Masterat în Marketing Intelligence
UNIR
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Logroño, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Singurul Master oficial în Marketing Intelligence cu predare 100% online
Masterul universitar în inteligență de marketing de la UNIR vă oferă un plan de studiu inovator și cuprinzător bazat pe o metodologie practică care se adaptează nevoilor dumneavoastră:
Obiectivul acestui Master este de a oferi studentului o pregătire specializată cu privire la cele mai noi tehnici și instrumente de analiză a datelor și Business Intelligence aplicate Marketingului. Acest masterat oficial vă instruiește în Marketing Intelligence, bazându-se pe software avansat, tehnici masive de analiză (predicție, clasificare, grupare și reducere a dimensiunii) și ateliere transversale. Obțineți toate cunoștințele necesare despre exploatarea și analiza datelor și aflați cum să luați decizii de marketing personalizate pentru fiecare client.
obiective
- Înțelegeți valoarea adăugată pe care o generează tehnicile de Business Intelligence în domeniul marketingului de afaceri.
- Știți cum pot fi captate datele comerciale de natură eterogenă în ceea ce privește originea și periodicitatea lor.
- Identificați oportunitățile de afaceri implementând tehnici inovatoare de Business Intelligence în surse masive de date de la senzori, Internet sau un sistem ERP.
- Aplicați noile instrumente de modelare a datelor cu care evoluează Business Intelligence, cu interes special în departamentul de marketing.
- Detectați oportunitățile strategice de marketing prin sprijinul Machine Learning.
Informații generale
- Durata: 1 an academic
- Examene față în față: la sfârșitul fiecărui semestru
- Credite ECTS: 60
- Metodologie: educație 100% online
- Cursuri online live
- Tutor personal
metodologie
Învățați cursuri online
Oferim studenților posibilitatea de a participa la cursuri online live în fiecare zi. În timpul acestor sesiuni, elevii vor putea interacționa cu profesorul și își vor rezolva întrebările în timp real, împărtășind cunoștințe și experiențe. Ritmul de antrenament este adaptat, pe cât posibil, la nevoile fiecărui grup de studenți. A nu participa la o clasă live nu înseamnă a lipsi. Toate sesiunile pot fi vizualizate cu întârziere, de câte ori doriți. Astfel, elevii care nu pot urma cursul în direct nu sunt răniți.
Resurse didactice
UNIR virtual UNIR oferă o mare varietate de conținut pentru a pregăti fiecare subiect. Aceste materiale sunt organizate într-un mod care facilitează învățarea agilă și eficientă. În acest fel, este posibil să accesați subiectele care dezvoltă conținutul programului, ideile cheie ale fiecărui subiect (pregătite de personalul didactic al subiectului), material audiovizual complementar, activități, lecturi și test de evaluare.
În plus, veți avea acces la cursuri de master pe teme specifice și veți putea participa la forumuri, chat-uri și bloguri în care interacționați cu profesori și colegi, extinzându-vă cunoștințele și rezolvând eventualele îndoieli.
Tutor personal
La UNIR , fiecare student are un tutor personal din prima zi, întotdeauna disponibil prin telefon sau e-mail. Rolul tutorelui este fundamental în traiectoria fiecărui student, deoarece este cea mai mare legătură cu universitatea și punctul său de referință în timpul procesului de formare.
Tutorii oferă o atenție personalizată prin monitorizarea constantă a fiecărui elev.
- Rezolvați îndoieli cu privire la procedurile academice, procedurile sau îndoielile specifice cu privire la subiecte.
- Ajută la planificarea studiului pentru a folosi mai bine timpul.
- Recomandați ce resurse didactice ale platformei să utilizați în fiecare caz.
- El este implicat în studiile studenților pentru a-i ajuta să treacă fiecare disciplină.
Sistemul de evaluare
Pentru a evalua nivelul de realizare a obiectivelor obținute în Master, este necesar să se evalueze competențele dobândite în timpul studiului. Evaluarea finală a învățării se realizează luând în considerare nota obținută în următoarele puncte.
- Evaluare continuă (rezolvarea cazurilor practice, participarea la forumuri, dezbateri și alte mijloace de colaborare și test de evaluare).
- Examinare față-în-față finală.
- Teza de doctorat
Curriculum
Curriculum
primul semestru
- Sistem de informații de marketing: date și tehnologie (6 ECTS)
- Fundamente tehnologice pentru prelucrarea datelor (6 ECTS)
- Statistici pentru modelarea mixului de marketing (6 ECTS)
- Digital Marketing Analytics (6 ECTS)
- Analiza avansată a clienților (6 ECTS)
al doilea mandat
- Analiza Big Data (6 ECTS)
- Vizualizare avansată a datelor (6 ECTS)
- Stagii externe (6 ECTS)
- Teză finală de master (12 ECTS)
Galerie
Oportunități de carieră
perspectivele de carieră
Masterul universitar în Marketing Intelligence la UNIR oferă studentului numeroase posibilități profesionale în posturi calificate și responsabile. Multe sunt profesii în curs de dezvoltare care cer un profil de specialist în Marketing Intelligence din care sunt încă puțini profesioniști pe piață, ceea ce reprezintă o mare oportunitate pentru studenții noștri.
Subliniem, printre altele:
- Responsabil cu analiza datelor
- Analist de date
- Manager Analist Digital
- Specialist în Marketing Intelligence
- Director Marketing Intelligence
- Consultant în sisteme de inteligență de marketing
- Antreprenor care dorește să implementeze un sistem de marketing de date în compania sa