$close

Filtre

Vezi rezultatele

Caută Diplome de Masterat în Retail management Online în America de Sud 2022

Un masterat este un program de studiu postuniversitar care le oferă studenților cunoștințe aprofundate și foarte specializate în domeniul de studiu ales de ei. Terminarea unui astfel de program le poate îmbunătăți absolvenților perspectivele de carieră prin rafinarea cunoștințelor și a experienței în domeniul ales. Studiul managementului de vânzare cu amănuntul este conceput pen… Citeste mai mult

Un masterat este un program de studiu postuniversitar care le oferă studenților cunoștințe aprofundate și foarte specializate în domeniul de studiu ales de ei. Terminarea unui astfel de program le poate îmbunătăți absolvenților perspectivele de carieră prin rafinarea cunoștințelor și a experienței în domeniul ales.

Studiul managementului de vânzare cu amănuntul este conceput pentru a preda elevilor modul în care funcționează de supraveghere într-un context de vânzare cu amănuntul. Subiectele acoperite într-una dintre aceste programe pot include managementul angajaților, relațiile cu clienții, de control al inventarului, strategii de cumpărare, sau principii de vânzări.

Spanning mai multe țări și teritorii insulare, America de Sud este acasa, la multe țări vorbitoare de limba spaniola. Aici, elevii pot merge literalmente prin istoria în drumul lor spre clasă și bucurați-vă de cultura a societăților antice. 

Contactează Universitățile Cei Mai Buni Programe de Master în Retail management Online în America de Sud 2022

Citește mai puţin
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brazilia

De-a lungul acestui master, studenții vor fi pregătiți să cunoască și să gestioneze fundamentele modelului de retail 4.0, noile platforme și mai multe puncte de contact tehnol ... +

De-a lungul acestui master, studenții vor fi pregătiți să cunoască și să gestioneze fundamentele modelului de retail 4.0, noile platforme și mai multe puncte de contact tehnologice și automatizate; știind să administrezi călătoriile de cumpărături și consum ale clienților și clienților mai conectați și mai solicitați, folosind atât tehnologii și instrumente de marketing de date, integrându-le cu concepte și practici de consumatori, cât și analize și studii de comportament aplicate; printre alte abilități. -
Masterat
Frecvență redusă
4 semestre
Portugheză
Online