Masterat în management strategic de marketing
UNIR
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Logroño, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Singurul Master oficial care include un simulator de luare a deciziilor de afaceri în toate subiectele
Masterul oficial în managementul strategic al marketingului de la UNIR răspunde unei nevoi depistate în managementul de marketing al companiilor: necesită profesioniști cu abilități și abilități specifice pentru a face față cu succes provocărilor companiilor globale.
Cu acest master online de la UNIR obține o viziune strategică printr-un simulator de luare a deciziilor de afaceri, care vă permite să vă scufundați în realitatea profesională a celor patru roluri de responsabilitate din zona de marketing: Vânzări, Marketing, Comerț și comunicare.
Masterul promovează dinamica învățării ca metodă de caz, pe lângă munca în echipă și utilizarea noilor tehnologii. În plus, este singurul Master oficial care include un simulator de luare a deciziilor în afaceri la toate subiectele.
obiective
Obiectivul fundamental al acestui master este de a se asigura că studentul este capabil să dobândească cunoștințe și să dezvolte abilități generale și specifice în managementul marketingului și în gestionarea produselor și mărcilor , asumându-și responsabilități într-un mediu complex, multicultural, în schimbare rapidă. și globalizat; și în diferite sectoare.
După finalizarea masterului în management strategic de marketing la UNIR , veți putea:
- Înțelegeți principiile de bază ale dezvoltării piețelor și mediilor.
- Identificați sursele de informații și cercetările de marketing necesare pentru luarea eficientă a deciziilor.
- Selectați cele mai adecvate tehnici de analiză a datelor de piață pentru fiecare scenariu și definiți parametrii de validitate ai surselor și calitatea unui studiu.
- Stabiliți diagnostice obiective și planuri de acțiune de marketing.
- Luați decizii strategice cu privire la elementele de bază ale marketingului în produs, marcă, prețuri, canale de comunicare și distribuție, precum și procesele și structura organizațională a acestuia în marketing.
Informații generale
- Durata: 1 an academic
- Examene față în față: la sfârșitul fiecărui semestru
- Credite ECTS: 60
- Metodologie: educație 100% online
- Cursuri online live
- Tutor personal
metodologie
Învățați cursuri online
Oferim studenților posibilitatea de a participa la cursuri online live în fiecare zi. În timpul acestor sesiuni, elevii vor putea interacționa cu profesorul și își vor rezolva întrebările în timp real, împărtășind cunoștințe și experiențe. Ritmul de antrenament este adaptat, pe cât posibil, la nevoile fiecărui grup de studenți. A nu participa la o clasă live nu înseamnă a lipsi. Toate sesiunile pot fi vizualizate cu întârziere, de câte ori doriți. Astfel, elevii care nu pot urma cursul în direct nu sunt răniți.
Resurse didactice
UNIR virtual UNIR oferă o mare varietate de conținut pentru a pregăti fiecare subiect. Aceste materiale sunt organizate într-un mod care facilitează învățarea agilă și eficientă. În acest fel, este posibil să accesați subiectele care dezvoltă conținutul programului, ideile cheie ale fiecărui subiect (pregătite de personalul didactic al subiectului), material audiovizual complementar, activități, lecturi și test de evaluare.
În plus, veți avea acces la cursuri de master pe teme specifice și veți putea participa la forumuri, chat-uri și bloguri în care interacționați cu profesori și colegi, extinzând cunoștințele și rezolvând eventualele îndoieli.
Tutor personal
La UNIR , fiecare student are un tutor personal din prima zi, întotdeauna disponibil prin telefon sau e-mail. Rolul tutorelui este fundamental în traiectoria fiecărui student, deoarece este cea mai mare legătură cu universitatea și punctul său de referință în timpul procesului de formare.
Tutorii oferă o atenție personalizată prin monitorizarea constantă a fiecărui elev.
- Rezolvați îndoieli cu privire la procedurile academice, procedurile sau îndoielile specifice cu privire la subiecte.
- Ajută la planificarea studiului pentru a folosi mai bine timpul.
- Recomandați ce resurse didactice ale platformei să utilizați în fiecare caz.
- El este implicat în studiile studenților pentru a-i ajuta să treacă fiecare disciplină.
Sistemul de evaluare
Pentru a evalua nivelul de realizare a obiectivelor obținute în Master, este necesar să se evalueze competențele dobândite în timpul studiului. Evaluarea finală a învățării se realizează luând în considerare nota obținută în următoarele puncte.
- Evaluare continuă (rezolvarea cazurilor practice, participarea la forumuri, dezbateri și alte mijloace de colaborare și test de evaluare).
- Examinare față-în-față finală.
- Teza de doctorat
Curriculum
Curriculum
primul semestru
- Management strategic de marketing (6 ECTS)
- Sistem de informare și cercetare de marketing (6 ECTS)
- Abilități strategice și de management în marketing (6 ECTS)
- Managementul integrat al comunicațiilor de marketing (6 ECTS)
- Deciziile de stabilire a prețurilor și controlul managementului comercial (6 ECTS)
al doilea mandat
- Inovație în managementul produselor și mărcii (6 ECTS)
- Management de produs și colaborare în canal (6 ECTS)
- Stagii externe (6 ECTS)
- Proiect final de masterat (12 ECTS)
Galerie
Oportunități de carieră
oportunităţi de carieră
Masterul universitar în Management Strategic de Marketing la UNIR oferă studenților numeroase posibilități profesionale în posturi calificate și responsabile. Subliniem, printre altele:
- Director de marketing
- Manager de marketing digital
- Director comercial
- Brand Manager
- Product manager
- Manager de categorii
- Key Account Manager
- Manager de marketing comercial
- Director de publicitate
- Media Manager Social
- Planificator strategic
- Consultant de marketing
- Șef de comerț electronic
- Oameni de afaceri și antreprenori