MasterStudii de DoctoratLawLicenţăMBAHealthcareCourses
Keystone logo
BAU, Centro Universitario de Artes y Diseño de Barcelona Strategie și design pentru experiența clienților
BAU, Centro Universitario de Artes y Diseño de Barcelona

Strategie și design pentru experiența clienților

Barcelona, Spania

6 Weeks

Engleză

Part time

Solicitați termenul limită de aplicare

Solicitați cea mai apropiată dată de începere

EUR 630

Învățământ la Distanță

Introducere

Învață să identifici nevoile utilizatorilor pentru a dezvolta și proiecta experiențe unice pentru viitorii clienți.

Odată cu schimbarea rapidă a lumii afacerilor și un accent sporit pe globalizare, automatizare și colaborare, nu mai este doar un produs grozav care vă oferă un avantaj competitiv.

Companiile caută din ce în ce mai mult experiențe inovatoare, memorabile și încântătoare pentru clienți care să se deosebească.

Acest curs de specializare în Strategie și Design CX oferă abilități practice pentru a identifica, evalua și modela nevoile consumatorilor și pentru a dezvolta experiențe uluitoare pentru clienți pentru afacerile digitale.

În colaborare cu ACCIÓ.

În colaborare cu ACCIO
Citește mai multe pe site-ul web al instituției

Rezultatul programului

Curriculum

Despre Școală

Întrebări