Un an - Master în psihologie comportamentală și organizațională
AIHE Academic Institute for Higher Education GmbH
Informatie cheie
Locația campusului
Lübeck, Germania
Limbi Străine
Engleză, Germană
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
2 semesters
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 9.793 / per course *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxă lunară de școlarizare 987,52 euro (scutit de TVA)
Introducere
- Partener universitar: Universitatea Metropolitană din Londra
- În cooperare cu Institutul Academic pentru Învățământ Superior AIHE
Conceptul de învățare al MSc în psihologie comportamentală și organizațională este caracterizat de un nivel ridicat de relevanță pentru conținutul bazat pe dovezi, precum și de metode inovatoare de predare și învățare. Proiectarea ca un curs pur de învățare la distanță înseamnă o orientare optimă către nevoile grupului țintă.
Combinația dintre auto-studiul ghidat, suportul individual al studenților și unitățile de e-learning oferă studenților posibilitatea de a învăța independent de timp și loc, orientat către propriile cerințe și nevoi profesionale.
Caracteristici speciale
- Master of Science MSc Psihologie comportamentală și organizațională în doar un an
- Începând din februarie și septembrie
- Posibil și fără gradul întâi (fără licență)
- Ideal pentru integrare în viața profesională și privată
- Studiu 100% online, fără prezență
- Gradul ridicat de flexibilitate și libertate în ceea ce privește timpul
- Înscris la universitatea parteneră
- Diplomă eliberată de universitatea parteneră
- 100 de prelegeri online interdisciplinare pentru păduchi pe an ca bonus
- Acreditat și certificat
- Concentrați-vă pe relevanța practică
Admitere
Curriculum
Obiectivul principal al programului
Conținutul și structura programului de master susțin o înțelegere orientată spre practică a psihologiei afacerilor. Începând de la introducerea la elementele fundamentale despre program, conținutul și competențele psihologiei comportamentale și organizaționale sunt impartite în mod sistematic, prin care modulele succesive își propun să se coreleze analitic cu cunoștințele dobândite în modulul anterior, astfel încât să poată fi integrate pentru a înțelege următoarele modul.
În funcție de cerințele profesionale și domeniile de responsabilitate, studenții dezvoltă o înțelegere teoretică și abilități asociate în domeniul Psihologiei afacerilor.
Domenii de interes
Conținutul programului de master de un an se bazează pe următoarele șapte puncte focale:
- Fundamentele cercetării în psihologia afacerilor
- Introducere în psihologia afacerilor
- Psihologia individului: personalitate și inteligență
- Bunăstarea mentală și fizică la locul de muncă
- Psihologia relațiilor interpersonale și gestionarea oamenilor
- Cultura organizationala
Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul nostru
academic-institute.com
și pe portalul nostru AIHE:
https://portal.academic-institute.com/register