Keystone logo
Acudemy Curs online de servicii pentru clienți
Acudemy

Curs online de servicii pentru clienți

London, Regatul Unit

1 up to 2 Hours

Engleză

La zi

Solicitați termenul limită de aplicare

Solicitați cea mai apropiată dată de începere

GBP 20 / per course *

Învățământ la Distanță

* prețul cursului: a fost de 35,00 £, acum de 20,00 £

Burse de studiu

Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile

Introducere

CPD aprobat

Serviciul pentru clienți este actul de a avea grijă de nevoile clientului prin furnizarea și furnizarea de servicii și asistență profesională, utilă și de înaltă calitate înainte, în timpul și după îndeplinirea cerințelor clientului.

Dar cum se face asta? Cum vă asigurați că este consecventă în afacerea dvs.? Care sunt avantajele oferirii unui serviciu excelent pentru clienți?

Acest curs va începe prin a face foarte clar exact ceea ce ne referim prin serviciul pentru clienți și de ce este atât de vital. Apoi intră în detaliu despre obiectivele unui serviciu excelent pentru clienți, abilități de comunicare atât verbale cât și non-verbale, descoperind și înțelegând nevoile clienților și multe altele.

Curs Numărul modulului Numele modulului Trece% obligatoriu
Serviciu clienți 1 Despre curs 70
Serviciu clienți 2 Ce este serviciul pentru clienți 70
Serviciu clienți 3 Obiectivele serviciilor excelente pentru clienți 70
Serviciu clienți 4 Descoperirea și înțelegerea nevoilor clienților 70
Serviciu clienți 5 Furnizarea nivelurilor maxime de servicii pentru clienți 70
Serviciu clienți 6 A face clienții să se simtă excelent încă de la început 70
Serviciu clienți 7 Abilități de comunicare 70
Serviciu clienți 8 Comunicare non-verbală și limbaj corporal 70
Serviciu clienți 9 Tratarea plângerilor clienților 70

Cerințe de sistem recomandate

  • Browser: browser web actualizat
  • Video: Drivere video actualizate
  • Memorie: 1 GB + RAM
  • Viteză de descărcare: bandă largă (3Mb +)

Durata: 75 minute (Notă: Aceasta se bazează pe cantitatea de conținut video afișată și este rotunjită. Nu ține cont în niciun fel de timp pentru încărcare sau timp de gândire la întrebări).

Despre Școală

Întrebări

Cursuri similare

  • Managementul comerțului cu amănuntul: Interacțiunile cu clienții
    • Online
  • Servicii pentru clienți (curs online gratuit cu certificat)
    • Online
  • Dezvoltarea abilităților de calitate pentru serviciul clienți (curs online gratuit cu certificat)
    • Online