Licență în managementul ospitalității și turismului
Edith Cowan University
Informatie cheie
Locația campusului
Joondalup, Australia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
6 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxa indicativă pe semestru
Introducere
Cursul acoperă aspectele cheie necesare pentru gestionarea diverselor afaceri din sectorul ospitalității și turismului, inclusiv marketing, management financiar, cercetare și analiză de afaceri și management strategic.
De asemenea, include unități specializate în gestionarea alimentelor și a băuturilor, gestionarea diviziei de camere, planificarea și dezvoltarea turismului, ecoturism, gestionarea experienței de service și managementul evenimentelor.
Studenții își pot specializa în continuare studiile cu un accent mai puternic în diverse domenii, cum ar fi managementul evenimentelor, marketingul, managementul resurselor umane și afacerile internaționale.
Industria ospitalității și a turismului este dinamică și rapidă, prezentând absolvenților o mare varietate de opțiuni de carieră din care să aleagă, iar cursul oferă studenților cunoștințe și abilități teoretice axate pe industrie pentru a avea succes.
Absolvenții vor câștiga competențele esențiale și perspectivele profesionale cerute de nivelurile superioare și superioare de conducere în cadrul organizațiilor de ospitalitate și turism contemporane.
Intrarea la curs
Cerințe de admitere academică (Banda 3)
Toți candidații trebuie să îndeplinească cerințele de admitere academică pentru acest curs. ATAR indicativ sau garantat este cel publicat (după caz) sau cerințele de admitere academică pot fi satisfăcute prin completarea uneia dintre următoarele:
- AQF Cert IV;
- A finalizat cu succes 0,25 EFTSL de studiu la nivel de licență sau superior la un furnizor australian de învățământ superior (sau echivalent);
- Test special de admitere terțiar;
- Curs de pregătire universitară *
- Curs de orientare universitar indigenă; *
- Test de admisie a studenților autohtoni; sau*
- Schema de intrare bazată pe experiență. *
* Informații suplimentare pot fi găsite pe pagina de intrare a cursului de studiu.
Pentru studenții internaționali, cerințele includ rezultatele școlii tale secundare.
Cerințe de limba engleză (banda 3)
Cerințele de competență în limba engleză pot fi satisfăcute prin completarea uneia dintre următoarele:
- Anul 12 ATAR englezesc / Literatura engleză ATAR gradul C sau mai bun sau echivalent;
- Test special de admitere terțiar;
- IELTS Academic Punctajul general general al trupei de 6,0 (fără bandă individuală mai mică de 6,0);
- A finalizat cu succes 1.0 EFTSL de studiu la nivel de licență sau mai mare în Marea Britanie, Irlanda, SUA, NZ sau Canada;
- Curs de pregătire universitară;
- Curs de orientare universitar indigenă; *
- Test de admisie a studenților autohtoni; *
- Diploma AQF, Diploma avansată sau diplomă asociată;
- A finalizat cu succes 0,375 EFTSL de studiu la nivel de licență sau superior la un furnizor australian de învățământ superior (sau echivalent); sau
- Alte teste, cursuri sau programe definite pe pagina Grupurilor de competență engleză.
* Informații suplimentare pot fi găsite pe pagina de intrare a cursului de studiu.
Pixabay / Pexels
Detaliile Cursului
Disponibilitate semestru
- Semestrul 1: Studiu cu normă întreagă la Joondalup
- Semestrul 2: Studiu cu normă întreagă la Joondalup
Structura cursului
Studenții trebuie să completeze 16 unități de bază. Aceasta va fi susținută de un program suplimentar cu 8 unități, care cuprinde unități majore sau minore plus elective sau două minore sau 8 unități elective.
Anul 1
Cod unitate | Titlul unității | Puncte de credit |
SBL1600 | Identitate și protocoale de afaceri | 15 |
HOS2500 | Managementul serviciilor alimentare | 15 |
TSM2111 | Introducere în ospitalitate și turism | 15 |
MKT1600 | Principiile și practicile de marketing | 15 |
HOS2325 | Gestionarea experienței de service | 15 |
HOS2110 | Managementul alimentelor și al băuturilor | 15 |
Unitate din programul suplimentar | x 2 | 30 |
Anul 2
Cod unitate | Titlul unității | Puncte de credit |
HOS2220 | Gestionarea diviziilor de camere | 15 |
TSM2202 | Introducere în managementul evenimentelor | 15 |
TSM2105 | Planificare și dezvoltare turistică | 15 |
TSM3109 | Turism de interes special | 15 |
HOS3211 | Managementul finanțelor de ospitalitate | 15 |
Unitate din programul suplimentar | x 2 | 30 |
Plus 1 unitate de la: | ||
MAN2145 ^ | Managementul resurselor umane | 15 |
TSM3104 ^ | Turismul navelor de croazieră | 15 |
BUS3700 ^ | Tur de studiu de afaceri | 15 |
Sau o unitate alternativă cu aprobarea coordonatorului de curs.
Anul 3
Cod unitate | Titlul unității | Puncte de credit |
BUS3100 | Practici de cercetare în afaceri | 15 |
HOS3100 | Managementul ospitalității și turismului | 15 |
TSM3107 | Ecoturism | 15 |
Unitate din programul suplimentar | x 4 | 60 |
Plus 1 unitate de la: | ||
FBL3501 ^ | Business Practicum | 15 |
SBL3500 ^ | Aplicație de afaceri integrată | 15 |
Notă: Înscrierea în FBL3501 sau BUS3700 se face numai prin aplicație. Unitățile nu sunt oferite în fiecare semestru.
** Internship Minor (MIBIOR) - Studenții selectați (numai prin cerere) se pot înscrie concomitent la FBL3400 Business Internship 1 și FBL3500 Business Stage 2 în secțiunea lor din anul 3 (semestrul 1). Studenții care se înscriu la Internship Minor (FBL3400 / FBL3500 = 60 puncte de credit) vor completa o unitate electivă în loc de SBL3500 sau FBL3501.
^ Opțiunea de bază
Majore pe care le poți studia în acest curs
- Management de evenimente
- Managementul resurselor umane
- Afaceri internationale
- administrare
- Marketing
Cursul rezultatelor învățării
- Accesați, analizați și evaluați în mod critic informațiile relevante pentru a rezolva sistematic problemele de afaceri provocatoare.
- Aplicați cunoștințe ample și coerente într-o serie de situații de afaceri, încorporând perspective internaționale / globale / culturale.
- Colaborează eficient în setările echipei pentru a produce rezultate măsurabile.
- Comunicați cunoștințe de afaceri, concepte și sfaturi în mod persuasiv și clar, atât în format scris și oral, folosind tehnologia relevantă.
- Generați idei creative pentru inovații de afaceri care răspund la oportunități și schimbări constante.
- Gândiți-vă asupra feedback-ului și criticați-vă propria performanță pentru a identifica și planifica oportunitățile de dezvoltare.
- Valorăți comportamentele profesionale și / sau cetățenia personală care reflectă o apreciere a interrelației dintre etica de afaceri și responsabilitatea socială corporativă.
Oportunități de carieră
Oportunitățile de carieră pentru absolvenți există într-o gamă largă de firme de ospitalitate și turism, inclusiv companii de turism, agenții de turism, nave de croazieră, centre de vizitare, parcuri tematice și site-uri de atracție pentru vizitatori, centre de convenții, companii de evenimente, hoteluri și stațiuni, restaurante, cafenele și baruri. În cadrul acestor tipuri de organizații, rolul poate implica gestionarea unor aspecte ale tururilor și vizitelor pe site, divertisment, conferințe și evenimente, servicii alimentare și băuturi, vânzări și marketing sau angajare, instruire și supravegherea personalului.
Posibile viitoare titluri de muncă
Operator de turism, manager de centru de vizitatori, manager de parc tematic, supraveghetor de nave de croazieră, operator de turism, ghid turistic, manager de atracție turistică, manager de operații de turism și de turism, coordonator evenimente, coordonator de conferințe.
Admitere
Curriculum
Detaliile Cursului
Disponibilitate semestriala
- Semestrul 1: Studiați cu normă întreagă la Joondalup
- Semestrul 2: Studiați cu normă întreagă la Joondalup
Structura cursului
Studenții trebuie să completeze 16 unități de bază. Aceasta va fi susținută de un program suplimentar de 8 unități, care cuprinde un major sau unități minore plus unități opționale, sau două minore sau 8 unități opționale.
Anul 1
Codul unității | Titlul unității | Puncte de credit |
SBL1600 | Identitatea afacerii și protocoale | 15 |
HOS2500 | Managementul serviciilor alimentare | 15 |
TSM2111 | Introducere în ospitalitate și turism | 15 |
MKT1600 | Principii și practici de marketing | 15 |
HOS2325 | Gestionarea experienței de servicii | 15 |
HOS2110 | Managementul alimentelor și al băuturilor | 15 |
Unitate din programul suplimentar | x 2 | 30 |
Anul 2
Codul unității | Titlul unității | Puncte de credit |
HOS2220 | Managementul camerelor-diviziune | 15 |
TSM2202 | Introducere în managementul evenimentelor | 15 |
TSM2105 | Planificarea și dezvoltarea turismului | 15 |
TSM3109 | Turism de interes special | 15 |
HOS3211 | Managementul Finanțelor Ospitalității | 15 |
Unitate din programul suplimentar | x 2 | 30 |
Plus 1 unitate din: | ||
MAN2145 ^ | Managementul resurselor umane | 15 |
TSM3104 ^ | Turism cu vase de croazieră | 15 |
BUS3700 ^ | Tur de studiu de afaceri | 15 |
Sau o unitate alternativă cu aprobarea coordonatorului de curs.
Anul 3
Codul unității | Titlul unității | Puncte de credit |
BUS3100 | Practici de cercetare în afaceri | 15 |
HOS3100 | Managementul ospitalității și turismului | 15 |
TSM3107 | Ecoturism | 15 |
Unitate din programul suplimentar | x 4 | 60 |
Plus 1 unitate din: | ||
FBL3501 ^ | Practicul de afaceri | 15 |
SBL3500 ^ | Aplicație integrată de afaceri | 15 |
Notă: Înscrierea în FBL3501 sau BUS3700 se face numai prin cerere. Unitățile nu sunt oferite în fiecare semestru.
**Internship Minor (MIBIOR) – Studenții selectați (numai prin cerere) se pot înscrie simultan la FBL3400 Business Internship 1 și FBL3500 Business Internship 2 în secțiunea de An 3 (Semestrul 1) a cursului. Studenții care se înscriu la Stagiul Minor (FBL3400/FBL3500 = 60 de puncte de credit) vor finaliza o unitate opțională în loc de SBL3500 sau FBL3501.
^ Opțiunea de bază
Oportunități de carieră
Oportunități de carieră
Oportunități de carieră pentru absolvenți există într-o serie de afaceri de ospitalitate și turism, inclusiv companii de turism, agenții de turism, vase de croazieră, centre de vizitare, parcuri tematice și locuri de atracție pentru vizitatori, centre de convenții, companii de evenimente, hoteluri și stațiuni, restaurante, cafenele și baruri. În cadrul acestor tipuri de organizații, rolul poate implica gestionarea aspectelor legate de tururi și vizite la fața locului, divertisment, conferințe și evenimente, servicii alimentare și băuturi, vânzări și marketing sau angajare, instruire și supraveghere a personalului.
Posibile posturi viitoare
Tour Operator, Manager Centru Vizitator, Manager Parc Tematic, Supraveghetor nave de croazieră, Operator Eco-turism, Ghid turistic, Manager Atracții Turistice, Manager Turism și Turism, Coordonator evenimente, Coordonator conferință.
Galerie
Rezultatul programului
Rezultatele învățării cursului
- Accesați, analizați și evaluați critic informațiile relevante pentru a rezolva în mod sistematic problemele provocatoare ale afacerii.
- Aplicați cunoștințe ample și coerente într-o serie de situații de afaceri, încorporând perspective internaționale/globale/culturale.
- Colaborați eficient în cadrul unei echipe pentru a produce rezultate măsurabile.
- Comunicați cunoștințe de afaceri, concepte și sfaturi în mod persuasiv și clar, atât în format scris, cât și oral, folosind tehnologia relevantă.
- Generați idei creative pentru inovații în afaceri care răspund oportunităților și schimbărilor constante.
- Reflectați asupra feedback-ului și criticați propria performanță pentru a identifica și planifica oportunități de dezvoltare.
- Valorificați comportamentele profesionale și/sau cetățenia personală care reflectă o apreciere a interrelației dintre etica în afaceri și responsabilitatea socială corporativă.