Keystone logo

Online Part time Curs Programe în Marketing strategic în Mumbai, India pentru 2024

Filtre

Filtre

  • Curs
  • Studii de marketing
  • Part time
Domenii de studiu
    Abilități de viață (0)Arta spectacolului (0)Asistență medicală (0)Auto-îmbunătățire (0)Aviație (0)Construcții (0)Jurnalism și comunicare în masă (0)Limbi străine (0)Modă (0)Pedagogie (0)
Locații
Găsiți mai multe locații
Tipul de grad
Durata
Ritmul de studiu
Limbă
Limbă
Formatul de studiu

Niciun program nu corespunde criteriilor dvs. de căutare. Vă rugăm să vă rafinați filtrele.

Clear filters

Online Part time Curs Programe în Marketing strategic

Mumbai este capitala statului Maharashtra și este al patrulea oras din lume cel mai populat pe lângă fiind cel mai populat din țară. De asemenea, este cotat ca cel mai bogat oraș din țară cu infrastructura buna, care include o listă lungă de instituții importante de învățământ superior.

Marketing-ul strategic este un instrument de publicitate pe care companiile îi folosesc pentru a le ajuta să ajungă la publicul țintă într-un mod care este original și atrăgător pentru clienți. Studenții în domeniu învață de obicei cum să contribuie la crearea loialității clienților și a atașamentului față de brand, crescând în același timp cererea.

S-au găsit în partea de sud a Asiei, Republica India este a doua țară cea mai populată din lume, cu aproximativ 1.27 miliarde de oameni. India are patru tipuri de universități; universitățile centrale, universități de stat, Considerat Universitatea și universități private constând în peste 550 de instituții.

Cursurile sunt clase individuale care pot fi urmate la universități, colegii, colegii junioare și școli profesionale din întreaga lume. Pentru mai multă flexibilitate, unele școli oferă și cursuri online. Studenții pot urma cursuri individuale sau un program întreg de studiu.

Învățarea cu fracțiune de normă vă permite să obțineți o diplomă sau o calificare chiar dacă nu puteți merge la școală cu normă întreagă. Se poate învăța în ritmul propriu, acumulând treptat credite care contează pentru calificarea finală.