Curs online de marketing de conținut
Berghs School of Communication
Informatie cheie
Locația campusului
Stockholm, Suedia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
12 weeks
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
SEK 38.750
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Acest curs profesional practic vă pune mâna pe mecanica marketingului de conținut. Veți dobândi cunoștințe de lucru avansate ale disciplinei și abilitățile de care aveți nevoie pentru a produce conținut care oferă rezultate.
Companiile folosesc marketingul de conținut pentru a atrage clienții către marca lor și pentru a-i păstra. Găsirea poveștii potrivite și spunerea ei în mod corect este locul în care intri în calitate de marketer de conținut. Veți deveni fluent în strategia și planificarea de marketing de conținut prin exerciții captivante și ateliere interactive. Veți explora instrumente și tehnici pentru a vă aduce ideile la viață, cu accent deosebit pe copywritingul comercial. Și veți auzi prelegeri invitate extrase din industrie. Veți reuni totul atunci când livrați conținut pentru un brief pentru clienți din lumea reală.
Studenți ideali
Nu este necesară nicio experiență profesională în marketingul de conținut sau copywriting, deși se recomandă o cunoaștere de bază a principiilor de marketing și/sau scris. Trebuie să fii fluent în limba engleză scris și vorbit. Dacă sunteți un profesionist la începutul carierei sau vă orientați către marketing, comunicare sau o disciplină de design, acesta este locul potrivit pentru dvs.
Admitere
Rezultatul programului
Elementele cheie includ:
- Învață să lucrezi cu briefele de conținut
- Transformă mesajele în povești
- Creați planuri de conținut măsurabile
- Optimizați conținutul pentru fiecare etapă a pâlniei de marketing
- Înțelegeți datele, distribuția și tendințele
- Explorați diferite formate de conținut