Master în securitate, criză și gestionarea situațiilor de urgență
Universidad Rey Juan Carlos T
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Engleză, Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 45 / per credit *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
* studenți rezidenți, pe credit, preț; 84,07 €: studenți nerezidenți, pe credit, preț
Introducere
Ce cunoștințe voi dobândi cu acest Master?
Învățăturile Masterului se află în cadrul studiilor aplicate de politică și, în acest sens, urmăresc să îmbunătățească capacitățile și competențele profesioniștilor situați la nivelurile superioare de formulare și gestionare a politicilor de securitate publică, de criză și de urgență sau la nivel de tehnicieni. nu sunt implicați în sarcini operaționale, precum cele din birourile de studiu și analiză ale guvernelor naționale, regionale sau locale, ci sunt implicați în analiza și formularea politicilor de securitate.
Este această diplomă oficială în conformitate cu reglementările impuse de Spațiul European de Învățământ Superior?
Da.
Profil recomandat
Studenții care dețin o diplomă universitară spaniolă oficială sau alta eliberată de o instituție de învățământ superior din Spațiul european de învățământ superior care împuternicește în țara care eliberează titlul de acces la diplome de master.
Cerințe recomandate:
Profilurile de intrare preferate pentru acest master sunt:
Programul de masterat și metoda sa de predare au fost concepute cu scopul de a oferi o pregătire universitară postuniversitară adecvată pentru directori, manageri, manageri, analiști, consilieri și consultanți în domeniul securității publice, precum și al crizelor și situațiilor de urgență, de preferință dedicate lucrului în sau pentru instituțiile publice, astfel încât acestea să poată contribui la formularea unor politici cuprinzătoare, gestionarea planurilor complexe de securitate și de urgență și dezvoltarea programelor de prevenire a crizelor și de urgență; oficialilor Forțelor și Corpurilor de Securitate și membrilor Forțelor Armate care participă sau pot participa la formularea politicilor, programelor sau planurilor de securitate sau de gestionare a crizelor. Pe scurt, profilul ideal ar fi acela al profesioniștilor cu experiență în domeniul securității sau al gestionării crizelor,
Ca a doua opțiune, persoanele care au finalizat studii universitare în oricare dintre aceste domenii (securitate sau gestionarea crizelor) și doresc să îmbunătățească viziunea cuprinzătoare a sistemului, să își consolideze cunoștințele din dimensiunea politicii publice și să dobândească competențe pentru formulare ar fi, de asemenea, acceptabil. și gestionarea programelor și planurilor în aceste chestiuni.
Obiective
Această calificare academică oferă o pregătire largă și multidisciplinară în managementul securității publice, evaluarea și prevenirea riscurilor, precum și gestionarea crizelor și a situațiilor de urgență. Conținutul curriculumului său răspunde cerințelor formulate de o societate dinamică, modernă și din ce în ce mai multiculturală într-un context democratic în care justiția, libertatea și securitatea constituie axa modelului politic al statului.
Această calificare prezintă un nou model care nu numai că îi pasă de formarea completă în capacitățile terminale, dar prezintă și definește noul expert în securitate publică ca un lucrător al cunoștințelor pregătit să răspundă rapid diferitelor cerințe asociate cu riscuri diferite.
Proiectarea, structurarea și implementarea studiilor în managementul securității, crize și situații de urgență implică, pe scurt:
- Răspundeți la nevoile societății civile prin finalizarea unei diplome universitare care introduce o formare cuprinzătoare și actualizată în domeniul securității publice și gestionării crizelor și a situațiilor de urgență.
- Permiteți dezvoltarea unei cariere profesioniștilor din securitatea publică care, în prezent, sunt limitate în posibilitățile lor de promovare și promovare din cauza ofertei academice rare și inadecvate legate de domeniul lor de acțiune, pentru care sunt obligați să acceseze alte tipuri de studii puțin legate de munca lor profesională.
- Creați modele de cercetare operațională care sporesc cunoștințele profesionale în funcție de cerințele de formare în prevenirea și gestionarea securității, a crizelor și a situațiilor de urgență din diferite nevoi.
- Dezvoltați vectori de cunoaștere care să permită imersiunea în domeniile informației, prevenirii și acțiunii, în conformitate cu cerințele sociale și pluralismul.
competenţe
Pe de o parte, în ceea ce se referă generic la așteptările cu privire la realizările și capacitățile legate de calificările (rezultatele) care reprezintă sfârșitul fiecărui ciclu Bologna, rezultatele pe care se așteaptă să le obțină studenții la masterat sunt:
- Demonstrați cunoștințe și înțelegere care se bazează pe și dincolo și se îmbunătățesc la nivelul asociat în mod obișnuit cu notele și care oferă o bază sau o oportunitate pentru originalitate în dezvoltarea și / sau aplicarea ideilor, adesea în contextul investigației.
- Abilitatea de a-și aplica cunoștințele și înțelegerea, precum și abilitățile lor, pentru a rezolva probleme în medii noi sau necunoscute și în contexte largi (multidisciplinare) legate de domeniul lor de studiu. Dobândiți capacitatea de a integra cunoștințele și de a face față complexității și, de asemenea, de a formula judecăți bazate pe informații incomplete sau limitate, inclusiv capacitatea de a formula reflecții asupra responsabilităților sociale și etice legate de aplicarea cunoștințelor și judecăților lor.
- Abilitatea de a comunica concluziile și cunoștințele și cadrul conceptual pe care se bazează, atât publicului expert, cât și non-expert, și într-o manieră clară și fără echivoc.
- Dezvoltă abilități de învățare care să le permită să continue studiile într-un mod în mare parte autodirect sau autonom.
În ceea ce privește competențele pe care ar trebui să le ofere Masterul, se remarcă trei generice:
- Achiziționarea de cunoștințe și abilități pentru explorarea dinamicii care duc la criză și nesiguranță.
- Achiziționarea de cunoștințe și abilități pentru a gestiona cele mai bune răspunsuri la crize și pentru a recunoaște eșecurile răspunsurilor la astfel de crize pentru a le evita în viitor.
- Dezvoltarea unor atitudini de respect pentru sistemul drepturilor și libertăților fundamentale și a angajamentului pentru egalitatea de șanse între bărbați și femei, cu principiile egalității de șanse și accesibilității universale pentru persoanele cu dizabilități și cu valorile unei culturi a păcii și valori democratice.
În ceea ce privește competențele specifice:
- Oferiți cunoștințe despre analiza sistemică a mediului și înțelegerea marilor tendințe sociale din timpul nostru.
- Oferim cunoștințe și abilități pentru a înțelege riscurile inerente societății noastre și posibila lor prevenire.
- Furnizați setul de cunoștințe necesare pentru a înțelege complexitatea, diversitatea și natura dinamică a faptei criminale, comportamentul deviant și amenințările la adresa securității publice și private.
- Furnizați cunoștințele și tehnicile care permit elevilor să gestioneze informații prospective și informații, pentru a face prognoze de risc.
- Acordați cunoștințe și abilități pentru a face față riscurilor inerente societăților actuale. Mai exact: având atitudini strategice și cunoașterea elementelor de bază ale planificării strategice și coordonarea dispozitivelor de securitate preventivă, știind cum să dirijeze și să gestioneze echipele de criză; să cunoască și să respecte mediul juridic instituțional al sistemului de securitate din Spania, cu referire specială la valorile democratice;
- Transmite bazele esențiale ale abordării politicii publice și ale modelelor de luare a deciziilor, cu referire specială la politicile de securitate.
- Oferiți cunoștințe și tehnici despre cum să generați sens și direcție și cum să asistați la încheierea corectă a crizelor, cu gestionarea ulterioară după dezastre. Mai exact, știind cum să gestioneze comunicarea în situații de criză și de urgență; au atitudini adecvate și tehnici corecte pentru negociere, mediere și soluționarea conflictelor sociale).
- Instruiți-vă pentru utilizarea profesională a tehnologiilor informației și comunicațiilor în diferitele lor domenii de acțiune.
- Antrenează-te pentru învățarea autonomă a noilor cunoștințe și tehnici.
În cele din urmă, competențele transversale și de bază ar fi:
- Capacitate de analiză și sinteză
- Abilități organizatorice și de planificare
- abilități de comunicare orală și scrisă
- Abilitatea de a gestiona informațiile
- Rezolvarea problemei
- Abilitate critică și autocritică
- Lucrez într-o echipă interdisciplinară
Admitere
Cerințele pentru accesul la gradul propus sunt în conformitate cu articolul 16, Decretul regal 1393/2007, modificat prin Decretul regal 861/2010, din 2 iulie:
- Pentru a accesa masteratele oficiale, va fi necesar să dețineți o diplomă universitară spaniolă oficială sau alta emisă de o instituție de învățământ superior aparținând unui alt stat care face parte din Spațiul european de învățământ superior care împuternicește acolo să acceseze predările de masterat.
- La fel, absolvenții în conformitate cu sistemele de învățământ din afara Spațiului European de Învățământ Superior vor putea accesa fără a avea calificările aprobate, după verificarea de către Universitate că acredită un nivel de formare echivalent cu diplomele universitare oficiale spaniole corespunzătoare și împuternicesc în țară eliberarea diplomei de acces la învățământul postuniversitar. Accesul prin acest mijloc nu va implica, în niciun caz, omologarea gradului anterior că persoana interesată este în posesia sa, și nici recunoașterea acesteia în alte scopuri decât acela de a lua masteratele.
Selecție aspirantă:
Selecția candidaților se face de către șeful masteratului și se va face prin prezentarea unui curriculum standardizat cu profilul specific cerut.
Oferta de locuri: 30 de locuri. În cazul în care numărul minim de studenți nu este atins într-un curs, Universitatea poate alege să nu deschidă grupul de predare.
Itinerar de instruire
Coduri | Subiect | Semestru | Drăguț | Nr. ECTS |
624501 | Dimensiunile actuale ale securității | Primul | necesar | 6 |
624502 | Managementul strategic al resurselor umane. Conducerea și managementul echipei | Primul | necesar | 6 |
624503 | Noi tehnologii și securitate informațională | Primul | necesar | 3 |
624504 | Planificarea strategică și coordonarea dispozitivelor de siguranță preventivă | Primul | necesar | 6 |
624505 | Negocierea, medierea și soluționarea conflictelor sociale | Primul | necesar | 6 |
624506 | Politici publice și luarea deciziilor | Al 2-lea | necesar | 6 |
624507 | Domeniul juridic instituțional al sistemului de securitate din Spania | Al 2-lea | necesar | 6 |
624508 | Managementul comunicării în situații de criză și de urgență | Al 2-lea | necesar | 3 |
624509 | Managementul cunoștințelor: informații și inteligență prospectivă | Al 2-lea | necesar | 6 |
624510 | Studii avansate de securitate | Al 2-lea | Opțional | 3 |
624511 | Studii avansate în criză și situații de urgență | Al 2-lea | Opțional | 3 |
624512 | Proiect final de masterat | Al 2-lea | TFM | 9 |