Construirea relațiilor cu clienții în management
Online
DURATA
1 up to 3 Hours
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță
* curs gratuit
Introducere
Aflați cum poate o afacere să construiască și să mențină legături puternice cu clienții cu acest curs online gratuit de management.
Acest curs online gratuit vă învață cum să vă consolidați relațiile cu clienții, ceea ce poate ajuta o afacere să prospere. Indiferent dacă întreprinderea este locală sau internațională, aceasta trebuie să își înțeleagă clienții și să ofere servicii în consecință pentru a crește profiturile. Acest curs privind construirea și gestionarea unei baze de clienți durabile explică modul în care datele despre clienți, loialitatea și "cooptarea" sunt esențiale pentru dezvoltarea unei afaceri de succes.
Acest curs online gratuit include:
- 1,5-3 ore de învățare
- Acreditare CPD
- Evaluare finala
Certificatele Alison
Toate cursurile Alison sunt gratuite pentru înscriere și finalizare. Pentru a finaliza cu succes acest Certificat curs și a deveni un absolvent Alison, trebuie să obțineți 80% sau mai mult în fiecare evaluare a cursului. După ce ați finalizat acest certificat curs, aveți opțiunea de a dobândi un certificat oficial , care este o modalitate excelentă de a vă împărtăși realizarea cu lumea.
Certificatul tău Alison este:
- Ideal pentru împărtășirea cu potențialii angajatori
- Ideală pentru CV, profiluri profesionale de social media și cereri de angajare.
- Un indiciu al angajamentului dumneavoastră de a învăța continuu, de a vă perfecționa & și de a obține rezultate înalte.
- Acesta este un stimulent pentru dvs. să continuați să vă consolidați prin învățarea pe tot parcursul vieții.
Alison oferă 3 tipuri de certificate s pentru cursurile finalizate certificat:
- Certificat digital : un certificat descărcabil în format PDF, disponibil imediat după finalizarea achiziției.
- certificat: o versiune fizică a certificatului , care poartă marca oficială și marca de securitate
- Certificat înrămat: o versiune fizică a certificatului dumneavoastră , marca oficială și de securitate, într-o ramă elegantă.
Completați acest curs acreditat CPD & Obțineți Diploma !
Certifică-ți abilitățile
O diplomă/Certificat Alison acreditat CPD certifică abilitățile pe care le-ați dobândit
A ieși în evidență
Adăugați certificarea Alison la CV-ul dvs. și rămâneți în fața concurenței
Avansare în cariera ta
Împărtășiți certificarea Alison cu potențialii angajatori pentru a vă pune în valoare aptitudinile și capacitățile
Galerie
Curriculum
Mulți proprietari de afaceri cred că construirea unei relații solide cu clienții înseamnă doar furnizarea de servicii sau produse la prețuri mici, dar nu este neapărat cazul. Construirea acelei relații solide necesită servicii exemplare pentru a atrage și păstra mai mulți clienți. Acest lucru poate fi realizat bazându-se pe principiile managementului relațiilor cu clienții. V-ați întrebat vreodată de ce companii celebre precum Google efectuează sondaje asupra utilizatorilor lor? Google dorește să afle ce doresc utilizatorii săi să adapteze serviciile la acestea. Acest curs explică impactul datelor în gestionarea relațiilor cu clienții. Investigăm un exemplu despre modul în care datele clienților au ajutat compania Swiggy să încheie oferte mai profitabile pentru a ilustra importanța loialității clienților față de o afacere. Vă prezentăm factorii care îi fac pe consumatori să rămână cu o companie pentru a vă ajuta să vă păstrați a ta.
Cursul trece apoi la programele și tehnicile de reținere a clienților. Am realizat un alt studiu de caz al unor companii de telecomunicații pentru a determina de ce clienții au trecut de la una la alta. Strategiile de „coopțiune” oferă afacerilor un avantaj competitiv și investigăm modul în care dialogul activ cu clienții poate stimula dezvoltarea afacerii. Demonstrăm cum „co-crearea” și experiențele personalizate țintite pentru fiecare client pot ajuta o afacere să prospere. Cele mai multe companii de succes modelează așteptările clienților și examinăm eforturile Microsoft, așa cum este prezentat în cartea lui Bill Gates. Vă arătăm apoi cum să discerneți când clienții au devenit concurenți și cum să le gestionați.
Oferim o imagine rapidă a modului în care o afacere poate crea o bază de clienți loiali și solidi, cu exemple. Acest curs se potrivește proprietarilor de afaceri care doresc să-și consolideze companiile, dar se adresează și oricărei persoane care lucrează în departamentul de relații cu clienții, marketing sau vânzări al unei companii. Indiferent dacă lucrați pentru dvs. sau pentru o organizație, stabilirea de relații cu publicul este o abilitate crucială pe care acest curs o poate perfecționa.
- Modulul 1: Construirea relațiilor cu clienții în management
- Module 2: Course assessment
Rezultatul programului
What You Will Learn In This Free Course
- Explicați impactul datelor asupra îmbunătățirii relațiilor cu clienții
- Aranjați o scară de fidelizare a clienților pentru a crește comanda
- Descrieți modul în care agenții de marketing pot lua decizii bune la fiecare treaptă a scării de loialitate a clienților
- Descrieți pașii în reținerea clienților pentru o afacere
- Analizați studii de caz ale programelor de relații cu clienții de succes
- Rezumați diverse strategii de „coopțiune” ale clienților
Knowledge & Skills You Will Learn
- Customer Service
- Public Relations
- CRM
- Customer Experience