titlul unității | Puncte de credit |
SCE6120 | Știință pentru copii mici | 15 |
LAN6130 | Alfabetizare timpurie 5-8 ani | 15 |
ECM6130 | Matematică în primii ani de școală: 5 până la 8 ani | 15 |
ECE6180 | Practică și pedagogie timpurie pentru copii 5-8 | 15 |
Anul 2 - Semestrul 1
Codul unității | Titlul unității | Puncte de credit |
ECE6320 | Educație fizică, sănătate și bunăstare pentru copiii mici (copii sănătoși, activi și în siguranță) | 10 |
HSS6180 | Științe umaniste și sociale De la naștere la 8 ani | 10 |
6160 AED | Arte vizuale și educație muzicală în copilăria timpurie | 15 |
ECE6160 | Pedagogie și practică eficientă în contextele copilăriei timpurii | 15 |
TPA6120 | Evaluarea performanțelor didactice | 10 |
Anul 2 - Semestrul 2
Codul unității | Titlul unității | Puncte de credit |
EDF6101 | Strategii pentru predarea studenților aborigeni și din strâmtoarea Torres | 15 |
ECE6150 | Perspective contemporane și comparate în educația timpurie | 15 |
6150 AED | Educație pentru dans, teatru și arte media în copilăria timpurie | 15 |
ECE6170 | Conducerea și managementul în contextul copilăriei timpurii | 15 |
Galerie
Rezultatul programului
Rezultatele învățării cursului
- Aplicați abilitățile cognitive, tehnice și creative pentru a investiga, evalua și sintetiza teoria și practica didactică în situații autentice.
- Aplicați abilitățile de comunicare și colaborare pentru a proiecta curriculum inovator, activități de învățare și evaluare în educația timpurie.
- Reflectați în mod critic asupra unui corp complex de cunoștințe educaționale, principii de cercetare și metode pentru a demonstra stăpânirea predării timpurii.
- Folosiți abilități de autogestionare la nivel înalt pentru a iniția, planifica și executa un practică extinsă.
Oportunități de carieră
Oportunități de carieră
Acest curs se angajează să pregătească profesorii din prima copilărie cu cunoștințe, abilități și experiență esențiale într-o gamă largă de setari ale copilăriei timpurii, lucrând cu copii de la naștere până la vârsta de 8 ani.
Posibile posturi viitoare
Învățătoare de grădiniță, Învățător de grădiniță, Învățător de copilărie timpurie, Învățător de grădiniță, Învățător de primar junior, Director de centru.