Master în marketing digital și experiență pentru clienți (CX)
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
9 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Cu Masterul în Marketing Digital și Experiența Clienților veți dobândi cunoștințe tehnice în domeniul UX, UI și IA, accesând instrumente software fundamentale astăzi și veți afla cum toate aceste abilități vă pot îmbunătăți profilul într-o piață care necesită profesioniști hibridi, combinând cunoștințele lor de afaceri dar și cu o bază tehnică solidă.
Metodologia masterului în marketing digital și experiența clienților (CX)
Metodologia de lucru dezvoltată la EUDE Business School se bazează pe Metoda cazului. O pregătire eminamente practică este cea mai bună bază pentru ca studentul să dobândească cunoștințele, abilitățile și experiențele de care compania are nevoie. Cazurile dezvoltate în fiecare domeniu de cunoaștere sunt povești de succes care oferă studentului o marjă largă de analiză și discuție.
Sala de clasă cu grupuri mici sau Campusul Virtual EUDE , platforma lider la nivel european, vor fi cele mai potrivite forumuri pentru ca studenții să își împărtășească opiniile și reflecțiile asupra fiecărui document.
Programul de studii a fost pregătit sub supravegherea și consilierea unor companii de top din sector, precum și a unei facultăți formată din manageri și foști manageri ai companiilor multinaționale și naționale (Telefónica, Deloitte, DHL, Inchaersa, Geindesa, Debebé sau Drommer Consulting). ). .
La sfârșitul programului, elevul va livra și apăra proiectul final de masterat *. PFM * este un plan de afaceri, real sau simulat, în care studentul trebuie să fi aplicat toate cunoștințele și instrumentele dobândite.
Pe toată durata programului, elevul va avea un Tutor personalizat și feedback continuu de la profesori, care îi va permite elevului să-și cunoască punctele de îmbunătățire și punctele forte în orice moment.
* PFM va fi obligatoriu pentru studenți în modul față-în-față. Restul Modalităților sunt scutite de această cerință, cu excepția studenților care au ales Master of Access la diploma oficială.