Studii de masterat în managementul afacerilor și marketingul

Generalități

Programul de descriere

Luând ca punct de plecare dinamica pieței actuale, care sunt caracterizate prin rate de creștere scăzute sau de saturație a acestora și în care, în termeni generali, de aprovizionare depășește cu mult cererea, au stabilit un context care numai acele companii și organizații care sunt capabile să se adapteze la nevoile și cerințele piețelor în care își desfășoară activitatea vor continua să funcționeze și să se dezvolte în ele.

Master în Business Management și Marketing este un titlu oficial al cărui curriculum este publicată în Monitorul Oficial numărul 75 din 28 martie 2012.

Adresat

Master în Management și Marketing oferă studenților cu o înțelegere profundă a subiectelor de Management și Marketing, utile pentru cariera în continuare, și ajută la dezvoltarea capacităților critice și analitice necesare pentru a evalua aspecte relevante de companii din acest domeniu major al activității economice.

Acest Master, pentru specializarea în comercial și Marketing Management, este orientată spre pregătirea studenților pentru acces și / sau de consolidare într-o carieră din ce în ce largă și diversă.

Pe de o parte, pregătirea pentru dezvoltarea responsabilităților profesionale legate comerciale și de Management si Marketing, în calitate de consiliere profesională sau de aceeași pregătire de specialitate, iar pe de altă parte, permite accesul studenților la companii specializate pozitiile sub propria formare specializată, care face candidați în mod obiectiv pentru responsabilitățile de conducere și de management. Accesul la aceste locuri de muncă este facilitată de experiența pe care elevii câștiga prin efectuarea de practici în companii și instituții din diferite sectoare.

Recunoaștere

din titlu oficial

Studenții care îndeplinesc cerințele de UDIMA obține titlul de Master în Management și Marketing predate de UDIMA, pe lângă titlul de Master Professional eliberat de Centrul pentru Studii Financiare.

UDIMA Cerinte: Posedă grad, diplomă de colegiu o diplomă de licență sau echivalent.

Program

Structura

  • Master în Management și Marketing este structurată în module diferite, integrate la rândul său, prin diverse discipline, în conformitate cu abilitățile de a aspira participant.
  • Traseul prin module de program face participante achizitionate, progresiv, cunoștințele și abilitățile necesare pentru a deveni un expert profesionist în domeniu: Maestru.
  • Master în Management și Marketing Udima este configurat, fără îndoială, cel mai complet de pe piață.

Obiectivul principal al Master

Obiectivul principal Gradul de învățare Master în Management și Marketing este de a instrui profesioniști care sunt perfecte și foarte bine pregătit și echipat cu abilități prin dezvoltarea activității lor profesionale se poate conecta la configurate ca lideri adevărați în fața afacerilor companie să coordoneze și să se alinieze și care garantează toate funcțiile la fel ca și axa creării de consolidare și valoare pentru organizație în mediu și pe piață.

Acest program de formare este conceput pentru student să stăpânească toate cunoștințele necesare pentru ai permite să se stabilească ca un profesionist de conducere în companiile și instituțiile comerciale și de marketing.

Metodologie

Pe baza unei dezvoltări aprofundată a conceptelor, strategii, tehnici și instrumente de marketing și managementul vânzărilor, cu aplicarea în practică ulterioară, care permite să dobândească o cunoaștere aprofundată și stăpânirea de aceeași împotriva luare a deciziilor și de acțiune în activitatea lor profesională

de formare clasă

Acesta este instrumentată după cum urmează: Întâlnirile urmează un model de expoziție începe cu identificarea obiectivelor; apoi abordările teoretice corespunzătoare sunt predate, susținute de materiale didactice adecvate, și se încheie cu analiza cazurilor sau studii de caz, atât individual, cât și în grupuri.

Ne-am angajat pentru fiecare elev pentru a dobândi și de a spori cunoștințele și aptitudinile necesare pentru exercitarea rolului profesional vrea să joace. Acest lucru se realizează atât prin dezvoltarea de curs interactiv și participarea la grupuri de lucru, și în care, în funcție de conținutul care urmează să fie predate, acestea sunt utilizate în fiecare caz, metodologiile cele mai potrivite.

O bază teoretică bună este cel mai bun suport pentru dezvoltarea corespunzătoare a unui număr mare de studii de caz care aduc elevii la realitate de afaceri.

formare mixt

Ele sunt clase interactive, de echilibrare, atât individual de muncă și participarea la grupuri de lucru. Elevii dobândesc și de a spori cunoștințele și aptitudinile necesare pentru exercitarea rolului profesional pe care doresc să se joace prin: rezolvarea cazurilor, jocul de rol și video-formare, metoda expozitivă, formare de abilități, desfășurarea de exerciții, cazuri și cazuri echipe, dezbateri și discuții.

Acestea vor fi dezvoltate prin campusul virtual și un week-end o lună.

Line de formare pe

Ele încep în lunile octombrie și februarie în fiecare an. Durata normală este de 12 luni.

Ultima actualizare Mart 2020

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră

Despre facultate

UDIMA, una universidad sin distancias «La UDIMA pretende ser una Universidad sin distancias, en la que aprender haciendo resulte el factor primordial que dote a todos nuestros estudiantes de las comp ... Citeste mai mult

UDIMA, una universidad sin distancias «La UDIMA pretende ser una Universidad sin distancias, en la que aprender haciendo resulte el factor primordial que dote a todos nuestros estudiantes de las competencias precisas para emprender y asegurar su empleabilidad.» La Universidad a Distancia de Madrid (UDIMA) es una institución oficial de enseñanza superior, innovadora, abierta y flexible. Citește mai puţin