Masterat Online în Bolivia

6 Studii Postuniversitare Online în Bolivia

Masterat

Un masterat este un program de studiu postuniversitar care le oferă studenților cunoștințe aprofundate și foarte specializate în domeniul de studiu ales de ei. Terminarea unui astfel de program le poate îmbunătăți absolvenților perspectivele de carieră prin rafinarea cunoștințelor și a experienței în domeniul ales.

Situat între Munții Anzi și fluviul Amazon din America de Sud, Bolivia are un sistem de surprinzator de robust de învățământ superior, care include unul dintre cele mai vechi universități din emisfera vestica. În ultimii ani, guvernul a adoptat o lege pentru a îmbunătăți și standardiza calitatea instruirii în universitățile.

Cea Mai Bună 6 Studii de Masterat Online în Bolivia 2018

Citește Mai Mult

Operations Management De Master

ADEN Business School
Online February 2019 Bolivia Santa Cruz

Masterat Operations Management este proiectat pentru a finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută [+]

MASTER IN ADRESA OPERAȚIUNI Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Operations Management al Master vă permite să dobândească noi metode de lucru pentru a îmbunătăți nivelul productivității și a competitivității companiei.

Scopuri

După finalizarea cu finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Creați un program pentru a răspunde așteptărilor în schimbare, atât pentru clienții interni și externi cu administrare finită în fiecare dintre funcțiile care alcătuiesc resursele Operațiuni gândite. Să dezvolte capacitatea strategică de a gestiona operațiunile, concentrându-se pe aspectele cele mai inovatoare de management, cu posibilități de fabricare a companii sau sectorul de servicii. Să învețe și să includă noi practici și instrumente, care vor îmbunătăți aspecte ale managementului de zi cu zi a zonelor de operațiuni. Aprofunda și extinde conținutul teoretic, în scopul de a dezvolta noi competențe în cadrul personalului care lucrează în diferitele funcții ale zonei de operații. Incorporeze o cultură a muncii bazată pe interacțiunile proceselor diferitelor funcții care alcătuiesc zona de operații. destinatari ... [-]

Studii De Masterat în Managementul Resurselor Umane

ADEN Business School
Online February 2019 Bolivia Santa Cruz

Master în Managementul Resurselor Umane este proiectat pentru a finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută. [+]

MASTER IN ADRESA RESURSE UMANE Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Master în Resurse Umane vă permite să dobândească o imagine cuprinzătoare pentru managementul talentelor umane.

Scopuri

După finalizarea cu finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Spori abilitățile tehnice și umane ale profilului de conducere și conducerea strategică pentru gestionarea eficientă a resurselor umane Este recomandat organizațiilor privind managementul resurselor umane, diagnosticare performante și alternative de acțiune. Să elaboreze planuri strategice de resurse umane, aliniate la managementul afacerilor. Să dezvolte instrumente de gestionare și de a face aplicația. Monitoriza schimbările culturale, dezvoltarea valorilor și competențe organizaționale. Consilierea managerilor și echipelor responsabile pentru exercitarea rolului său de conducere. Se determină necesitățile structurii, pozițiile și profiluri ale organizației. Conducerea vehiculelor procesul de căutare și selecție a personalului și socializarea societății. Proiectarea, implementarea și monitorizarea planurilor de dezvoltare și de formare. Să dezvolte instrumente pentru gestionarea și evaluarea performanței dintr-o abordare de urmărire instrument, diagnoză și control Efectuarea controlului de management al resurselor umane, pregătirea rapoartelor și a contribuțiilor pentru managementul superior. Participa cu managementul companiei în controlul strategic, analiza rezultatelor și organizatorice re-planificare strategică. Înțelegerea impactului naturii în organizație pentru a optimiza managementul talentelor. Gestiona propriile lor instrumente strategice rolul de a dezvolta abilitățile și colegii lor cu care trebuie să se integreze echipele de lucru. Luați în considerare diferitele aspecte formale care reglementează managementul personalului în cadrul organizațiilor. Menținerea unui aspecte cheie actualizate pentru profilul de management al afacerilor. Să... [-]

Master în Comunicare Corporativă

ADEN Business School
Online February 2019 Bolivia Santa Cruz

Master în Corporate Communication a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută. [+]

MASTER IN COMUNICARE CORPORATE Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Master în Corporate Communication dezvoltă aptitudinile și abilitățile de comunicare axate pe atingerea obiectivelor companiei.

Scopuri

După finalizarea cu finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Cunosc zona generală referitoare la valoarea strategică a comunicării și a imaginii în cadrul organizațiilor și motivele lor. Să identifice instrumentele și tehnicile care să faciliteze și să optimizeze dezvoltarea comunicării și relația sa directă cu identitatea și imaginea, ambele companii private și publice, organizații și instituții de diferite tipuri non-guvernamentale. Efectueze un program cuprinzător pentru orice companie sau institutie locala, pe baza datelor de cercetare, în conformitate cu analiza, diagnostic, și în final pregătirea bugetului și caracteristicile unui plan comunicațional organizare adecvată. Studiind perspectivele pe care le-au permis să dea răspunsuri la întrebări cu privire la comunicarea în organizații. Stimularea creativității în imagine corporativă. Să elaboreze metodologii de cercetare și de formare pentru planificarea și punerea în aplicare a proiectelor de comunicare instituțională. Dobândi un set de abilități care, combinate cu cunoștințele dobândite, care să le permită să dezvolte inițiative de comunicare de marketing în practica actuală. Integrarea internetului în strategia de comunicare de marketing a organizației. Aplică o viziune strategică de comunicare integrată de marketing. destinatari ... [-]

Masterat în Marketing Digital

ADEN Business School
Online February 2019 Bolivia Santa Cruz

Master in Digital Marketing este conceput pentru a finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută. [+]

MASTER IN MARKETING DIGITAL Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Revoluția digitală necesită în prezent în creștere companii de adaptare și de prezența în diferite ecosistem de afaceri mass-media care se dezvolta pe Internet. De-a lungul maestru veți obține aptitudinile și abilitățile pentru a obține de la strategii digitale și instrumente de generare de trafic, de achiziție ale clienților și de retenție. De asemenea, aveți posibilitatea să gestionați clasament și reputația prin intermediul motoarelor de căutare și rețele sociale, precum și gestionarea de pe site-ul web. Acest program prezintă o ierarhie de subiecte pornind de la aspectele fundamentale ale expertizei de marketing digital, care încheie cu aplicații strategice în mediul digital pentru întreprinderile care creează valoare adăugată, diferențiere și competitivitate. O caracteristică specială a acestui concentrat, în plus față de importanța conținutului și didactic aplicat la maestru de predare-învățare este că are o abordare pragmatică pe parcursul formării adăugarea la dezvoltarea procesului educațional Ateliere profesionale și simulare de campanie în mediile digitale. Master Digital Marketing a fost dezvoltat pe baza nevoilor actuale ale companiilor și a adaptării acestora la gestionarea consumatorilor și a potențialilor clienți prin intermediul internetului. Îndeplinește profesionalizării participanților, deoarece are un conținut și practicile de lucru adaptate la realitatea momentului. Pe scurt, tu știi profita din plin de oportunitățile oferite de mediile digitale.... [-]


Master în Comerțul Internațional

ADEN Business School
Online February 2019 Bolivia Santa Cruz

Master în Managementul Afacerilor Internaționale și Comerț Exterior a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută. [+]

MASTER IN MANAGEMENTUL AFACERI INTERNATIONAL ȘI COMERȚULUI EXTERIOR Acesta a fost proiectat pentru o

finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Master în Comerț Internațional oferă o viziune strategică de schimbare a scenariului de afaceri internaționale.

Scopuri Pentru întreprinderi și capitalul uman, care operează în medii internaționale calificate pentru a aborda în mod adecvat procesul de luare a deciziilor strategice și de rezolvare a problemelor legate de gestionarea comerțului internațional. Pentru a face publice noi viziuni, orientări, fundamentele, perspectivele și factorii care afectează în mod direct scenariul global de afaceri la nivel mondial, caracterizat prin creșterea complexității și schimbări constante subjugare. Dotarea participanților cu cunoștințe practice și teoretice, precum și instrumentele și abilitățile necesare pentru a funcționa pe piețele internaționale, permițând situații actuale și să ia decizii strategice legate de dimensiunea externă a organizației, proiecția sa internațională și comercializarea de produse și / sau serviciu. Analiza modul în care este gestionat operațiunea legată de afaceri internaționale, dintr-o perspectivă metodologică eminamente util și practic. destinatari Directori, asistenți și Departamentul Administrativ de companii de export. Consultanți și consultanți în internaționalizarea afacerilor. Mypes manageri și Micromypes. profesioniști de comerț exterior în toate domeniile. Grad de carieră Elevii Colegiului și Universitar Area, în legătură cu subiectul predat. Oricine este interesat de dobândirea cunoștințelor și abilităților necesare pentru a intra în complex și în schimbare mondială a comerțului internațional și sarcinile de management strategic asociate cu o astfel de activitate. conținut academic MODULUL 1: Introducere în comerț internațional: Concepte de bază. Procesul privind globalizarea... [-]

Master în Marketing și Vânzări

ADEN Business School
Online Cu normă întreagă February 2019 Bolivia Santa Cruz

Master în Marketing și Vânzări a fost proiectat pentru un completat de 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută [+]

MASTER IN MARKETING ȘI VÂNZĂRI Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Acesta are 9 module specifice ale disciplinelor de marketing și vânzări, ceea ce va permite crearea unor experiențe memorabile care să sporească loialitatea clienților.

Scopuri

La sfârșitul Master Marketing și Vânzări finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Schimba modul în care vom face companiile de marketing Cunoscând procesul de creare a cererii Să învețe să aplice neuromarketing în procesul de luare a deciziilor Determina diferite comportamente sociale și de modul în care se formează comunități Aplica diferite forme de marketing experiential Să dezvolte un plan de acțiune relațional Proiecta si implementa o propunere de valoare de succes Înțelegerea fenomenului comercial, de înțelegere și de management de dezvoltare a strategiei experience Să definească și să dezvolte instrumente pentru managementul afacerilor Punerea în aplicare a unui plan de afaceri, cu un accent puternic pe vanzarea de Evaluarea rolului părților planului, precum și impactul fiecărei decizii cu privire la punerea în aplicare și punerea în funcțiune Opinie, să evalueze și să îmbunătățească practicile de gestionare a vânzărilor în cadrul companiei Planifica structurile comerciale necesare pentru a se realiza prin intermediul echipelor de vânzări, relații solide cu clientul Să identifice instrumentele necesare și eficiente pentru echipe de vanzari atinge profesionalismul lor în fața piețelor din ce în ce exigente Pentru a determina impactul deciziilor de afaceri asupra rezultatelor destinatari ... [-]