Studii europene absolvent de marketing

Generalități

15 locații disponibile

Programul de descriere

Într-un mediu extrem de competitiv, companiile trebuie să se reorganizeze abordarea lor de afaceri, datorită contribuției marketingului.

In acest context, aceste companii au nevoie de personal specializat, inclusiv controlul punerii în aplicare a campaniilor de comunicare; instrumente de marketing direct; efectuarea de studii și acțiuni comerciale în totalitate.

Profilul tău

Profilul de marketing burlac este de a avea un spirit comercial, creativ, inventiv, curios, spirit de initiativa, munca în echipă și colaborare, cu o putere de convingere ...

Condiții:

  • Susține un fel de BTS 2, IUT, Licenta 2
  • Susține o tavă și aveți 3 ani de experienta in marketing
  • Echivalent și ai 4-5 ani de experiență în marketing
  • Posesia unei diplome sau a unui certificat eliberat (e) de către o școală sau o universitate, valabil cel puțin 120 de credite în cadrul Sistemului European de Credite Transferabile (ECTS).

Următoarele competențe:

  • Realiza studiu de marketing operațional
  • Punerea în aplicare a unui plan de marketing și să știe cum să analizeze rezultatele
  • Punerea în aplicare a unei strategii de marketing
  • Stăpânirea abordarea de marketing în mediul de B la B

Continuarea lucru:

  • Marketing Manager operațional
  • Managerul de marketing pentru clienți
  • Director de vânzări
  • Marketing Consultant directă
  • Managerul (e) Asistent Product, Product Manager (e) Junior
  • Piață Asistent Manager, Junior Market
  • Produs Development Manager
  • Manager de proiect de marketing
  • Account manager
  • Publicitate Manager de
  • Ocupe posturi din: Toate agenție de comunicații, publicitate de marketing. companiile mari, cu un departament de marketing, relația cu clienții IMM-urilor o axă mai versatil (marketing, managementul relațiilor cu clienții)

Structura programului:

Bachelor European este organizat în jurul a trei unități de predare (UE notat).

O UE - Cultură și cetățenie europeană.

Această unitate, comună tuturor Dees, a constat din 3 subiecți (UC remarcat pentru unitatea capitalizable):

UC A1 - Europa unicitatea valorilor, a diversității culturale

  • Istoric și civilizație
  • Culturi și religii, practicile și politicile statelor europene
  • Cetățeanul european

UC A2 - Construcția europeană, instituțiile corporatiste în context internațional

  • organizații internaționale majore legate de Europa
  • Consiliul a Europei, OSCE
  • Uniunea Europeană, instituțiile sale și funcționarea acestora
  • Mijloacele de acțiune
  • Viitorul construcției europene
  • INGOs

UC A3 - Management intercultural si resurse umane

  • management intercultural
  • Resurse umane în Europa

UE B - Limba europeană de viață.

  • Alegeți o limbă străină între engleză, germană, spaniolă, portugheză
  • achiziție de vocabular de la locul de muncă
  • Scris scrisori de afaceri, Telefon

UE D - Tehnici profesionale.

UC D31 - discipline profesionale

  • Planul de marketing operațional
  • De marketing și internet
  • Marketing Strategic
  • Marketing și specificul european, pe piețele externe și emergente internaționale
  • Specifice de comercializare
  • -Marketing to-business (B la B)
  • Servicii de marketing
  • de introducere pe piață bancară
  • NTIC

UCD32 - Mentored proiect sau de marketing de memorie de licență

Punerea în aplicare a instruirii se poate face fie printr-un loc de muncă / stagiu sau ca parte a unui proiect monitorizat. În toate cazurile, subiectul trebuie să fie completat cu profesorul de referință la începutul anului. Odată ce problema definită, trebuie să lucreze pentru a pregăti un raport de progres.

examene DEESMA

Pentru a absolvi, studenții înscriși trebuie să obțină o medie generală mai mare de 10/20 la 6/20 și un scor de top pentru fiecare unitate de element constitutiv grad de învățământ.

Cu toate acestea, validarea diplomei nu conduce automat obtinerea tuturor creditelor ECTS pentru acest grad.

Într-adevăr, creditele ECTS sunt alocate fiecărei unități capitalizable și sunt obținute de către student când nota lui la unitatea capitalizable este mai mare sau egal cu 10/20.

Prin urmare, un student poate valida o diplomă prin compensare rezultatele sale la diferitele unități de credit, dar nu primesc toate creditele ECTS de gradul I, în cazul în care unele note sunt mai puțin de 10/20.

Ultima actualizare Februarie 2017

Despre facultate

ESOAD est la seule école en France à proposer exclusivement des diplômes FEDE.

ESOAD est la seule école en France à proposer exclusivement des diplômes FEDE. Citește mai puţin
Franța Online , Belgia Online , Elveția Online , Liban Online , Luxemburg online , Algeria Online , Tunisia Online , Maroc Online , Canada Online , Guyana Franceză Online , Polinezia Franceză Online , Martinica Online , Guadelupa Online , Reunion online , Mauritius Online + 14 Mai mult Mai Puțin