
Curs in
Curs online de branding și comunicare în modă Conde Nast College

Alăturați-vă nouă pentru evenimente de informare online
Vezi datele disponibile
Introducere
Conceput pentru oricine este interesat de branding și marketing de modă, acest curs explorează modurile în care mărcile de modă se angajează, comunică și se conectează cu consumatorii lor. Este ideal pentru cei care doresc să exploreze diferite fațete ale brandingului și marketingului în industria modei, precum și pentru cei care doresc să înțeleagă teoria și planificarea strategică din spatele unui brand de succes. Este un curs interactiv care urmărește să îmbunătățească și să construiască o înțelegere introductivă a modului în care operează mărcile de modă, atât acum, cât și în viitor.
Acest curs oferă o introducere în brandurile de modă și marketing și explorează modul în care mărcile sunt create, cum creează valoare pentru consumatori și cum trebuie să își adapteze abordările de marketing pentru a menține implicați consumatorii moderni și în evoluție. Elevii vor învăța cum să recunoască factorii cheie care trebuie luați în considerare atunci când vine vorba de branding și marketing de modă în mediile actuale și noi. Elevii vor învăța, de asemenea, cum sunt implementate brandingul și comunicarea în diferite domenii ale industriei.
O serie de activități vor fi introduse în fiecare săptămână pe care studenții le vor întreprinde; acestea vor consta în activități de colaborare cu alți studenți de la curs, precum și proiecte independente.
La finalizarea cu succes a cursului, studenții vor primi un certificat de performanță Condé Nast College și vor fi dobândit cunoștințe introductive ample despre:
- Brandurile de modă și modul în care își comercializează și își promovează valorile și produsele
- Diferitele fațete ale înțelegerii consumatorilor
- Etica și practicile de brand sustenabile
- Strategia de brand
- Construirea unui brand de la zero
- Cum folosesc brandurile rețelele sociale pentru a intra în legătură cu publicul lor
- Viitorul mărcilor de modă și modul în care brandingul se schimbă
Acest curs acționează ca o piatră de temelie spre alte cursuri Condé Nast la niveluri superioare.
De ce să alegeți acest curs?
Colegiul Condé Nast are acces de neegalat la cele mai bune și mai strălucitoare minți din industrie, inclusiv echipele de la Vogue, LOVE, Glamour, GQ și o serie de alte titluri Condé Nast. Colegiul se află într-o poziție ridicată de a putea combina excelența academică cu legături de neegalat cu industriile modei și media. Acest lucru creează un mediu educațional unic în care elevii să prospere.
Unii dintre experții din industrie de care veți avea ocazia să auziți în timpul cursului includ, dar nu se limitează la:
- Ruth Marshall-Johnson - Futuristă (fostul laborator al viitorului)
- Timothy Rennie – Director de creație
- Alexis Jourrou – Director global al departamentului social, Condé Nast
- Hannah Springett – Senior Product Designer la Condé Nast și Freelance Creative Director
- Stephanie Barker-Fry – Consultant PR și Comunicare
- James Hayes și Aldo Kahane – Concept Leads la Midnight Club Brand Experience Agency
Absolventa virtuala
La sfârșitul cursului, vom organiza un eveniment virtual de absolvire/sărbătoare la care toți studenții sunt invitați să se alăture conducătorului cursului, directorului general al colegiului, oaspeților din industrie și cadrelor universitare. Aceasta este o oportunitate minunată pentru noi toți de a sărbători realizările și noile cunoștințe dobândite din cele șase săptămâni de învățare cu Colegiul Condé Nast.
Premiul de curs
Până la sfârșitul cursului, cei care finalizează și promovează evaluarea vor primi un Certificat de Performanță Conde Nast.
Studenți ideali
Acest curs este ideal pentru cei care doresc să-și extindă cunoștințele despre branding și marketing de modă și cei care doresc să exploreze un mod interesant și inovator de a învăța de la academicieni și experți din industria modei.
Studenții nu au nevoie de nicio experiență anterioară în modă sau stil pentru a rezerva acest curs.
Rezultatul programului
- Demonstrați o înțelegere de bază a teoriei brandingului și a modului în care aceasta se aplică mărcilor de modă
- Înțelegeți impactul factorilor culturali, etici, sociali și economici care afectează industria modei
- Obțineți o perspectivă asupra rolului noilor tehnologii digitale și recunoașteți potențialul lor de marketing și promovare
- Identificarea metodelor, canalelor și tehnicilor de marketing, comunicare și promovare a mărcilor de modă
- Demonstrați o înțelegere a modului în care mărcile de modă își comunică valorile clienților printr-o serie de canale
Galerie
Curriculum
Lider de curs dedicat
Studenții vor avea sprijin de la un lider de curs dedicat pe tot parcursul cursului. Liderul de curs va ghida studenții prin cursul de 6 săptămâni și va facilita, de asemenea, sesiuni interactive live cu grupul online în fiecare săptămână.
Structura cursului
Cursul este livrat în întregime online și durează șase săptămâni, cu aproximativ 6-7 ore de activități de învățare online în fiecare săptămână, împreună cu îndrumări și sfaturi privind conținutul suplimentar de citit, vizionat și ascultat.
Unele dintre prelegeri și materiale de curs sunt narate, prelegeri preînregistrate, demonstrații în studio și prezentări create de colaboratorii noștri academicieni și din industrie.
Materialele și activitățile de învățare pot fi accesate flexibil în orice moment și în ritmul propriu al elevilor.
Sesiuni live
Vor fi trei sesiuni LIVE în fiecare săptămână la acest curs, iar studenții vor:
- Aveți acces la evenimentul online College LIVE Industry Speaker
- Experimentați o prelegere live de la un academic sau profesionist din industrie
- Interacționați cu responsabilul de curs în timpul unei sesiuni de activitate LIVE
Toate sesiunile live vor fi, de asemenea, înregistrate și pot fi accesate din nou în orice moment pe toată durata cursului.
Cine va preda acest curs?
Tot conținutul săptămânal va fi furnizat de facultatea de experți a Colegiului Condé Nast, formată din cadre universitare cu înaltă experiență și din interiorul industriei de top. Cursul este interactiv, bazat pe multimedia și riguros din punct de vedere academic.
Tehnologia necesară
Hardware:
- Laptop
- Desktop PC/Mac
- Dispozitiv mobil/tabletă
Sistem de operare:
- Windows 7 sau o versiune ulterioară (recomandat)
- MAC OS X 10.6 (Snow Leopard) sau o versiune ulterioară (recomandat)
- Cel mai recent sistem de operare pe dispozitive mobile/tablete
Vizual și audio:
- Difuzoare și microfon sau căști
- Cameră web
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Reducere pentru absolvenți
Colegiul de modă și design Condé Nast oferă o reducere a taxelor de curs absolvenților noștri.