Master în managementul ospitalității online
UCAM Universidad Católica San Antonio de Murcia
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Murcia, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 4.600 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
- Disponibil și în campus
- Parteneriat global
- Experienta de munca garantata
- Maximizați oportunitățile de carieră
- 5 luni de antrenament
- 5 luni de stagiu
- Cursuri de limba spaniola
De ce să studiezi acest Maestru?
Masterul în managementul ospitalității de la UCAM are:
- Programul oficial acreditat (ANECA)
- Atentie personalizata pentru elevi
- Număr redus de elevi pe clasă
- Educație integrală
- O abordare practică a subiectelor
- Gamă largă de oportunități de carieră
- Experienta de lucru garantata intr-o companie in ultimul an de studii
- Mobilitatea studenților internaționali
- Proiecte de cercetare
- Tutorat internațional
Studenți ideali
Masterul în managementul ospitalității / Máster en Dirección de Hoteles y Empresas de Restauración se adresează absolvenților de universități cu pasiune pentru sectorul ospitalității și turismului, cu vocație specifică pentru planificarea, dezvoltarea și managementul companiilor de hoteluri și catering. Acești studenți vor putea susține Masterul și vor obține o calificare oficială aprobată de ANECA dacă vor promova cu succes toate examenele.
Rezultatul programului
Masterul în Managementul Ospitalității își propune să ofere studenților pregătirea teorie și practică necesară pentru a-și realiza, la cel mai înalt nivel, dezvoltarea personală și profesională ca manageri în companii legate de industria ospitalității internaționale.
Prin urmare, curriculum-ul este conceput pentru a oferi studenților cunoștințele necesare -atât teoretice, cât și practice- și pentru a le asigura dezvoltarea profesională ca viitori directori/manager. Secțiunea teoretică acoperă toate departamentele sau diviziile hoteliere majore, ceea ce le permite studenților să aibă o cunoaștere aprofundată a activității zilnice a unei unități de ospitalitate de clasă mondială.
Secțiunea practică sau stagiu cuprinde 500 de ore și este dezvoltată în colaborare cu hoteluri și lanțuri hoteliere consacrate. Stagiul devine partea esențială a procesului de învățare a studenților, adică punerea în practică a întregii teorii dobândite recent. Această experiență practică este crucială pentru capacitatea de angajare a studenților, deoarece le extinde viziunea asupra industriei ospitalității.
Curriculum
Module
- I. Sectorul Hotelier și Companii de Catering 3 ECTS
- II. Management comercial 7 ECTS
- III. Managementul operațiunilor 9 ECTS
- IV. Management economic și financiar și structura costurilor 7 ECTS
- V. Managementul calității și durabilitatea 3 ECTS
- VI. Competențe de management și management al resurselor umane 5 ECTS
- VII. Stagii externe 20 ECTS
- VIII. Teză de master (TFM) 6 ECTS
Stagiu
Serviciile de carieră ale UCAM vor fi disponibile pentru studenți, inclusiv SOIL – „Serviciul de orientare și plasare în muncă ” al UCAM , „Portal de Empleo” – portalul de angajare al universității – și „Rețeaua de recrutare Erasmus”, un serviciu care promovează studenții internaționali. ' locuri de muncă în companii de top din Spania .
Oportunități de carieră
Atât cunoștințele teoretice, cât și pregătirea practică în cadrul Masterului în Managementul Ospitalității facilitează accesul pe piața muncii, atât în sectorul privat, cât și în cel public.
Absolvenții noștri îndeplinesc cerințele unei game largi de profiluri profesionale. Cunoștințele și abilitățile obținute la Master permit studenților să ocupe poziții de conducere în companii de ospitalitate prestigioase și să-și pună la punct planurile de afaceri ca antreprenori.
Studenții noștri își caută stagiile - în țara aleasă de ei - cu asistența Coordonatorului de Master. Ne propunem întotdeauna ca studenții să aplice pentru un stagiu în hoteluri de 5 stele sau într-un lanț internațional de lider unde ar putea exista oportunități de angajare viitoare.
La sfârșitul programului absolvenții sunt calificați să devină:
- Director de Camere
- Director pentru alimente și băuturi
- Director de Marketing
- Director de vanzari
- director de finante
- Director de Achizitii
- Controlor de costuri
- Manager al calitatii
- Manager contabilitate
- Manager de front office
- Relatii Publice / PR Manager
- Manager de rezervări
- Manager de venituri
- Director de grupuri și convenții
- Director de operațiuni
- director de resurse umane
- Manager de comunitate
- Manager/Director de experiență pentru oaspeți