Curs universitar - Marketing
EAN University
Informatie cheie
Locația campusului
Bogotá, Columbia
Limbi Străine
Contactează şcoala
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jan 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Curs universitar - Marketing
 
De marketing este esențială pentru a cuceri piata, competiția, vinde mai mult și de a genera profit. Este una dintre cele mai populare și bine platiti cariera profesională, deoarece fiecare companie are nevoie de personal calificat pentru a planifica, organiza și gestiona deciziile în materie de produse, prețuri, distribuție, promovare și serviciile post-vânzare.
 
Marketing beneficii societății în general, îmbunătățește nivelul de trai al consumatorilor prin satisfacerea nevoilor și dorințelor acestora cu diverse produse și servicii, și permite existența și dezvoltarea companiilor care le creează, și generarea și distribuirea bogăției.
 
Vă invităm să fii un om de afaceri de succes sau profesional și așa de marketing studiu de la Universitatea EAN.Veți fi sprijinite de un curriculum foarte cuprinzătoare și actualizate, tutori de înaltă calitate, tehnologia de stat-of-the-art, o bibliotecă virtuală, un accent de afaceri și antreprenoriat, precum și sprijin permanent, la ore stabilite. Toate aceste elemente vor fi furnizate pe o bază on-line, de la confortul de acasă și pe propriul program. "" Gestionarea strategii de marketing competitive și profitabile "
 
Rafael Martín Fisco
 
Competențe de dezvoltat de către student
 
- Rezolva problemele legate de comunicare, în scopul de a obține îmbunătățiri în ceea ce privește productivitatea și competitivitatea în cadrul organizațiilor.
- Gestiona servicii pentru clienți, marketing și publicitate pe o bază parte integrantă din cadrul companiei.
- Conduce proiecte de marketing legate de dezvoltarea, lansarea, de poziționare și de comercializare a produselor și serviciilor în diferite piețe potențiale ale companiei.
- Conduce procesele de comunicare în cadrul organizației și cele ale organizației cu mediul său.
- Acționa în mod etic și cu responsabilitate socială față de diferite realități sociale, culturale, economice și politice.
- Dezvoltarea oportunităților de afaceri durabile, și proiecte de plumb, care să genereze valoare economică și socială.
- Comunica în mod eficient în medii multidisciplinare și multiculturale.
- Aplice cunoștințele în diferite contexte pentru a rezolva problemele actuale.
- Gestiona instrumente tehnologice în practică.
 
BENEFICII SUPLIMENTARE
 
- Managementul de timpul tău, procesul de învățare și cunoaștere.
- Acompaniament permanentă a cadrelor didactice calificate, datorită experienței lor profesionale și academice.
- Acces permanent la cele mai recente tehnologii și servicii: biblioteca on-line, forumuri tematice și tehnice, de chat, e-mail, conținut, evaluări on-line, depunerea de rapoarte și de cursuri, audio-video, reclame, etc
- Valida credite de programe finalizate la alte instituții de învățământ superior.
- Accent pe teme de interes personal, selectarea cursuri elective din portofoliul oferit de Universitatea: negociere, managementul serviciilor, managementul resurselor financiare.
- Pregătire academică de afaceri și consultanță în curs de desfășurare privind structurarea propria companie.
- Posibilitatea de a completa un al doilea program de licență de la Universitatea EAN.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Curs scurt de marketing digital UCT
- Online South Africa
Tehnician de logistică integrat
- Madrid, Spania
Marketing digital: O perspectivă strategică Curs scurt online
- New Haven, Statele Unite ale Americii