
MSc in
Master în Managementul Capitalului Uman ADEN University

Introducere
Acest program se concentrează pe gândire practică, acțiuni recomandate pentru gestionarea capitalului uman și abilități tehnice necesare pentru managementul strategic al talentelor. Masterul în Managementul Capitalului Uman adoptă o abordare cuprinzătoare pentru abordarea resurselor umane care alimentează creșterea și dezvoltarea organizațională.
Oferă baza specialiștilor pentru a alinia procesele de HR în cadrul unei organizații, în armonie cu strategia generală de afaceri. Participanții la program dobândesc instrumentele necesare care le vor permite să rezolve problemele cheie de management al capitalului uman, cu accent pe nevoile imediate și viitoare ale organizațiilor.
Admitere
Curriculum
Dezvoltare organizațională
Acest curs prezintă strategia modernă de dezvoltare organizațională. Elevii revizuiesc alinierea dezvoltării capitalului uman cu strategia generală de afaceri. Introduce concepte de compensare, dezvoltare a carierei, design organizațional, evaluare a performanței și cele mai bune practici moderne în dezvoltarea organizațională prin capitalul uman
Managementul performanței și al talentelor
Acest curs oferă o analiză aprofundată a practicilor și strategiilor de management al performanței și talentelor, inclusiv a importanței fișelor posturilor, recrutării, integrării, dezvoltării carierei și interviurilor de ieșire.
Conducerea Angajamentului
Acest curs explorează necesitatea de a stimula implicarea pentru a obține rezultate. Noi tendințe în lumea muncii. Prezintă impactul multiculturalismului și al virtuozității și latura umană a organizației în schimbare. Cum să obțineți angajamentul în medii turbulente. Măsurarea angajamentului și a celor mai bune practici pentru a obține angajamentul și a reține cel mai bun talent organizațional.
Măsuri de resurse umane și managementul cunoștințelor
Acest curs definește indicatorii de control care sprijină măsurătorile generale ale organizației. Analizează relația dintre planificare și control strategic. Acest curs aspiră la profesionalizarea funcției HR în organizație prin implementarea și comunicarea metricilor HR și managementul cunoștințelor.
Gestionarea schimbării și a comportamentului organizațional
Elevii explorează natura umană, motivația și dinamica din cadrul organizației pentru a defini aspectele cheie în comportamentul așteptat pentru organizații. Analizează cazuri de management eficient al indivizilor pentru a îndeplini obiectivele organizaționale în schimbare. Ia în considerare interpretarea dimensiunilor individuale și de grup ale comportamentului cu cultura organizațională și managementul schimbării. Dezvoltarea abilităților de conducere necesare în fața schimbării și riscului de incertitudine.
Probleme de muncă și managementul conflictelor
Acest curs examinează diverse aspecte care guvernează funcționarea personalului pe baza eticii și a respectului pentru lege. Managementul capitalului uman în relația cu munca și sindicatele și posibilul impact al acestora asupra companiei. Importanța gestionării proactive a legăturilor de muncă cu privire la aspectele sensibile și reglementate ale relațiilor pozitive angajator-angajat.
Bunăstare organizațională: capital uman, stres și competiție
Colaboratorii sănătoși și fericiți creează rezultate extraordinare. Acest curs explorează relația dintre obținerea de rezultate în afaceri prin alinierea capitalului uman și a calității vieții. Rolul organizației ca promotor al sănătății. Stresul: o abordare organizațională. Acțiuni de prevenire și îngrijire. Angajamentul organizațional față de calitatea vieții: o provocare care are impact asupra profitabilității. Strategii de conducere pentru prevenirea și abordarea hărțuirii la locul de muncă și a hărțuirii cibernetice. Legături dintre cultura organizațională și competitivitatea corporativă.
Strategie organizațională și compensare
Acest curs folosește instrumentele și cadrele microeconomiei pentru a analiza modul în care firmele își stimulează angajații. Cursul analizează proiectarea stimulentelor individuale și bazate pe echipă (de ex bonusuri, opțiuni pe acțiuni) și ia în considerare provocările și oportunitățile în utilizarea diferitelor tipuri de stimulente pentru a motiva și recompensa angajații și directorii. Acest curs analizează, de asemenea, stimulente non-monetare, aranjamente flexibile de lucru și aplicarea celor mai bune practici în medii non-profit și de voluntariat.
Specialistul Strategic HR
Acest curs explorează rolul specialistului în capital uman strategic. Explorează tipurile de transfer informal de cunoștințe în cadrul organizației și costurile în transferul eronat de cunoștințe. Introduce întâlniri agile și procese inteligente pentru a împuternici specialistul HR/HC/OD în rolul lor de partener strategic. Elevii învață să treacă de la vechile paradigme care clasifică procesele de resurse umane ca fiind igienice și preventive la participative și contribuind la succesul organizațional.
Transformare digitală
De la analog la digital, transformarea de la o companie tradițională la o companie digitală și impactul acesteia asupra afacerii. Noi tendințe, modele și dezvoltarea unei revoluții digitale în cadrul unei organizații care promovează schimbarea și se concentrează pe client.
Simulare de afaceri
Obiectivul este de a aprofunda înțelegerea și cunoașterea complexității operațiunilor de afaceri într-un mediu dinamic și competitiv. Jocul împinge echipele să concureze și să ia decizii într-un mediu în continuă schimbare. Participanții dezvoltă și execută strategii pentru afacerea lor simulată.
Proiect final
Studenții vor lucra cu profesorul pentru a dezvolta un proiect de afaceri în care vor aplica teoria învățată în timpul programului de master într-un caz specific al unei afaceri, acesta poate fi fie un proiect într-o anumită zonă într-o afacere deja activă, fie dezvoltarea de o nouă afacere.
Rezultatul programului
- Configurați abilitățile tehnice și manageriale utilizate în conducerea strategică
- Proiectați planuri de acțiune pentru a gestiona talentul uman în organizații cu utilizarea datelor calitative și cantitative.
- Selectați cele mai potrivite planuri strategice de capital uman pentru strategia de afaceri pe termen scurt și lung a organizației.
- Sintetizați strategiile de căutare și selecție conform celor mai bune practici din industrie.
- Proiectați, organizați și creați programe de dezvoltare profesională.