Masterat în neuromarketing
UNIR
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Logroño, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Singurul Master oficial în Neuromarketing 100% online
Masterul Oficial în Neuromarketing al UNIR vă pregătește să inovați în strategiile de marketing și publicitate ale mărcilor, din studiul proceselor emoționale și senzoriale care determină consumatorul să facă o achiziție.
Obiectivul Masterului este de a învăța studentul cunoștințele, tehnicile și instrumentele principale ale Neuroștiințelor, astfel încât să le poată aplica în strategiile lor de marketing și vânzări: în proiectarea de noi produse și servicii, în îmbunătățirea experienței clienților, în generarea de factori de consum în procesul decizional sau în definirea strategică a prețurilor.
Masterul are un spațiu virtual care vă duce în realitatea Neuromarketingului și a instrumentelor tehnologice neuro-calitative, cum ar fi Testul de asociere implicită (TAI), Eye Tracking, Facial Coding sau Electroencefalografia (EEG). În cadrul Masterului, în plus, colaborează profesioniști, companii și asociații de conducere din sectorul Neuromarketing, cum ar fi KANTAR, The Sensory Lab, Neurologyca sau Bitbrain.
obiective
Neuroștiințe și marketing, un binom cerut din ce în ce mai mult de companii pentru a cunoaște în profunzime nevoile, preferințele și motivațiile consumatorilor. După finalizarea masterului online în neuromarketing, veți putea:
- Identificați nevoile consumatorilor cu tehnici de neuromarketing și dați-le răspunsuri eficiente.
- Aplicați diferitele suporturi, instrumente și canale utilizate în neuroștiințe.
- Interpretează rezultatele cercetărilor pentru a fi utilizate în domeniul marketingului și publicității.
- Definiți strategii de marketing, publicitate, comunicare și afaceri mai reușite.
- Sfătuiți oamenii, companiile sau organizațiile în utilizarea tehnicilor utilizate în mod obișnuit în neuromarketing.
- Comunicați concluziile investigațiilor, într-un mod clar și concis, atât specializat, cât și nespecializat.
Informații generale
- Durata: 1 an academic
- Examene față în față: la sfârșitul fiecărui semestru
- Credite ECTS: 60
- Metodologie: educație 100% online
- Cursuri online live
- Tutor personal
metodologie
Învățați cursuri online
Oferim studenților posibilitatea de a participa la cursuri online live în fiecare zi. În timpul acestor sesiuni, elevii vor putea interacționa cu profesorul și își vor rezolva întrebările în timp real, împărtășind cunoștințe și experiențe. Ritmul de antrenament este adaptat, pe cât posibil, la nevoile fiecărui grup de studenți. A nu participa la o clasă live nu înseamnă a lipsi. Toate sesiunile pot fi vizualizate cu întârziere, de câte ori doriți. Astfel, elevii care nu pot urma cursul în direct nu sunt răniți.
Resurse didactice
UNIR virtual UNIR oferă o mare varietate de conținut pentru a pregăti fiecare subiect. Aceste materiale sunt organizate într-un mod care facilitează învățarea agilă și eficientă. În acest fel, este posibil să accesați subiectele care dezvoltă conținutul programului, ideile cheie ale fiecărui subiect (pregătite de personalul didactic al subiectului), material audiovizual complementar, activități, lecturi și test de evaluare.
În plus, veți avea acces la cursuri de master pe teme specifice și veți putea participa la forumuri, chaturi și bloguri în care interacționați cu profesori și colegi, extinzând cunoștințele și rezolvând eventualele îndoieli.
Tutor personal
La UNIR , fiecare student are un tutor personal din prima zi, întotdeauna disponibil prin telefon sau e-mail. Rolul tutorelui este fundamental în traiectoria fiecărui student, deoarece este cea mai mare legătură cu universitatea și punctul său de referință în timpul procesului de formare.
Tutorii oferă o atenție personalizată prin monitorizarea constantă a fiecărui elev.
- Rezolvați îndoieli cu privire la procedurile academice, procedurile sau îndoielile specifice cu privire la subiecte.
- Ajută la planificarea studiului pentru a folosi mai bine timpul.
- Recomandați ce resurse didactice ale platformei să utilizați în fiecare caz.
- El este implicat în studiile studenților pentru a-i ajuta să treacă fiecare disciplină.
Sistemul de evaluare
Pentru a evalua nivelul de realizare a obiectivelor obținute în Master, este necesar să se evalueze competențele dobândite în timpul studiului. Evaluarea finală a învățării se realizează luând în considerare nota obținută în următoarele puncte.
- Evaluare continuă (rezolvarea cazurilor practice, participarea la forumuri, dezbateri și alte mijloace de colaborare și test de evaluare).
- Examinare față-în-față finală.
- Teza de doctorat
Curriculum
Curriculum
primul semestru
- Bazele științifice ale neuromarketingului (6 ETCS)
- Tehnici de neuroștiință și biometrie pentru marketing (6 ETCS)
- Neuroștiințe și marketing (6 ETCS)
- Marketing senzorial și experiențial (6 ECTS)
- Neuromarketing aplicat (6 ETCS)
al doilea mandat
- Consumatorul și comportamentul lor (6 ETCS)
- Deontologie profesională în neuromarketing (6 ETCS)
- Teză finală de master (12 ETCS)
Subiecte opționale
- Neuroștiințe aplicate afacerilor (6 ETCS)
- Statistici aplicate neuromarketingului (6 ETCS)
- Neuromarketing și noi tehnologii (6 ETCS)
- Stagii externe opționale (6 ETCS)
Galerie
Oportunități de carieră
oportunităţi de carieră
UNIR în Neuromarketing oferă studentului numeroase posibilități profesionale în posturi calificate și responsabile. Multe sunt profesii emergente care cer un profil de specialist în Neuromarketing dintre care încă sunt puțini profesioniști pe piață, ceea ce reprezintă o mare oportunitate pentru studenții noștri. Subliniem, printre altele:
- Departamentele de marketing ale companiilor.
- Departamentele de comunicare ale companiilor.
- Departamentele de Business Intelligence ale companiilor (Market Research, Market Research, Customer Insight)
- Companii de Business Intelligence (cercetare de piață, cercetare de piață, informații despre clienți)
- Agentii de publicitate
- Consultanți în marketing
- Laboratoare de neuromarketing și furnizori de servicii
- Instruirea noilor generatii (Universitati si Scoala de Afaceri).