Masterat în marketing

University of the Americas Puebla (UDLAP)

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Masterat în marketing

University of the Americas Puebla (UDLAP)

Masterat în marketing

Obiectivul programelor de studiu este holistică şi sistemice de marketing ca disciplină care conduce şi coordonează eforturile şi abilităţile de o organizaţie de a se relaţiona cu pieţele sale şi mediul său. Studentul va invata despre instrumente si tehnici pentru a identifica dorinţele consumatorilor, şi să fie în măsură să analizeze şi construi scenarii cu situaţii de piaţă special.

&nbsp

Acest program pretinde să se armonizeze principalele scoli de gândire de marketing, pe baza a trei principii:

  • Acesta studii dualitatea ofertei ţintă de piaţă / a întreprinderii ca modalitate de a propune şi de a face doar schimburi care permit relatii pe termen lung.
  • Acesta analizează actorilor implicaţi, care au un impact şi să participe la schimburi: intreprinderi, clienti, angajati si societate.
  • Acesta include două abordări fundamentale de marketing: Abordarea calitativă / creative care se referă la inovaţie şi comunicare, precum şi abordarea calitativă / statistice pe care centrele de analiză a pieţei şi de cercetare.


Acest program de master este proiectat pentru a permite studenţilor să aplice cunoştinţele teoretice şi noi în contexte reale, cu accent pe subiectele pe care încep să aibă un impact asupra performanţelor organizaţiilor. Printre subiectele care definesc principalele linii de studiu în acest program sunt: ​​E-Marketing, Marketing de cunoştinţe, comercializarea cu amănuntul, de marketing şi responsabilitate socială corporativă.

&nbsp

&nbsp

Candidate Profil

  • Diplomă de licenţă, de preferinţă legate de domeniul de studiu.
  • Bune abilităţi de citire şi de exprimare în scris.
  • Logice şi matematice raţionament.
  • Buna dispozitie fata de munca de colaborare pe internet.
  • Abilitatea de a utiliza tehnologiile informaţiei şi calculatoare.
  • Atitudinii pozitive faţă de auto-reglementată de învăţare şi auto-formare.
  • Engleză de competenţă echivalent cu 450 de puncte în TOEFL.
  • Experienta in administrarea afacerilor este de dorit.
  • Cunoştinţe de bază privind statisticile descriptive şi inferenţiale.

&nbsp

&nbsp

Absolvent profil

  • Capabile de a identifica direcţii de acţiune pentru dezvoltarea unei strategii de marketing adecvate.
  • Cunoştinţe despre principalele tehnici de analiză a informaţiilor şi aplicarea lor.
  • Abilitatea de a identifica principalele şcoli de gândire în domeniul marketingului.



Investiţie


Fiecare program On-Line Maestru constă dintr-un total de 80 credite (20 de cursuri, din 4 credite fiecare). Acestea sunt concepute pentru a fi luată în 2 ani, prin luarea de 2 cursuri pe perioadă (5 perioade pe an), făcând astfel un total de 10 de cursuri pe an.


Costul de un credit este în prezent $ 1,420.00 pesos, fiecare curs apoi costă $ 5,680.00 pesos.

&nbsp

Cheltuieli

Un credit 1.600 dolari
Un curs (4 credite) 6.400 dolari
Taxa de Admitere 7.210 dolari
Taxa de absolvire 9.000 dolari Plăteşte o singură dată, studentul este un candidat pentru absolvire
Taxa de septembrie 145 dolari Pentru a fi plătit o dată în fiecare an

Notă: Toate costurile sunt in pesos MX.

Durata & Pret
Acest curs este Online
Start Date
Data începerii
Iulie 2019
Duration
Durata
2 anii
Cu jumătate de normă
Locations
Mexic - Puebla City, Puebla
Data începerii : Iulie 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Iulie 2019
Mexic - Puebla City, Puebla
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala