Master în comunicare corporatistă
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
EUR 1.850 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* subvenționată de Fundația Seneca
Introducere
Master în Comunicare Corporativă oferit de Institutul Seneca oferă cursuri de formare cuprinzătoare în acest domeniu, prin calificarea profesioniști în toate dimensiunile comunicării.
Comunicarea este unul dintre domeniile care a cunoscut cele mai multe transformări de la apariția tehnologiilor informației și comunicațiilor.
Astăzi, o companie și o instituție comunică online și offline, care au diversificate strategii de comunicare pentru a servi diferitele publicații ale organizației și pentru a le informa în legătură cu cele mai importante aspecte: noi produse, numiri, alianțe, schimbări etc.
Comunicarea nu a fost niciodată o sarcină ușoară, deoarece trebuie să îndeplinească o serie de criterii pentru a fi la timp și relevante, dezvoltând în același timp un mod proactiv de acțiune, pentru a planifica acțiunile pentru publicul intern și extern, atât în condiții de siguranță, cât și în situații de criză.
Acest Master în comunicare corporatistă vă va oferi toate cunoștințele necesare pentru a organiza un departament de comunicare și toate instrumentele necesare pentru a putea gestiona corect, planificarea setului de propuneri necesare și încadrarea acestora în planul de comunicare al companiei sau instituției.
acreditare
Acest Master în Comunicare Corporativă, de 600 de ore și 60 ECTS (European Credit Transfer System), este titlul Universității Catolice din Murcia - UCAM, în baza acordului semnat între Institutul Seneca și UCAM.
Curriculum
program
Programul acestui Master în Comunicare Corporativă, cel mai complet de pe piață, întrucât oferă celor care îl urmează o pregătire versatilă, înțelegând toate dimensiunile pe care le prezintă Comunicarea. Este format din 28 de module, dintre care se remarcă:
- Introducere în Comunicare
- Compania și organizarea ei
- Cultură de afaceri
- Societatea informaţiei
- Departamentul de Comunicare
- Conducere și Management
- Etică de afaceri
- Comunicare internă
- Tehnici de creativitate
- Comunicare Externă
- Crearea și managementul mărcii
- Scrierea informațiilor
- Comunicare corporativă
- Comunicarea instituțională
- Comunicare Politică
- Protocolul și ceremonialul
- Comunicare interculturala
- Gestionarea unei situații de criză
- Schimbări organizaționale
- Comunicare comercială
- Managementul Publicitatii
- Organizarea evenimentului
- Rețele sociale
- alții
(completați formularul pentru a cunoaște Programul complet și conținutul fiecărui Modul)
Rezultatul programului
obiective
- Oferiți studenților cunoștințe și tehnici de management și oferiți-le instrumentele pentru a îndeplini sarcinile unui specialist în comunicare.
- Dezvoltați sau îmbunătățiți abilitățile de conducere și management ale studenților, abilitățile de luare a deciziilor, precum și stăpânirea tehnicilor de negociere.
- Îmbunătățiți creativitatea elevilor, prin diferite tipuri de exerciții pe cazuri reale și ipoteze.
- Stimularea analizei operabilității funcționale, pentru formularea și implementarea procedurilor care eficientizează fluxurile de informații și procesele interne.
- Înțelegeți importanța diferitelor forme de comunicare, în diferitele lor domenii de aplicare, atât interne, cât și externe.
- Dezvoltați simțul critic pentru a proiecta cu succes Planul de Comunicare al organizației, precum și site-ul corporativ.
- Cunoașteți nivelurile Comunicării Instituționale și caracteristicile și particularitățile pe care le prezintă fiecare dintre ele.
- Aprofundați în normele și regulile de Protocol și Ceremonial, pentru a asigura succesul oricărui eveniment care este organizat și care reunește personalități naționale sau străine.
- Familiarizați-vă cu fiecare dintre funcțiile Comunicării Corporative, pentru a o gestiona într-un mediu național sau a o trata din punct de vedere al diversității culturale.
- Cunoașteți potențialul pe care îl prezintă Internetul, pentru a gestiona cu succes Comunicarea de Brand prin intermediul rețelelor sociale.
- Evaluează managementul codurilor etice din companie pentru a angaja întreaga forță de muncă în acțiuni în conformitate cu Responsabilitatea Socială a Companiei.
Studenți ideali
Cine este pentru
- Absolvenților în Jurnalism și Publicitate și Relații Publice care doresc să dobândească această specializare pentru a lucra atât în mediul public, cât și în cel privat.
- Profesioniştilor şi funcţionarilor care îndeplinesc sarcini sau funcţii legate de Comunicare şi care au nevoie să perfecţioneze sau să actualizeze tehnicile folosite.
- Oamenilor de afaceri legați de sectoare extrem de competitive și care recunosc Comunicarea ca instrument de management strategic.
- Managerilor cu echipe umane în sarcina lor și care trebuie să dezvolte aspecte cheie ale comunicării pentru a obține o productivitate mai mare în munca lor.
- Jurnaliştilor cu responsabilităţi manageriale în Birouri de presă care doresc să-şi completeze cunoştinţele făcând un salt calitativ către zona de Comunicare.
- Oricărui profesionist care dorește să-și extindă cunoștințele în acest subiect sau să se recalifice prin dobândirea acestei specializări.
Oportunități de carieră
Plecările de muncă
- Departamentele de Comunicare sau Relații Externe
- Departamentele de relații instituționale
- Departamentele PR și Protocol
- Apăsați dulapuri
- Companii de comunicare și imagine
- Companii de organizare de evenimente
- Consultanță și audit
- Agentii de publicitate
AUTO-MUNCĂ: gestionarea propriului Birou de Comunicare Externă, pentru a oferi servicii companiilor și asociațiilor mici și mijlocii.