Distanta Specializare în Marketing și Management comercial
EAN University
Informatie cheie
Locația campusului
Bogotá, Columbia
Limbi Străine
Contactează şcoala
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jan 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Distanta Specializare în Marketing și Management comercial
 
Globalizarea și dezvoltarea tehnologică au făcut din competiția de pe piață o concurență mai intensă și feroce, prin urmare, companiile, în scopul de a supraviețui și de a face profit, au nevoie de cei mai buni specialisti in marketing, deoarece de marketing este esențială pentru a cuceri piata, competiția, vinde mai mult și de a genera profiturile. Într-adevăr, aceasta este una dintre profesiile cele mai solicitate și mai bine plătit. Fiecare companie are nevoie de personal calificat pentru a planifica, organiza și gestiona deciziile privind prețurile, distribuție, promovare și de servicii post-vânzare.
 
Distinge-te! Fii un om de afaceri de succes sau profesionale, și să studieze Specializare în Marketing și Comercial management dezvoltat în comun de către Universidad EAN și Universității Politehnice din Madrid - CEPADE.Această specializare este sprijinit de un curriculum actualizat, tutori calificati, tehnologia de stat-of-the-art, o bibliotecă virtuală, și o afacere și antreprenoriat se concentreze, și pot fi curgea on-line, de la confortul de acasă și pe cont propriu programa.
Fii managerul de dezvoltarea ta! Suntem în așteptare pentru tine!
 
COMPETENTE
 
- Iau decizii bazate pe programe de cercetare de piata.
- Identificarea oportunităților de piață și selectarea celor mai adecvate pentru organizație.
- Elaborarea planurilor de acțiuni de marketing și de piață pentru o anumită perioadă de timp.
- Diagnosticarea, formula și implementa strategii inovatoare în diferite tipuri de organizații, în scopul de a dezvolta compania 's relații publice și realizarea obiectivelor de cota de piață.
- Dezvolta concepte de produse și servicii și de a verifica fezabilitatea pieței, pentru a consolida portofoliul de produse al companiei.
- Conduce și coordona dezvoltarea de produse noi și modifica produsele existente pentru a răspunde oportunităților de piață.
- Dezvoltarea de programe pentru a investiga și analiza concurenței pe piață și identifică oportunitățile consecutive, amenințări, punctele forte și punctele slabe, în scopul de a sprijini procesul decizional.
- Conduce proiecte de modernizare și îmbunătățire în domeniul societății pentru care sunt responsabile pentru a asigura competitivitatea companiei pe piata.
- Dezvoltarea, implementarea, monitorizarea și auditarea planuri de marketing strategice pentru a asigura conformitatea cu misiunea de organizare.
- Ia o decizie privind definiția prețului, designul, inovația și poziționarea de produse și servicii prin intermediul cunoaștere a pieței.
- Proiecta si dezvolta un mix de comunicare eficient pentru a atinge obiectivele de marketing și dezvoltarea afacerilor comerciale
- Locul de Muncă ca un antreprenor, intraprenor prin dezvoltarea abilităților antreprenoriale și cunoștințe de cele mai noi tehnologii si tendinte de marketing.
 
BENEFICII SUPLIMENTARE
 
- Sprijinul continuu din partea instituțiilor terțiar importante, cum ar fi Universidad EAN și Universității Politehnice din Madrid-CEPADE, renumit pentru calitatea programelor academice ale acestora.
- Validarea de credite, în scopul de a finaliza alte programe de studii postuniversitare oferite de către Universidad EAN.
- Planul de timp de studiu în funcție de nevoi personale fără a interfera cu sarcinile oficiale sau ocuparea forței de muncă.
- Accesului la tehnologiile moderne de comunicare și servicii on-line (cont de e-mail, videoconferințe, video, și alte caracteristici virtuale, forumuri tematice, asistență tehnică, evaluări, etc).
- Acces virtual la bibliografiile și bazele de date naționale și internaționale de specialitate.
- Metodologia care acordă o importanță mare în utilizarea de studii de caz și pedagogii active care combina teoria cu lumea reală de afaceri.
- Sprijin în realizarea de cercetări formative aplicată.
 
Cerințele tehnologice
 
Se recomandă ca fiecare elev să aibă acces regulat la un calculator cu conexiune la internet. Cerințele minime pentru accesul la platforma virtuală a Universității sunt: un calculator cu procesor Pentium, minim 1 GB de RAM, conexiune la internet în bandă largă și un sistem de operare cu Windows XP sau o versiune ulterioară.
 
Universidad EAN foloseste campus și platforme de clasă virtuale care permit studentul nu pentru a accesa numai diverse servicii care sunt oferite de Universitatea, dar, de asemenea, permite interacțiunea între studenți și tutori.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Management Marketing și Management Comercial
- Valencia, Spania
Licențiat în Marketing
- London, Regatul Unit
Master în Marketing
- London, Regatul Unit