Master în Marketing Online în Peru

Vezi toate Studii Postuniversitare în Marketing Online în Peru 2019

Marketing

Un program de masterat este un studiu concentrat care necesită aproximativ doi ani de cursuri, cercetare și eventual o lucrare de disertație. Acest program avansat de studiu le permite studenților să își specializeze în continuare educația într-un domeniu de interes.

Programele de marketing le pot oferi studenților abilitățile și cunoștințele specifice asociate cu identificarea audienței țintă, crearea strategiilor de stabilire a prețurilor, dezvoltarea de servicii și produse și implementarea metodelor de publicitate pentru a ajunge la consumatorii corespunzători.

Peru, oficial Republica Peru, este o țară în vestul America de Sud. Peru are aproximativ 80 de universități cu o mulțime de universități private, mai mult publice. Limba principală este încă în spaniolă, dar există unele cursuri create special pentru studenții internaționali.

Contactează Școli Direct de Top Programe de Masterat în Marketing Online în Peru 2019

Citește Mai Mult

Masterat în marketing digital

ADEN Business School
Online February 2019 Peru Lima

Master in Digital Marketing este conceput pentru a finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută. [+]

MASTER IN MARKETING DIGITAL Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Revoluția digitală necesită în prezent în creștere companii de adaptare și de prezența în diferite ecosistem de afaceri mass-media care se dezvolta pe Internet. De-a lungul maestru veți obține aptitudinile și abilitățile pentru a obține de la strategii digitale și instrumente de generare de trafic, de achiziție ale clienților și de retenție. De asemenea, aveți posibilitatea să gestionați clasament și reputația prin intermediul motoarelor de căutare și rețele sociale, precum și gestionarea de pe site-ul web. Acest program prezintă o ierarhie de subiecte pornind de la aspectele fundamentale ale expertizei de marketing digital, care încheie cu aplicații strategice în mediul digital pentru întreprinderile care creează valoare adăugată, diferențiere și competitivitate. O caracteristică specială a acestui concentrat, în plus față de importanța conținutului și didactic aplicat la maestru de predare-învățare este că are o abordare pragmatică pe parcursul formării adăugarea la dezvoltarea procesului educațional Ateliere profesionale și simulare de campanie în mediile digitale. Master Digital Marketing a fost dezvoltat pe baza nevoilor actuale ale companiilor și a adaptării acestora la gestionarea consumatorilor și a potențialilor clienți prin intermediul internetului. Îndeplinește profesionalizării participanților, deoarece are un conținut și practicile de lucru adaptate la realitatea momentului. Pe scurt, tu știi profita din plin de oportunitățile oferite de mediile digitale.... [-]


Master în marketing și vânzări

ADEN Business School
Online Cu normă întreagă February 2019 Peru Lima

Master în Marketing și Vânzări a fost proiectat pentru un completat de 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută [+]

MASTER IN MARKETING ȘI VÂNZĂRI Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Acesta are 9 module specifice ale disciplinelor de marketing și vânzări, ceea ce va permite crearea unor experiențe memorabile care să sporească loialitatea clienților.

Scopuri

La sfârșitul Master Marketing și Vânzări finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Schimba modul în care vom face companiile de marketing Cunoscând procesul de creare a cererii Să învețe să aplice neuromarketing în procesul de luare a deciziilor Determina diferite comportamente sociale și de modul în care se formează comunități Aplica diferite forme de marketing experiential Să dezvolte un plan de acțiune relațional Proiecta si implementa o propunere de valoare de succes Înțelegerea fenomenului comercial, de înțelegere și de management de dezvoltare a strategiei experience Să definească și să dezvolte instrumente pentru managementul afacerilor Punerea în aplicare a unui plan de afaceri, cu un accent puternic pe vanzarea de Evaluarea rolului părților planului, precum și impactul fiecărei decizii cu privire la punerea în aplicare și punerea în funcțiune Opinie, să evalueze și să îmbunătățească practicile de gestionare a vânzărilor în cadrul companiei Planifica structurile comerciale necesare pentru a se realiza prin intermediul echipelor de vânzări, relații solide cu clientul Să identifice instrumentele necesare și eficiente pentru echipe de vanzari atinge profesionalismul lor în fața piețelor din ce în ce exigente Pentru a determina impactul deciziilor de afaceri asupra rezultatelor destinatari ... [-]