Masterclass: Lean Digital Strategy & Transformation
IC Institute
Informatie cheie
Locația campusului
Beerzel, Belgia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 Ziua
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 1.000 / per course
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Despre ce este acest masterclass?
Ajutor, ne este dor de barca! Compania ta se luptă să obțină rezultate din transformarea ta digitală? 80% din transformările digitale nu reușesc să se livreze. Există multe motive: blocat cu sistemele moștenite, blocaje în procesele de proiectare sau livrare, luare a deciziilor complexe, organizare separată
În aceste cursuri de master compact, înveți cum să obții rezultate concrete de la transformarea fazei de proiectare la eficientizarea livrării IT în săptămâni, nu luni.
Cursurile de master vor explica modul în care echipa dvs. poate proiecta și furniza soluții digitale centrate pe client în mod iterativ, conectând punctele dintre Design centrat pe utilizator, livrare agilă, arhitectură și soluții IT.
Când?
T2 2022
Studenți ideali
Acest curs de formare se adresează managerilor de produs, arhitecților de afaceri, șefilor de livrare a schimbărilor, liderilor de inovare, arhitecților de întreprindere și tuturor celorlalte roluri din compania dvs. care sunt cruciale în execuția cu succes a strategiei.
Curriculum
Metodologia unică de implementare a transformării digitale Lean a INNOCOM este explicată în 3 sesiuni practice practice online:
- Sesiunea 1: Trecerea eficientă de la strategia digitală pentru a defini cazuri de utilizare concrete care au ca rezultat o experiență pozitivă pentru clienți. Învățați despre noile modele de afaceri și despre cum să le aplicați.
- Sesiunea 2: Crearea unei călătorii pentru client. Evaluăm posibilele obstacole organizaționale și tehnice interne și acoperim cum să luăm în considerare astfel de constrângeri cât mai devreme posibil în proiectarea Customer Journey.
- Sesiunea 3: prezentarea unui proiect tipic „Lean Digital Strategy & Transformation”. Veți înțelege rezultatele tipice la care vă așteptați. Vă explicăm cum să modelăm foaia de parcurs de livrare și să împărțim livrarea în faze.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MBA global (Afaceri internaționale)
- UK Online, Regatul Unit
Diploma de nivel 8 în management strategic și leadership
- Cambridge, Regatul Unit
Diplomă de nivel 7 în management strategic și leadership care duce la completarea MBA (etapa de disertație)
- Cambridge, Regatul Unit