Diploma în administrare de birou – Servicii de sănătate (online)
Centennial College
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Online Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
2 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
CAD 2.721 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* școlarizare 2 semestre studenți canadieni; CAD 15.693 - școlarizare 2 semestre Studenți internaționali
Introducere
- Cod program : 2003
- Scoala : Scoala de Afaceri
- Acreditare : Ontario College Diploma
- Tip de program : program post-secundar
- Durata programului : 2 ani/ 4 semestre
- Locație : Online
Dacă ideea de a ajuta medicii, de a contribui la sistemul de îngrijire a sănătății și de a lucra în mediile medicale dinamice de astăzi vă atrag, alăturați-vă acțiunii participând la programul Office Administration – Servicii de sănătate la Centennial College .
Un cabinet bine administrat și eficient într-un cabinet medical, clinică sau alt cadru medical este vital pentru succesul practicii și pentru calitatea asistenței medicale pe care o oferă. În calitate de absolvent al administrației de birouri în sectorul sănătății, veți fi echipat cu abilitățile organizatorice și de suport clinic pentru a vă asigura că pacienții primesc cea mai înaltă calitate a îngrijirii și serviciilor.
Facultatea din programul Office Administration – Servicii de sănătate este reprezentată de indivizi cu experiență care vă ghidează prin cursuri de formare în domeniu, care nu numai că vă vor învăța abilitățile specializate necesare pentru a face parte dintr-o echipă de asistență medicală, ci și competențe de bază transferabile în toate industriile.
Programul Office Administration – Servicii de sănătate vă va ajuta să dezvoltați abilități esențiale de asistență medicală, cum ar fi:
- Terminologie medicală
- Anatomie pentru administrarea sănătății
- Transcriere medicală
- Proceduri de cabinet medical
- Gestionarea dosarelor electronice de sănătate
- Facturare computerizată OHIP
- Proceduri de diagnostic și de laborator
Un loc de muncă de două zile pe săptămână la unele dintre prestigioase spitale și clinici de asistență medicală din Toronto vă va permite să folosiți aceste abilități în experiențe din viața reală înainte de a absolvi.
Admitere
Curriculum
Semestrul 1
- COMUNICARE 160/161 Comunicarea colegiului 1
- GNED Elective General Education Elective
- KEYS-101 Tastatura 1
- OAGN-113 Tehnologia de administrare a biroului 1
- OAGN-115 Introducere în procesarea textului
- OAGN-118 Revizuire și corectare a documentelor
- OAGN-124 Proceduri financiare
Semestrul 2
- COMUNICARE 170/171 Comunicarea colegiului 2
- KEYS-102 Tastatura 2
- OAGN-116 Aplicații de procesare a textului
- OAGN-122 Pregătire pentru carieră
- OAGN-123 Tehnologia de administrare a biroului 2
- OAGN-125 Proceduri și comunicații de birou
- OAGN-127 Transcriere automată
Semestrul 3
- GNED-500 Cetățenie globală: de la analiza socială la acțiunea socială
- KEYS-103 Tastatura 3
- OAGN-261 Aplicații software integrate
- OAME-236 Terminologie medicală 1
- OAME-256 Anatomie pentru Administrarea Sănătății
- OAME-257 Proceduri Cabinet Medical
- OAME-258 Transcrierea aparatului medical 1
Semestrul 4
- GNED Elective General Education Elective
- KEYS-104 Tastatura 4
- OAGN-262 Field Placement
- OAME-237 Terminologie medicală 2
- OAME-259 Cabinet Medical Asistare/Facturare
Rezultatul programului
Programul evidențiază
- Învățarea oferă oportunități de a lucra la proiecte și de a intra în legătură cu profesori cu experiență și cunoștințe.
- Veți stăpâni sisteme de birou automate esențiale, cum ar fi procesarea de text, foi de calcul, baze de date și software de prezentare.
- Deoarece membrii facultății Office Administration – Health Services au experiență în lumea afacerilor și cunoștințe actualizate cu privire la tendințele actuale, mediile administrative senior de îngrijire a sănătății și cerințele tehnologice aferente, vă veți extinde foarte mult portofoliul de competențe.
- Îți vei avansa oportunitățile de carieră obținând o diplomă care reflectă standarde înalte de învățare.
Rezultatele învățării profesionale ale programului
Rezultatele învățării profesionale ale programului descriu ceea ce absolvenții programului au demonstrat că pot face cu cunoștințele și abilitățile pe care le-au obținut în timpul studiilor. Rezultatele sunt strâns legate de nevoile locului de muncă. Prin evaluare (de exemplu, sarcini și teste), studenții își verifică capacitatea de a realiza în mod fiabil aceste rezultate înainte de absolvire.
- Aplicați abilitățile de planificare, coordonare a sarcinilor și organizare pentru a facilita finalizarea sarcinilor și pentru a respecta termenele limită în mediul medical.
- Stabilirea și menținerea sistemelor de gestionare a datelor pentru a organiza înregistrările electronice și pe hârtie pentru mediul medical.
- Coordonează organizarea, procesarea și răspunsul la comunicațiile electronice și pe hârtie pentru a facilita fluxul de informații în mediul medical.
- Produceți înregistrări financiare și de facturare precise pentru mediul medical într-un interval de timp specificat prin compilarea informațiilor și folosind software-ul corespunzător.
- Produceți corespondență medicală exactă și rapoarte până la un anumit termen, utilizând tehnologia informatică disponibilă, precum și prin aplicarea abilităților de înregistrare, editare și lingvistică.
- Utilizați abilități interpersonale eficiente în mediul medical pentru a ajuta la îndeplinirea sarcinilor individuale și de echipă, pentru a asigura un serviciu eficient pentru clienți și pentru a promova imaginea organizației.
- Depanați și arătați inițiativă în crearea și producerea documentelor medicale precise și organizate într-un interval de timp specificat.
- Furnizați suport tehnic și instruire în legătură cu software-ul de calculator altor persoane din mediul medical, după cum este necesar.
- Utilizați Internetul și instrumentele sale într-un mediu medical pentru a îmbunătăți comunicarea și oportunitățile de afaceri.
- Demonstrați abilități administrative pentru a îmbunătăți funcționarea eficientă a locului de muncă.
Oportunități de carieră
Perspectiva carierei
- Asistent medical
- Transcriptionist medical
- Recepționer medical/Administrator de birou
- Manager de cabinet medical
- Coordonator îngrijire pacient
- Secretar medical
- Administrator cabinet medical
- Asistent de clinică
- Administrator cabinet sanitar
Pathways educație
Începeți cu o diplomă și terminați cu o diplomă! Absolvenții de succes ai acestui program Office Administration – Servicii de sănătate vor avea oportunitatea de a-și aplica creditele pentru studii ulterioare la nivel de licență.
Vă rugăm să rețineți că fiecare partener Pathway are o cerință de notă minimă specifică pentru a se califica pentru credite de transfer, care sunt evaluate de instituția parteneră.
Domenii de ocupare a forței de muncă
- spitale
- clinici
- Cabinete medicale
- Primul ajutor
- Ospicii
- Laboratoare medicale
- Clinica veterinara
- Cabinete de kinetoterapie
- Cabinete aferente asistenței medicale
Mărturii studențești
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.