Programe de Masterat în Branding Program de Masterat Online

Privește 3 Programe de Masterat în Branding Diplomă de Masterat Online

Branding

Un program de masterat este un studiu concentrat care necesită aproximativ doi ani de cursuri, cercetare și eventual o lucrare de disertație. Acest program avansat de studiu le permite studenților să își specializeze în continuare educația într-un domeniu de interes.

Studenți de afaceri, în special de marketing, pot alege să se specializeze în continuare în branding. Acesta este studiul de modul de a crea și susține branduri eficiente, fie de produse sau servicii, folosind elemente de design creativ, publicitate si strategie de dezvoltare.

Program de Masterat în Branding Online

Citește Mai Mult

Expertiză în Branding și Ambalare

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online Cu normă întreagă 12 luni May 2019 Spania Barcelona

Cu acest program va fi capabil să se adapteze modului în care lucrăm la progresul digital și social constant, în scopul de a genera mesaje relevante pentru mărci și produse. [+]

Cu acest program va fi capabil să se adapteze modului în care lucrăm la progresul digital și social constant, în scopul de a genera mesaje relevante pentru mărci și produse.

Gone este momentul în care brandurile a servit doar pentru a indica caracteristicile funcționale ale produselor. Este istorie. Brands transmite valorile propriei noastre imagini, Nu doar a ta.

Branding ne ajută să transmită propriile noastre valori. publice face înclinațiile noastre prin mărcile și care ne ajută să descrie persoanele cu care interacționăm. Brands ne ajuta pentru a proiecta propria noastră imagine și de a folosi produsele lor pentru ea. Prin urmare, piața care determină mărcile în care sunt valoroase; asculta consumatorilor este vitală pentru supraviețuirea branduri.... [-]


Masterat în Design De Publicitate și Inovație în Comunicare De Brand

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online Cu normă întreagă 12 luni May 2019 Spania Barcelona

Cu acest program vei putea un comunicator cu o minte deschisă și creativă, și a obține o vedere de proiectare a secțiunii transversale. [+]

Societatea ca am stiut acum câțiva ani nu mai există. Influența progresului tehnologic este atât de mare încât nimeni nu îndrăznește să facă predicții pe termen lung cu privire la cazul în care ne îndreptăm. Orice rasă, în special cele legate de comunicare și de publicitate necesită o chestionare constantă a propriilor parametri și justificarea. Ceea ce a fost în urmă cu 10 de ani, este istorie. Ceea ce contează este modul în care ne adaptăm modul nostru de lucru la progresul digitală și socială constantă.

Comunicatorii astăzi trebuie să înțeleagă relația profundă dintre tehnologie, valori personale și a relațiilor umane să se aplice de branding. În caz contrar, ei nu va primi genera mesaje relevante pentru marci si produse.... [-]


Master în ETalent

Three Points Digital Business School
Online şi campus combinate Cu normă întreagă 9 luni October 2018 Spania Spain Online

În ultimii douăzeci de ani, mediul socio-economic a luat o rotire de 360 ​​°. Modificările tehnologice care au avut loc au obligat atât companiile, cât și profesioniștii din diferitele zone funcționale să se reinventeze. [+]

Programe de Masterat în Branding Online.

În ultimii douăzeci de ani, mediul socio-economic a luat o rotire de 360 ​​°. Modificările tehnologice care au avut loc au obligat atât companiile, cât și profesioniștii din diferitele zone funcționale să se reinventeze. Acești profesioniști au fost forțați să dobândească noile abilități, abilități și cunoștințe pe care mediul digital le cere, pentru a-și putea îndeplini funcțiile într-o manieră cât mai eficientă și mai eficientă, cu toate acestea, utilizând noile instrumente furnizate în Acest nou context dominat de digitalizarea funcțiilor.

Ca urmare a acestor schimbări, Directorul Resurselor Umane trebuie să aibă nu numai noi capacități, abilități și cunoștințe pentru a folosi noi instrumente în gestionarea zilnică a capitalului uman, ci trebuie să fie conștient și să valorifice impactul digitalizării a mediului în profilul indivizilor, atât în ​​cadrul companiei, cât și în afara acesteia, trebuie să fie capabil să detecteze noile nevoi de formare ale indivizilor și să elaboreze planuri de formare, captivând noi talente.... [-]