Diploma de servicii comunitare
Australian College of Skills & Education Pty Ltd
Informatie cheie
Locația campusului
Oakhurst, Australia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
12 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
AUD 5.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* DISPONIBILE SPECIALE DISPONIBILE PÂNĂ LA 25 SEPTEMBRIE: 3.500 $
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Despre această calificare
Această calificare reflectă rolul serviciilor comunitare, al gestionării cazurilor și al lucrătorilor din domeniul locuințelor sociale implicați în gestionarea, coordonarea și / sau furnizarea de servicii centrate pe persoane către persoane, grupuri și comunități.
Acreditarea cursurilor
Acest curs este recunoscut la nivel național în conformitate cu Cadrul Australian de Calificări (AQF).
Cerințe de intrare
Nu există cerințe de înscriere la curs pentru această calificare; Cu toate acestea, cel mai frecvent Pathway în program este după finalizarea CHC42015 Certificat IV în serviciile comunitare și mai frecvent vor veni de la lucrătorii existenți.
Pentru a vă înscrie în acest curs;
- Cursanții care studiază această calificare trebuie să aibă abilități de comunicare solide și vor efectua un test de limbă, alfabetizare și numerar înainte de a începe formarea, dacă este necesar.
- Acest program a fost conceput pentru a fi livrat prin livrare on-line și studenții trebuie să fie informați cu privire la calendarul de înscriere și trebuie să mențină orele necesare studenților de studiu.
- Studenții interni trebuie să treacă printr-o evaluare LLN bazată pe ACSF la cursuri de învățare (ACSF nivel 3), citire (ACSF Nivel 3), scris (ACSF Nivel 3), comunicare orală (ACSF Nivel 4) 12 certificat de înmatriculare sau un certificat AQTF IV sau superior.
- Există, de asemenea, o condiție obligatorie de plasare în muncă de 100 de ore pentru această calificare. ACSE a semnat acorduri cu furnizorii din sectorul comunitar, pentru a permite facilitarea acestei componente.
Resurse necesare
Toți elevii vor avea nevoie de acces la:
- Echipamente informatice adecvate, inclusiv un computer personal sau o tabletă capabilă să deschidă și să acceseze LMS și Student Portal
- conexiune internet
- MS Word, MS Excel și MS PowerPoint. O copie a Microsoft Office 2010 sau o versiune ulterioară. Copiile studenților și profesorilor din Office 365 sunt disponibile gratuit la adresa https://products.office.com/en-au/student/office-in-education?ICID=OfficeCatPage_SE_Officeforstudents-_feature-business-111717-ro_AU Doar o școală sau e-mail pentru elev este necesar pentru a accesa produsul.
- Microsoft Windows 2010. Acest lucru poate fi accesat și ca upgrade prin intermediul link-ului educațional de mai sus.
Livrarea cursului
Diploma de servicii comunitare CHC52015 este livrată preponderent online, utilizând platforma de e-learning integrată în sistemul de management al studenților. Elevii vor fi obligați să finalizeze 100 de ore de plasare în muncă, care trebuie efectuate într-un mediu de lucru. Dovada acestui lucru poate fi transmisă prin portofoliu (jurnalul de semnătură la locul de muncă), raportul verificabil de către terți sau contactul la locul de muncă de către un instructor / evaluator.
Toți cursanții sunt instruiți cu privire la curs, pentru a descrie procesele de învățare și evaluare, serviciile de asistență și alte informații relevante, înainte de a începe.
Online (învățământ la distanță):
Elevii care folosesc acest mod de studiu se auto-paced, accesând toate materialele de învățare, suport și evaluare prin Portalul Studenților și Sistemul de Management al Învățării.
Elevii vor completa toate lecturile și învățarea și evaluarea în LMS și vor trimite unitatea pe unitate pentru clasificare și feedback. Fiecare elev va avea acces la formatorul lor nominalizat prin LMS și ambele părți pot comunica cu ușurință prin intermediul funcției de mesaj încorporate în LMS.
Antrenorul / evaluatorii vor marca și acorda competența unității sau a elementului prin LMS și elevii își vor putea vizualiza feedbackul și rezultatele în portalul lor.
Elevii care studiază online trebuie să se angajeze în cel puțin 12 ore de studiu pe săptămână ca ghid în perioada de 12 luni pentru a menține o rată constantă de progresie.
General
Toți elevii vor avea nevoie de acces la:
- Echipamente informatice adecvate, inclusiv un computer personal sau o tabletă capabilă să deschidă și să acceseze LMS și Student Portal
- conexiune internet
- MS Word, MS Excel și MS PowerPoint. O copie a Microsoft Office 2010 sau o versiune ulterioară. Copiile studenților și profesorilor din Office 365 sunt disponibile gratuit la adresa https://products.office.com/en-au/student/office-in-education?ICID=OfficeCatPage_SE_Officeforstudents-_feature-business-111717-ro_AU Doar o școală sau e-mail pentru elev este necesar pentru a accesa produsul.
- Microsoft Windows 2010. Acest lucru poate fi accesat și ca upgrade prin intermediul link-ului educațional de mai sus.
Elevilor li se va aloca un instructor / evaluator online, de care au nevoie să comunice în mod regulat pe durata formării. Instructorul / evaluatorul online este disponibil pentru:
- Asigurați îndrumare și instruire
- Verificați progresul cel puțin o dată pe lună și cel puțin o oră pe unitate (telefon, email, Skype, Google Hangouts).
- Marcați evaluările și furnizați feedback.
- Fiți un punct de contact pentru nemulțumirile sau problemele personale care pot fi experimentate.
Elevilor li se va cere să finalizeze activitățile de formare și evaluarea sumativă pe măsură ce progresează, folosind ghidurile pentru elevi, registrele de lucru și fișele de exerciții pentru elevi care le sunt furnizate. În afară de cerințele IT și Software menționate anterior, toate celelalte materiale de învățare sunt furnizate elevului.
Elevii vor depune o lucrare prin portalul de studenți sau prin e-mail către formatorul / evaluatorul lor pentru marcare. Lucrările depuse vor fi marcate în termen de 5 zile și vor fi oferite feedback și rezultatele vor fi introduse de formator / evaluator folosind portalul de formatori.
De asemenea, formatorii vor contacta studenții în mod regulat pentru a oferi asistență și asistență. În timpul contactului, formatorii vor oferi sprijin și încurajare și vor discuta:
- conținutul și conceptele cursului relevant
- oportunități de învățare
- feedback privind prezentările
- toate problemele cu care se confruntă elevul
- cerințele de evaluare
- progresul studenților
- programul de livrare a cursului
- aspecte legate de plasarea în muncă
Elevilor vor fi oferite oportunități de evaluare formativă în timpul livrării. Instructorii furnizează feedback studenților cu privire la domeniile de îmbunătățire pentru a facilita dezvoltarea cunoștințelor și aptitudinilor adecvate și pentru a le pregăti pentru evaluarea sumativă.
Instructorul poate furniza materiale de învățare suplimentare în cazul în care sunt identificate lacune în cunoștințele fundamentale ale participantului. Personalul de instruire va lua toate măsurile posibile pentru a adapta metodologiile și materialele de livrare pentru a satisface nevoile individuale de învățare.
Sesiunile web săptămânale vor fi găzduite de un instructor / evaluator și vor fi organizate ca sesiuni interactive. Webinarul va fi găzduit pe Google Hangouts sau pe GoToMeeting. Conținutul Webinar va fi apoi afișat pe site-ul ACSE.
Durata cursului
Durata cursului este de 12 luni de auto-ritm, inclusiv toate activitățile de învățare și evaluare. Cu toate acestea, se anticipează că durata cursului va varia în funcție de nivelul de expertiză al fiecărui client și de timpul dedicat studiului.
Ca un ghid, având în vedere numărul total de unități din program este de 16, studenții ar trebui să vizeze finalizarea și evaluarea în 1 unitate la fiecare 3 săptămâni. Pentru a face acest lucru, elevii vor trebui să studieze cel puțin 12 ore pe săptămână sau 48 de ore pe lună. O defalcare detaliată a programelor zilnice și a programelor este inclusă în "Calendarul ACSE 2018", localizat pe unitatea partajată din C: \ Users \ Dropbox \ Administration Files \ Training Calendar
Unități de curs
Pentru a obține această calificare, candidatul trebuie să demonstreze competența în 16 unități de competență:
- 8 unități de bază
- 8 unități elective formate din:
- cel puțin 6 unități din elementele enumerate în instrucțiunile din pachetul de calificare
- până la 2 unități din elementele enumerate în pachetul de calificare, orice pachete de formare aprobate sau cursuri acreditate - aceste unități trebuie să fie relevante pentru rezultatul lucrărilor
Orice combinație de electives care îndeplinește regulile de mai sus poate fi selectată pentru acordarea Diplomei de Servicii Comunitare. Dacă este cazul, elementele elective pot fi ambalate pentru a oferi o calificare cu o specializare.
Ambalaje pentru fiecare specializare:
- cel puțin 4 electives din grupa A trebuie selectate pentru acordarea diplomei de servicii comunitare (Case Management)
- cel puțin 3 electives din grupa B trebuie selectate pentru acordarea diplomei de servicii comunitare (Locuințe sociale)
- toate elementele grupului C trebuie să fie selectate pentru acordarea diplomei de servicii comunitare (Statutory
- CHCCCS007 Elaborarea și implementarea programelor de servicii
- CHCCOM003 Elaborarea strategiilor de comunicare la locul de muncă
- CHCDEV002 Analizați impactul factorilor sociologici asupra clienților în munca și serviciile comunității
- CHCDIV003 Gestionați și promovați diversitatea
- CHCLEG003 Gestionați respectarea legală și etică
- CHCMGT005 Facilitarea proceselor de informare și de susținere la locul de muncă
- CHCPRP003 Reflectați și îmbunătățiți practica profesională proprie
- HLTWHS004 Gestionați sănătatea și securitatea muncii
- CHCCCS004 Evaluați nevoile co-existente
- CHCCSM004 Coordonează cerințele complexe ale cazului
- CHCCSM005 Dezvoltarea, facilitarea și revizuirea tuturor aspectelor legate de gestionarea cazurilor
- CHCCSM006 Oferă supravegherea managementului de caz
- CHCCSM007 Realizați managementul cazurilor într-un cadru de protecție a copilului
- CHCAGE001 Facilitarea împuternicirii persoanelor în vârstă
- CHCDIS008 Facilitarea participării comunității și incluziunii sociale
- CHCPRP001 Dezvoltarea și menținerea rețelelor și a parteneriatelor colaborative
Materiale de curs
Veți primi acces la materiale de învățare, inclusiv:
- Ghiduri de cursanți
- Tabele de evaluare
- Studii de caz
- Mediul de lucru simulat
- Alte resurse, inclusiv videoclipuri și materiale de referință
- evaluările
- Resurse suplimentare de evaluare
Optiuni de plata
$ 120 de
Toate materialele didactice incluse, fără costuri suplimentare.
Costul include problema declarației SafeWork NSW de instruire pentru inducție generală și Whitecard-ul real care va fi postat de către SafeWork NSW în decurs de 60 de zile. Declarația dvs. de formare este de asemenea valabilă timp de 60 de zile, ceea ce vă permite să începeți activitatea pe site înainte de a ajunge la carte.
Politica de rambursare
Ca o condiție a înscrierii și înainte de semnarea oricărei înscrieri la înscriere, vă rugăm să citiți în întregime Politica noastră de rambursare. Acest lucru vă va asigura că înțelegeți drepturile dvs. cu privire la obținerea unei rambursări și orice termene care vă prescriu sau nu acest lucru și nivelul de restituire la care ați putea avea dreptul.
Evaluare
Pentru a finaliza cu succes cursul, vi se va cere să prezentați o gamă de elemente de evaluare formativă și sumativă la intervale prestabilite, acolo unde este posibil. Acestea includ:
- Susținerea citirii cunoștințelor și a răspunsurilor scrise
- Studiu de caz și răspunsuri scrise
- Jurnalul de bibliotecă și registrele de lucru Ledger
- Proiecte practice
- Demonstrație sau observare (prin trimitere video sau prin mijloace media digitale, în special pentru solicitanții RPL)
- Prezentare (prin transmiterea video ca mecanism de evaluare alternativă)
Evaluarea este utilizată pentru a oferi feedback candidaților cu privire la progresele înregistrate și pentru a-și măsura abilitățile și cunoștințele față de cerințele de calificare a formării profesionale.
Termenele de evaluare vor fi furnizate la înscrierea ca parte a pachetului dvs. de informații privind înscrierea.
Premiul de instruire - Rezultat
Elevii care obțin un rezultat competent pentru toate cele 8 unități de bază și 8 electives, vor primi diploma CHC52015 de servicii comunitare
sau
Elevii care nu obțin un rezultat competent în cele 8 unități de bază și 8 electives, vor primi o declarație de atingere față de diploma CHC52015 numai pentru serviciile comunitare .
După finalizarea diplomei CHC52015 pentru calificarea serviciilor în comunitate , absolvenții vor îndeplini rolurile serviciilor comunitare, ale gestiunii cazurilor și ale lucrătorilor din domeniul locuințelor sociale implicați în gestionarea, coordonarea și / sau furnizarea de servicii centrate pe persoane către persoane, grupuri și comunități.
Pathways
Titlurile ocupaționale pot include:
- Manager de îngrijire comunitară
- Manager de echipă de îngrijire
- Coordonator servicii de familie
- Facilitator de suport (servicii comunitare)
- Muncitor pentru dezvoltare comunitară (Locuințe sociale)
- Locuitor Manager
- Suport pentru familie
- Welfare Worker
- Senior Worker pentru tineret
- Agent de intervenție
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licențiat în Arte în Psihologie Comunitară și Promovarea Sănătății
- Marshall, Statele Unite ale Americii
Certificat de lucrător în adăpost pentru persoane fără adăpost
- Online
Maestru de Asistență Socială - Specializare în Comunitate
- Fairfield, Statele Unite ale Americii