Read the Official Description

1. CARE ESTE DIRECTAT?

Pentru profesioniști, antreprenori și antreprenori care doresc să-și sporească cunoștințele în domeniul managementului comercial și să dobândească o viziune globală și sistematică asupra funcționării zonei comerciale.

2. CERINȚE

Programul Superior este deschis tuturor persoanelor interesate, indiferent de nivelul lor academic.

3. OBIECTIVELE PROGRAMULUI

Programul Superior urmărește să furnizeze și să consolideze în student cunoștințele și abilitățile legate de managementul comercial dintr-o viziune generală și cuprinzătoare. Orientarea sa locală permite concentrarea cazurilor în prezent în țara noastră și particularitățile acesteia.

4. METODOLOGIE

Resurse online.
Metodologia online permite o mare flexibilitate în momentul actualizării și extinderii informațiilor. Studentul va avea acces la informațiile necesare actualizate mereu, pe lângă conținutul care nu este inclus în program, dar care poate fi de interes.

Materialul.
Conținutul cursului, prezentat într-un mod distractiv, este supus unei revizuiri sistematice, astfel încât ordinea de zi să aibă întotdeauna informații actualizate. În acest fel, se poate oferi o abordare practică axată pe un context de afaceri autentic.

5. BAGUL DE LUCRU

Toți elevii interesați vor putea să includă curriculum-ul în schimbul de cursuri prin intermediul Campusului Virtual.

6. TITULAREA

Participanții care finalizează cu succes cursul vor obține o dublă diplomă de masterat de la EAE Business School și de la Universitatea din Barcelona-IL3 / Universitatea Rey Juan Carlos.

AGENDA

Modulul 1. Gestiunea comercială și supravegherea rețelei de vânzări

1. Introducere în planificarea afacerii și analiza variabilă

2. Mixarea de marketing

3. Produsul și condițiile de vânzare

4. Canalul de distribuție și distribuție comercială

5. Organizația comercială

6. Prognoza vânzărilor

7. Management strategic al clienților

Module2. Comercializarea echipamentelor comerciale

1. Noile provocări ale departamentului comercial

2. Selectarea rețelei de vânzări

3. Formarea vânzătorilor

4. Supravegherea și evaluarea rețelei de vânzări

5. Remunerația rețelei de vânzări

6. CRM în direcția echipelor comerciale

Modulul 3. Vânzarea consultativă

1. Psihologia vânzării

2. Comunicarea persuasivă

3. Introducerea și evoluția metodelor de vânzare

4. Vânzarea cu amănuntul sau B2C

5. Vânzarea B2B externă

6. Negocierea

7. Comerțul electronic

Modulul 4. Organizarea și planificarea activității vânzătorului

1. Domenii și căi de vânzare

2. Managementul timpului și gestionarea întâlnirilor

3. Analiza și luarea deciziilor

4. Procese administrative (comunicare scrisă cu clientul)

5. Tehnologia informației în managementul comercial

6. Reduceri, plăți întârziate și termeni de plată

Program taught in:
Spaniolă
Last updated June 9, 2018
Acest curs este Online
Start Date
Sept. 2019
Duration
Request Info
Full-time
Price
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sept. 2019
End Date
Application deadline

Sept. 2019

Location
Application deadline
End Date