Strategia de marketing cu săptămâna publicității și cursul Raja Rajamannar - Săptămâna publicității
FutureLearn
Informatie cheie
Locația campusului
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
8 weeks
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
USD 39 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* după perioada de încercare gratuită de 7 zile, puteți plăti 39 USD pe lună pentru a continua să învățați online
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Descoperiți strategia de marketing cu predarea de la Mastercard Global CMO, Raja Rajamannar și experți în marketing la Advertising Week.
Creați campanii de marketing eficiente și dezvoltați abilități în marketing strategic
Aflați cum să construiți o strategie de marketing eficientă, inspirându-vă de la mărci importante
Acest ExpertTrack de la Advertising Week vă va ajuta să vă dezvoltați abilitățile în marketing strategic alături de specialiștii de marketing premiați, de clasă mondială. Raja Rajamannar, principalul agent de marketing global al Mastercard și președintele Federației Mondiale a Agenților de Publicitate, conduce cursurile cu abordarea strategiei de marketing pe baza cărții sale - Quantum Marketing.
Veți învăța să maximizați impactul campaniilor de marcă, ajutându-vă să vă avansați în carieră și să ieșiți în evidență în lumea în continuă schimbare a marketingului.
În celelalte cursuri din această piesă expertă, veți examina totul, de la cascadorii de marketing viral Tesla până la analiza modului în care Volkswagen atinge loialitatea față de marcă. Veți obține o perspectivă fascinantă asupra unora dintre cele mai de succes strategii de marketing la nivel mondial.
Înțelegeți marketingul cuantic cu Raja Rajamannar, director de marketing al Mastercard și președinte al Federației Mondiale a Agenților de Publicitate
Primul curs este condus de Raja Rajamannar, unul dintre cei mai renumiți și decorați comercianți din lume. Este ofițer de marketing al Mastercard și președinte al Federației Mondiale a Agenților de Publicitate. În calitatea sa de autor al bestsellerului de afaceri Quantum Marketing, el prezintă pe ce trebuie să se concentreze specialiștii de marketing pentru a avea succes mâine.
El vă va conduce prin abordarea sa de marketing cuantic, care explică ce trebuie să știe marketerii pentru a începe o carieră astăzi, acoperind domenii precum date, inteligență artificială, marketing multi-senzorial și loialitatea clienților.
Pe baza informațiilor din cartea sa Quantum Marketing, acest curs bazat pe video vă ajută să înțelegeți de ce au nevoie marketerii de mentalitate direct de la unul dintre cei mai importanți marketeri din lume.
Dezvoltă-ți identitatea de marcă
Veți afla despre importanța construirii unei identități de marketing care este fidelă mărcii și organizației dvs. și respectarea unei strategii de marketing de-a lungul timpului.
Vor exista oportunități de a participa la activități și discuții care vă cer să vă definiți misiunea și viziunea pentru marca dvs. și să vă creați propriul plan de marcă.
Până la sfârșitul ExpertTrack, veți avea încredere că puteți produce un plan de marketing bine definit, care să țină cont de obiectivele organizației dvs., identitatea de marcă și publicul țintă.
Sporiți impactul marketingului dvs. de conținut
În ultimul curs, veți lua în considerare diferitele tipuri de marketing de conținut, inclusiv:
- bloguri
- conținut social
- podcast-uri
- conducere gândită
Veți afla cum să le folosiți pentru a spori SEO, canaliza traficul către site-ul dvs. și pentru a crește conversiile de vânzări.
Explorează și definește persoanele clienților
Cunoașterea nevoilor și dorințelor clienților dvs. este un element cheie al oricărei strategii bune de marketing.
ExpertTrack descompune metodele cheie pentru înțelegerea clienților potențiali prin profilarea clienților, personalitatea clienților și segmentarea publicului.
Veți evalua principalele modele de marketing pe care le puteți utiliza pentru a vă sprijini strategia de marketing și cum să vă transformați strategia într-un plan clar.
Pe măsură ce treceți prin cursuri, veți avea șansa de a explora o varietate de canale de marketing și de a lua în considerare care ar putea fi cele mai eficiente pentru organizația dvs.
Abilități cheie pe care le veți învăța
- Marketing
- Marketing digital
- Marketingul conținutului
- Conţinut
- Strategie
- Planificare
- Măsurare
- Branding
Experiență necesarăNu este necesară o experiență prealabilă pentru a lua acest ExpertTrack. Atât cei noi pentru marketing, cât și cei cu experiență în marketing, fără formare formală, vor beneficia de aceste cursuri. | Noțiuni de bazăAcest curs este conceput pentru oricine începe o carieră în marketing care ar dori să afle despre gândirea strategică de marketing, precum și pentru cei care au schimbat cariera pentru a lucra în marketing pentru prima dată. Deoarece doar 25% dintre specialiștii în marketing au un grad de marketing, acest curs va fi util și celor care lucrează deja în marketing care nu au acoperit anterior strategia de marketing. |
Prezentare generală a cursului ExpertTrack
- Marketing cuantic cu Raja Rajamannar
Directorul de marketing Raja Rajamannar, cu privire la punctul său de vedere personal asupra marketerilor, trebuie să știe pentru a avea succes mâine. - Strategie de marketing cu săptămâna publicității
De la Tesla la Mastercard, analizează modul în care strategia de marketing a definit succesul unora dintre cele mai mari mărci din lume. - Managementul strategic al mărcii cu săptămâna publicității
Descoperiți secretul managementului excelent al mărcii și învățați cum să implementați o strategie de marcă inovatoare pe termen lung. - Strategie de marketing pentru conținut cu săptămâna publicității
Aflați strategia de marketing a conținutului de la cei mai buni din afaceri, cu informații de la Nike, Goop, Glossier, Burger King și multe altele.
Cum funcționează ExpertTracks
Alăturați-vă unui ExpertTrack pentru a stăpâni noi abilități în domeniul de specialitate ales. Lucrați printr-o serie de cursuri axate pe subiect în ritmul dvs. și treceți evaluarea finală pentru a obține un certificat digital care să vă dovedească expertiza.
Alăturați-vă unui proces gratuit de 7 zile Decideți dacă ExpertTrack este potrivit pentru dvs. cu acces gratuit la suita completă de cursuri și evaluări timp de o săptămână. | Continuați să învățați pentru 39 USD / lună Plătiți o taxă lunară de abonament de 39 USD atât timp cât vă durează să finalizați ExpertTrack. Puteți învăța în propriul ritm și anula în orice moment. | Câștigați certificate digitale Primiți un certificat pentru fiecare curs finalizat și treceți evaluarea finală pentru a obține un certificat digital pe care îl puteți partaja cu rețeaua dvs. profesională. | Deveniți expert Folosiți-vă pregătirea de specialitate pentru a progresa în continuare în carieră sau pentru a vă dezvolta expertiza în domeniile care vă pasionează. |
Cu cine vei învăța?
Ruth Mortimer
Director general pentru educație globală la Advertising Week. Conduc leadership-ul nostru de gândire și platforma noastră de învățare AWLearn.
Brendan Porter
Un educator de sprijin pentru curs este Brendan Porter, un practicant și consumator curios de marketing în mod constant. Lucrează într-o varietate de industrii, inclusiv ospitalitate, CPG și divertisment
Învățare de clasă mondială cu
Săptămâna publicității
AWLearn este brațul educațional al săptămânii publicitare. Advertising Week este o organizație globală de conducere a gândirii. Filozofia AWLearn este că toate cursurile și învățarea noastră urmează aceeași filozofie: Educați, distrați, activați. Aceasta înseamnă că cursurile noastre oferă supravegherea educațională pe un anumit subiect; folosim studii de caz distractive din viața reală cu profesioniști care fac deja aceste meserii și vă arătăm tacticile care vă vor permite să mergeți mai departe în carieră.
Începeți să învățați astăzi - încercare gratuită de 7 zile
După încercarea gratuită puteți:
- Plătiți 39 USD pe lună pentru a continua să învățați online
- Aveți control complet asupra abonamentului; puteți anula oricând
- Lucrați în ritmul propriu și stabiliți-vă propriile termene în fiecare etapă
- Plătește numai în timp ce înveți; abonamentul se va anula automat la finalizare
- Finalizați evaluări online pentru a vă testa cunoștințele și a vă dovedi abilitățile
- Câștigați certificate de curs digitale și un premiu final pe care îl puteți distribui online, cu potențiali angajatori și cu rețeaua dvs. profesională
- Păstrați accesul la conținutul cursurilor pe care le parcurgeți chiar și după încheierea abonamentului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MBA global (managementul vânzărilor)
- UK Online, Regatul Unit
Master Strategic Marketing - Marketing Digital și Social Media
- UK Online, Regatul Unit
Master în Marketing Strategic (Managementul mărcilor de lux)
- UK Online, Regatul Unit