Master în date mari și analize
Three Points Digital Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Spain Online, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
12 months
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 7.200 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Modificați modul în care analizați organizația dvs. pentru a o transforma într-o companie bazată pe date. Program online cu posibilitatea unei șederi față în față la Barcelona.
În ultimul deceniu, cantitatea de informații generate despre întreprinderi, oameni sau societăți nu încetează să crească. Rețelele sociale, IoT, automatizarea caselor, mașinile conectate, 5G ... datele sunt la baza fiecăreia dintre noile tehnologii care ajung pe piață. În paralel, procesul și capacitatea de stocare și-au redus costurile și complexitatea.
Piața Big Data apare de ani buni în mâinile unor telefoane mari, bănci sau industrie, cu două idei: creșterea profitului sau reducerea costurilor. Nimic nou, dar schimbă procesele, în timp ce ani în urmă depindeau de cunoștințele directorilor companiei, acum putem găsi cantități mari de informații care ne ajută să obiectivăm deciziile.
Master in Big Data și Analytics va permite studenților să identifice, împreună cu afacerile, când aceste tipuri de soluții pot ajuta organizația și să guverneze o implementare în cadrul organizației.
În timpul programului vom aplica cunoștințele despre soluții tehnologice într-un mod practic, obiectivul este să abordăm tehnologia actuală pe piață pentru a putea atinge și a vedea aplicabilitatea.
Studenți ideali
Masterul în Big Data și Analytics este conceput pentru profesioniștii din orice sector care doresc să implementeze un proiect Big Data în compania lor, să identifice ce tipuri de proiecte sunt de acest tip și să definească cea mai bună foaie de parcurs pentru rezolvarea cu succes a acestuia:
- Profesioniști care lucrează în sectorul TIC
- Poziții intermediare ale companiilor care doresc să aibă o poziție avantajoasă în oportunitățile viitoare din compania lor
- Profesioniști din sectorul tradițional BI care doresc să-și extindă cunoștințele
- Profiluri tehnice / consultanți care lucrează în prezent cu date și care doresc să aibă o viziune de management end-to-end
Curriculum
Planul de studiu durează 12 luni, cu o schemă de 10 module obligatorii, în plus față de 4 ateliere voluntare și Think Digital Challenge dezvoltat pe tot parcursul calendarului academic.
Structura programului (*)
Modulele care alcătuiesc programul sunt grupate în următoarele 3 blocuri conductive:
- Blocul I: Management și stocare: Vom identifica când ne aflăm în fața unui proiect Big Data, vom identifica probleme juridice, vom identifica cel mai bun mediu în care să-l implementăm și vom descoperi tipologiile bazei de date pe care le putem utiliza pe baza pe date.
- Blocul II: Proces și analiză: Vom învăța să exploatăm datele pentru a le transforma în informații. Vom descoperi diferitele tehnici și soluții de piață pentru a putea în cele din urmă să putem genera indicatori pe care afacerea îi poate interpreta.
- Blocul III: Vizualizare și afaceri: Cu cât avem mai multe date, cu atât vor ajunge să fie generați mai mulți indicatori, o guvernanță corectă, securitizarea și exploatarea vor asigura că întreaga organizație are încredere în KPI pentru a lua decizii avantajoase.
În plus, vor fi dezvoltate 4 ateliere practice voluntare, în care elevul va putea dobândi o viziune mai practică a conceptelor studiate de-a lungul diferitelor module.
Think Digital Challenge:
Gândiți-vă la provocarea digitală este proiectul academic-practic pe care elevii îl vor desfășura transversal pe tot parcursul programului dintr-o perspectivă de învățare, punând în practică cunoștințele, instrumentele și abilitățile lucrate de-a lungul diferitelor module.
Proiectul își va baza premisele pe nevoile reale ale corporațiilor de nivel superior, astfel încât studentul să poată face față provocărilor companiilor din noua eră digitală. Caracteristica definitorie a Think Digital Challenge este legătura strânsă care apare cu compania în dezvoltarea muncii. În plus, se are în vedere și posibilitatea ca elevul să lucreze la o provocare reală cu care se confruntă în performanța sa actuală la locul de muncă.
(*) Conținutul programului poate fi supus actualizărilor și modificărilor pentru a se adapta la evoluția pieței.
Rezultatul programului
Obiectivul general este de a furniza cunoștințele necesare pentru a gestiona un proiect Big Data din toate aspectele sale, începând de la modul de identificare a oportunității într-o organizație până când este livrat în zonele de afaceri.
Masterul în Big Data și Analytics permite realizarea următoarelor obiective specifice:
- Cum să transformați organizația prin analiza datelor și Big Data Analytics către o organizație bazată pe date.
- Cunoașteți principalele cadre tehnologice de pe piață și principalele aplicații ale acestora: Hadoop, Spark, Neo4j, ...
- Care sunt diferitele tipuri de informații, stocarea și procesele de calitate ale acestora
- Cum să extrageți cunoștințe din date pentru a genera modele predictive prin statistici predictive și Machine Learning
- Tehnici de guvernare a datelor: Achiziție, stocare, procesare, analiză, vizualizare.
- Descoperiți noi tehnici de vizualizare a tablourilor de bord pentru a îmbunătăți luarea deciziilor.
Oportunități de carieră
La finalizarea masterului, studentul poate ocupa următoarele poziții:
- Responsabil pentru proiecte Big Data și analize avansate de afaceri
- Consultant extern
- Responsabil pentru infrastructurile Big Data Analytics din zona TIC.
- Chief Data Officer
- Analist de date
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MBA în gestionarea datelor mari
- Online
M.Sc. Știința datelor
- Online
MSc Big Data Analytics
- Liverpool, Regatul Unit