
Strategie și design pentru experiența clienților
Barcelona, Spania
DURATA
6 Weeks
LIMBI
Engleză
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 630
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
Introducere
Învață să identifici nevoile utilizatorilor pentru a dezvolta și proiecta experiențe unice pentru viitorii clienți.
Odată cu schimbarea rapidă a lumii afacerilor și un accent sporit pe globalizare, automatizare și colaborare, nu mai este doar un produs grozav care vă oferă un avantaj competitiv.
Companiile caută din ce în ce mai mult experiențe inovatoare, memorabile și încântătoare pentru clienți care să se deosebească.
Acest curs de specializare în Strategie și Design CX oferă abilități practice pentru a identifica, evalua și modela nevoile consumatorilor și pentru a dezvolta experiențe uluitoare pentru clienți pentru afacerile digitale.
În colaborare cu ACCIÓ.

Rezultatul programului
- Identificați și demonstrați elementele fundamentale ale CX
- Analizați așteptările clienților, recunoscând în același timp factorii de afaceri ample
- Articulează și aplică hărți de călătorie a clienților
- Examinați oportunitățile de îmbunătățire a experienței și a performanței afacerii
- Proiectați soluții pentru CX îmbunătățit pe întregul model de afaceri
- Implementați gândirea și abordările CX în strategia de afaceri
Curriculum
Aflați despre strategia CX și despre clienții dvs
- Ce este CX?
- Cunoaște-ți clienții
Tendințe și oportunități
- CX strategia de afaceri
- Identificați tendințele
- Identificați oportunități
Măsurați-vă impactul
- Măsurați experiențele clienților
- Implementați schimbarea
Călătoriile și experiențele clienților
- Articulați punctele dureroase ale clienților (și câștigați puncte)
- Harta personajelor și empatiei
- Harta experienței clienților
Proiectați soluții pentru experiența clienților
- Identificați ce să proiectați/implementați/construiți
- Creați un prototip
- Testați-vă prototipul cu clienții
Cum să vă mențineți și să vă optimizați strategia CX
- Imbunatatire continua
- Explorarea viitoare a tendințelor viitoare
- Accesați experții din industrie
- Etapă: Descrieți proiectul dvs. și efectuați un interviu