Studii de marketing
UTH Florida University
Informatie cheie
Locația campusului
Tampa, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză, Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
3 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
USD 9.600 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Obiectivul programului
programe de gradul dezvolta instrumentele și abilitățile pe care elevii vor avea nevoie pentru a gestiona provocările tot mai mari ale lumii de afaceri și, în special, în domeniile administrației generale. După finalizarea programului, elevii au fundamentul și aptitudinile necesare pentru a dezvolta cu succes pentru a intra în lumea muncii ca o cariera.
Descrierea programului
programe de gradul pune bazele cunoștințelor generale în limbaj, matematică și științe sociale pentru a extinde și de a crește aprecierea situațiilor care afectează viața de student și pot avea un impact cariera lor viitoare sau de dezvoltare.
In plus, programul pregătește studenții să analizeze și să dezvolte o înțelegere a multor factori care afectează situațiile de afaceri și oferă instrumente pentru a propune soluții la probleme și oportunități. Programe dezvolte abilități în domeniul de contabilitate, finanțe, marketing, resurse umane și economie, printre altele. Un accent deosebit se acordă funcțiile managementului general, dezvoltarea abilităților de comunicare și de funcționare, într-un cadru etic și juridic.
Programul Licențiat în Marketing Ea pune un accent deosebit pe funcțiile de marketing, planul, de executare și de control, precum și dezvoltarea unor instrumente necesare pentru a rula o forță de vânzări, cercetare comportamentul pe piață, planuri de marketing de proiectare si campanii de publicitate printre alte domenii.
Costul de școlarizare pentru program este de $ 9,600.
Gradul de concentrare
Număr curs de | Denumirea cursului | ore de credit |
- | Marketing - 66 de ore de credit | - |
MKT 3100 | Psihologia consumatorului | 3 |
DREPT 3100 | Legislație și contracte internaționale | 3 |
MKT 3200 | marketing internațional | 3 |
MKT 3300 | de introducere pe piață I | 3 |
MKT 3400 | Comerț Electronic | 3 |
MKT 3500 | Servicii de strategia de piață | 3 |
MKT 3600 | Logistică și distribuție | 3 |
MKT 3700 | Promovarea vânzărilor | 3 |
MKT 3800 | Dezvoltarea de produse | 3 |
MKT 3900 | marketingul industrial | 3 |
MKT 4000 | Cercetare de piață I | 3 |
MKT 4100 | Administrare vânzări I | 3 |
MKT 4200 | Cercetare de piață | 3 |
MKT 4300 | planificarea mercadológica | 3 |
MKT 4400 | Reclamă | 3 |
MKT 4500 | Servicii de marketing | 3 |
MKT 4600 | campanii publicitare | 3 |
MKT 4700 | Dezvoltarea de antreprenori | 3 |
END 3200 | analiza financiară | 3 |
MAN 4100 | Pregătirea și evaluarea proiectelor | 3 |
MKT 4800 | Punct de marketing de vânzare | 3 |
MKT 4900 | Managementul marketingului | 3 |
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Doctorat în marketing
- Honolulu, Statele Unite ale Americii
- Online USA
Online Sales and Marketing (Undergraduate)
- Estepona, Spania
Curs de strategie de marketing digital
- Online