Certificat de absolvire în marketing - Managementul conturilor corporative (Coopțiune opțională) (online)
Centennial College
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Online Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CAD 4.118 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
May 2024
* 2 - semestru taxa de școlarizare pentru studenții canadieni; 14.502,50 USD: taxa de școlarizare de 2 semestre pentru studenții internaționali
Introducere
Detalii despre program
- Codul programului: 2046
- Școală: Școala de afaceri
- Credențial: Certificat absolvent al colegiului Ontario
- Tipul programului: Programul certificatului de absolvire
- Durata programului: 1 an / 2 semestre
- Data de început: toamna, iarna, vara
- Locație: Online
Centennial College de Marketing - Corporate Account Management vă va pregăti pentru o carieră captivantă și plină de satisfacții financiare ca manager de cont / profesionist în vânzări în business-to-business (B2B), business to Consumer (B2C), guvern și piețe instituționale. .
În acest program de certificat de absolvent de afaceri, veți afla că, deoarece clienții de astăzi sunt bine informați și se așteaptă soluții mai personalizate, managerii de conturi trebuie să aibă o bază solidă în toate domeniile vânzărilor, marketingului și serviciilor. Aceasta include activități de prospectare, creare de rețele, consolidarea relațiilor, închidere și post-vânzare.
Ca atare, în cadrul cursurilor interactive și practice, veți învăța cum să puneți primul client cu o mentalitate antreprenorială care să se adapteze nevoilor diverse ale clientului în timp ce dezvoltați și practicați abilități în:
- Efectuarea unor analize competitive și de piață care să conducă la înțelegerea nevoilor și comportamentelor clienților.
- Comunicare verbală și scrisă.
- Vânzare și prezentare (povestiri și metodologii practice).
- Utilizarea instrumentelor de analiză și management al relațiilor cu clienții (CRM).
- Alfabetizarea în afaceri și financiare pentru a crea propuneri convingătoare de valoare pentru clienți.
- Implicarea cumpărătorilor și influențatorilor prin conținut digital și marketing omnichannel.
- Identificarea diverselor medii de lucru și adaptarea stilurilor de comunicare pentru a asigura o comunicare clară și eficientă cu cumpărătorii.
- Înțelegerea negocierilor din perspectiva cumpărătorului.
- Conducere orientată spre scop (înțelegerea motivațiilor și etapele următoare ale carierei).
Dacă sunteți orientat spre obiective, organizat, curioz și persistent cu abilități de comunicare peste medie, luați în considerare o carieră în lumea diversă din industrie a vânzărilor profesionale, gestionarea conturilor și multe alte roluri orientate către clienți.
Programul evidențiază
- Datorită pregătirii practice a programului Corporate Account Management în software-ul de automatizare a platformelor Salesforce CRM, veți putea efectua o tranziție lină la locul de muncă.
- Profesorii de la Școala de Afaceri au o experiență vastă în gestionarea vânzărilor și a contului în setările business-to-business.
- Mediile interactive de învățare vă permit să vă conectați cu membrii facultății și cu semenii.
- Învață să prospere sub presiune și să dezvolte abilități interpersonale excelente, de ascultare și comunicare orală.
Admitere
Curriculum
Programul contur
Semestrul 1 | Semestrul 2 |
|
Notă semestru: |
Rezultatul programului
Rezultatele învățării profesionale ale programului
Rezultatele învățării profesionale ale programului descriu ceea ce absolvenții programului au demonstrat că pot face cu cunoștințele și abilitățile pe care le-au obținut în timpul studiilor. Rezultatele sunt strâns legate de nevoile locului de muncă. Prin evaluare (de exemplu, sarcini și teste), studenții își verifică capacitatea de a realiza în mod fiabil aceste rezultate înainte de absolvire.
- Efectuați cercetări asupra clienților potențiali și a mediului lor pentru a identifica nevoile acestora.
- Planificați și furnizați prezentări de vânzări în colaborare și propuneri scrise care se identifică cu nevoile publicului.
- Creați și comunicați valoarea unui produs sau serviciu pentru un client vizat.
- Dezvoltați și aplicați un proces sistematic de vânzare a relațiilor bazate pe încredere, adaptat pentru a răspunde situației unice a fiecărui client.
- Dezvoltați modele de valoare pentru clienți bazate pe diferite nevoi ale clienților, cumpărători, influenți și factori de decizie prin aplicarea conceptelor financiare și contabile fundamentale.
- Construiți o strategie cuprinzătoare de gestionare a conturilor corporative care oferă atât valoare pentru clienți, cât și pentru organizație.
- Dezvoltați încrederea și respectul reciproc prin practicarea vânzării etice și luarea deciziilor.
- Utilizați rețelele sociale și produsele și procesele de management al relațiilor cu clienții (CRM) bazate pe web pentru a spori valoarea clienților.
- Dezvoltarea strategiilor de dezvoltare personală și profesională continuă pentru a îmbunătăți performanța muncii într-un rol de management al contului corporativ.
Oportunități de carieră
Perspectiva carierei
- Manager Conturi
- Account Executive
- Coordonator Vânzări
- Reprezentant de vânzări (în interior / exterior / comercial / guvernamental)
- Consultant de vânzări
- Reprezentant pentru Dezvoltarea Afacerilor
- Reprezentant al serviciilor financiare
- Reprezentant de vânzări pe teritoriu
Domenii de ocupare a forței de muncă
- Vânzări hardware și software
- Telecomunicații
- Servicii financiare
- Companii farmaceutice
- Companii de bunuri ambalate
- Organizații B2B (business-to-business) de dimensiuni medii-mari, cu forță de vânzare proprie
- Firme de tehnologie medicală și dentară
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.