Masterat în managementul comerțului exterior și internaționalizarea afacerilor
UNIR
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Logroño, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Masterul se bazează pe metodologia cazului contextualizată într-un mediu global
În ultimii ani, comerțul exterior și internaționalizarea companiilor au devenit o piesă fundamentală pentru economia țărilor și dezvoltarea operatorilor economici, de la marile multinaționale până la micile afaceri de familie sau chiar lucrători independenți.
Pentru toate acestea, cu Masterul în Managementul Comerțului Exterior vei putea să te antrenezi într-un mod cuprinzător și multidisciplinar, acoperind toate aspectele afacerilor internaționale și ale managementului comercial.
Masterul UNIR în Comerț Exterior se adresează în principal directorilor și managerilor de mijloc, dar și lucrătorilor independenți și profesioniștilor din diferite sectoare pentru ca aceștia să poată face față cu solvabilitate provocărilor și oportunităților prezentate de piață.
Obiectivele Maestrului
Obiectivul acestui Master este de a forma profesioniști cu abilități de a:
- Înțelegeți fundamentele juridice (acorduri pentru evitarea dublei impuneri, taxe online și paradisuri fiscale pe internet), fiscale, economice, financiare, comerciale și strategice ale operațiunilor de comerț exterior.
- Consiliază cu rigoare profesională orice zonă funcțională a companiei dedicată comerțului exterior.
- Analizați principalele sisteme informatice utilizate în logistica tradițională și logistica electronică sau e-Logistics, precum și proiectarea, dezvoltarea și evaluarea fezabilității unui proiect de internaționalizare a afacerilor.
- Evaluați acorduri cu o facultate expertă pentru a evita dubla impozitare, taxe online și paradisuri fiscale pe internet, marketing internațional, mediu economic mondial, transport și logistică internațională, mediul juridic al comerțului internațional, management financiar și management al riscului.
- Faceți față marilor întrebări și probleme ale managementului afacerilor și internaționalizării, sprijinindu-vă cu cazuri și probleme reale, orientate în orice moment către practică.
Informații generale
- Durata: 1 an academic
- Examene față în față sau online: la sfârșitul fiecărui semestru
- Credite ECTS: 60
- Metodologie: educație 100% online
- Cursuri online live
- Tutor personal
metodologie
Învățați cursuri online
Oferim studenților posibilitatea de a participa la cursuri online live în fiecare zi. În timpul acestor sesiuni, elevii vor putea interacționa cu profesorul și își vor rezolva întrebările în timp real, împărtășind cunoștințe și experiențe. Ritmul de antrenament este adaptat, pe cât posibil, la nevoile fiecărui grup de studenți. A nu participa la o clasă live nu înseamnă a lipsi. Toate sesiunile pot fi vizualizate cu întârziere, de câte ori doriți. Astfel, elevii care nu pot urma cursul în direct nu sunt răniți.
Resurse didactice
UNIR virtual UNIR oferă o mare varietate de conținut pentru a pregăti fiecare subiect. Aceste materiale sunt organizate într-un mod care facilitează învățarea agilă și eficientă. În acest fel, este posibil să accesați subiectele care dezvoltă conținutul programului, ideile cheie ale fiecărui subiect (pregătite de personalul didactic al subiectului), material audiovizual complementar, activități, lecturi și test de evaluare.
În plus, veți avea acces la cursuri de master pe teme specifice și veți putea participa la forumuri, chat-uri și bloguri în care interacționați cu profesori și colegi, extinzându-vă cunoștințele și rezolvând eventualele îndoieli.
Tutor personal
La UNIR , fiecare student are un tutor personal din prima zi, întotdeauna disponibil prin telefon sau e-mail. Rolul tutorelui este fundamental în traiectoria fiecărui student, deoarece este cea mai mare legătură cu universitatea și punctul său de referință în timpul procesului de formare.
Tutorii oferă o atenție personalizată prin monitorizarea constantă a fiecărui elev.
- Rezolvați îndoieli cu privire la procedurile academice, procedurile sau îndoielile specifice cu privire la subiecte.
- Ajută la planificarea studiului pentru a folosi mai bine timpul.
- Recomandați ce resurse didactice ale platformei să utilizați în fiecare caz.
- El este implicat în studiile studenților pentru a-i ajuta să treacă fiecare disciplină.
Sistemul de evaluare
Pentru a evalua nivelul de realizare a obiectivelor obținute în Master, este necesar să se evalueze competențele dobândite în timpul studiului. Evaluarea finală a învățării se realizează luând în considerare nota obținută în următoarele puncte.
- Evaluare continuă (rezolvarea cazurilor practice, participarea la forumuri, dezbateri și alte mijloace de colaborare și test de evaluare).
- Examen final față în față sau online.
- Teza de doctorat
Curriculum
Curriculum
Primul semestru 30 ECTS
- Mediul economic internațional (6 ECTS)
- Strategia de internaționalizare a companiei într-un mediu digital (6 ECTS)
- Marketing internațional (6 ECTS)
- Mediul juridic al comerțului internațional: impozitare și contractare (6 ECTS)
- Analiză și negociere pe piețele internaționale (6 ECTS)
Al doilea semestru 30 ECTS
- Transport internațional și logistică (6 ECTS)
- Management financiar și management al riscului (6 ECTS)
- Stagii externe (6 ECTS)
- Teză finală de master (12 ECTS)
Galerie
Oportunități de carieră
perspectivele de carieră
- Director Relații Internaționale
- Director comercial import / export
- Director de Administrare Vânzări și Expansiune
- Coordonator organizare si logistica si procese de achizitii
- Manager Export / Manager Export, general sau zonal
- Director Economie și Administrație în străinătate
- Executiv pentru comerț exterior
- Consultant bancar comerț exterior
- Asistent de export / Asistent de export
- Tehnician Comercial al zonei de import/export
- Manager de colecție de export
- Manager client comerț exterior
- Asistent pentru comerț internațional și marketing
- Accesul la cariera organismelor de elită ale statului, TECO
- AA.PP. Național și regional
- Organizații multilaterale