Master în Marketing și Comunicare Digitală
IMF Smart Education
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Online Spain
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
24 Luni
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 640 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Apr 2024
* pret final online | Preț de bază online - 8.500 € | Online cu cursuri Preț final - 9.500 € | Online cu cursuri Preț de bază - 3.990 € | Persoană Preț final - 7.520 € | Preț de bază - 16.000 €
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Doar 52% dintre companiile din principalele sectoare ale economiei au un indice de competență digital ridicat (Digital Economy and Societies Index 2021), dar peste 86% consideră că este necesar să se specializeze în zona digitală. Lumea marketingului digital tocmai a început să descopere. În următorii ani, companiile care nu au servicii digitale vor dispărea și, prin urmare, expertul în marketing digital va fi o parte fundamentală a succesului lor. Se estimează că va fi profesia care oferă cele mai multe locuri de muncă.
Domeniile de pregătire în acest domeniu sunt multidisciplinare și includ atât cunoștințe
informații generale despre marketing digital precum și profiluri specifice.
Profilurile vor fi abordate la master:
• Tehnicieni de marketing digital precum SEO, SEM sau web analytics.
• Strategice , cum ar fi generarea de comerț electronic, marketing relațional și medii de afaceri.
comunicare digitală
• Creativ ca în creativitate în media digitală, social media sau media publicitară.
Pentru a răspunde acestei cereri, gradul propus abordează, cu o abordare strategică și practică, conținut general și subiecte de specialitate în toate domeniile critice ale marketingului digital.
Masterul va fi întotdeauna însoțit de profesori experți în domeniu. Sunt atât profesori, cât și profesioniști ai materiei pe care o predau, astfel încât să puteți avea o viziune actualizată asupra a ceea ce se întâmplă în lumea afacerilor.
Master în Marketing și Comunicare Digitală
- Veți accesa Bursa de angajare și stagii, putând angaja opțiunea de stagiu garantat
- Dublă diplomă: IMF Smart Education + UCAV
- Profesorii sunt experți activi din cele mai bune companii din sector
- Vă pregătește pentru a obține certificarea oficială Google Ads
- Include studii de caz de la Harvard Business School
- Adăugați un Booster la programul dvs. pentru a vă hiperspecializa. Alegeți dintre mai mult de 16 specialități
Rezultatul programului
- Cunoașteți cheile mediului digital și dobândiți abilități de comunicare digitală pentru a propune strategii corecte de marketing digital bazate pe cererea actuală a pieței.
- Experimentați cu instrumentele de marketing digital care sunt necesare pe piață.
- Înțelegeți și știți cum să dezvoltăm o bună poziționare a site-urilor noastre în motoarele de căutare prin cunoașterea și învățarea SEO (Search Engine Optimization) și SEM (Search Engine Marketing).
- Cunoașteți procesul strategic al Social Media precum și tacticile din fiecare dintre cele mai importante rețele.
- Aflați cum să gestionați un client și nevoile digitale ale acestuia, precum și să stabiliți criteriile pentru a-și îmbunătăți paginile web, rețelele sociale sau APP-urile.
- Explorați noi forme de consum în mod strategic, învățând să proiectați proiecte de comerț electronic și de afaceri în mediul digital.
Admitere
Oportunități de carieră
Experiența dobândită în diferitele poziții și responsabilități pe care le poate prelua un Master în Marketing și Comunicare Digitală reprezintă cea mai bună pregătire în cariera unei viitoare poziții manageriale.
Acest master facilitează dezvoltarea profesională a studenților noștri și îmbunătățește capacitatea de angajare a acestora.
La finalul Masterului în Marketing și Comunicare Digitală vei putea îndeplini funcțiile de:
- Expert în SEO și SEM.
- Manager comunitar
- Consultant în marketing strategic și digital.
- Consultant SEO / SEM.
- Manager de social media
- Director Comunicare Digitală.
- Managerul digital
- Director de eCommerce.
- Manager SEO
- Expert în marketing prin e-mail.
- Business Intelligence Marketing
- Planificatorul digital.
- Traficator de trafic.
- Analist web.
Burse și finanțare
Acreditări
Studenți ideali
- Profesioniști în marketing și publicitate care doresc să-și multiplice abilitățile digitale pe baza cerințelor actuale ale pieței.
- Antreprenorii și managerii IMM-urilor care trebuie să cunoască cum îi pot ajuta diferitele domenii ale Marketingului Digital atunci când vine vorba de a-și spori rezultatele și de a-și optimiza negocierile cu furnizorii.
- Profesionişti în Comunicare şi Marketing care doresc să-şi completeze formarea cu conţinut specific în Comunicarea Digitală.
- Orice profesionist care dorește să-și reorienteze cariera profesională învățând noile discipline pe care Marketingul Digital le pune la dispoziție.
Curriculum
Master conceput de un comitet de experți format din medici și profesioniști activi din companii de top din domeniul Marketing și Comunicare Digitală. Experiența lor garantează adecvarea studiilor și a competențelor dobândite, fie pentru intrarea în lumea muncii, fie pentru perfecționarea profesională în sector.
Medii de comunicare digitală
- Evoluția comunicării digitale
- Publicitate online
- Pozitionare organica si platita
- Rețelele sociale și impactul lor asupra marketingului digital
- E-mail marketing ca dezvoltare de strategie
- Comerțul electronic, comerțul electronic și viabilitatea afacerilor
- UX și importanța mobilului
- Clienți potențiali și țintă în mediul digital
- Studiul concurenței și al pieței online
- Planuri media digitale
Marketingul conținutului
- Introducere în marketingul de conținut
- Povești de marketing
- Creare de conținut: CMS și bloguri corporative
- Marketing de conținut în RRSS, viralitate și marketing video
- Realitatea virtuală: advergaming și metaverse
- De la drepturi de autor la creative commons: conținut pe internet, drepturi de autor, co-creare și wiki-uri
- Inbound marketing și buletine informative
Media publicitare și creativitate digitală
- Canale media și de publicitate digitală
- Publicitate grafică digitală
- Discursul persuasiv
- Marketing afiliat
SEO și Web Analytics
- Funcționarea motorului de căutare
- Principii SEO: algoritmi Google
- Concurență și strategii SEO
- SEO tehnic pe pagină: structura web și instrumente de audit
- SEO pe conținutul paginii: cercetare de cuvinte cheie
- SEO off-page: crearea de link-uri și autoritate
- Web Analytics
SEM: Publicitate în motoarele de căutare
- . Concepte de bază: marketing în motoarele de căutare și campanii Google
- Google Ads I: campanii din Rețeaua de căutare
- Google Ads II: campanii grafice
- Cumpărături Google și campanii video
- Metrici, KPI-uri și rapoarte
Social Media - Community Management
- Ecosistemul social media
- Gestionarea comunitară
- Principalele rețele sociale
- Platforme video și alte aplicații sociale
- Strategia de comunicare în social media
- Influencer marketing
Marketing relațional și marketing prin e-mail
- Fundamentele marketingului relațional
- Managementul clienților în mediul digital: software CRM și API-uri
- E-mail marketing
- Automatizare de marketing și instrumente Salesforce și HubSpot
- Growth hacking, cel mai îndrăzneț de marketing
- Reputația corporativă și managementul crizelor
E-commerce: plan de management și marketing
- De la idee la planificare: strategie
- Plan de marketing: prima fază
- Start-up: comerț electronic
- Start-up: aspecte legale, prețuri și gateway-uri de plată
- Plan de marketing: lansare
- Logistică, piețe, internaționalizare și dropshipping
Marketing mobil și experiență utilizator
- Marketingul mobil
- Strategii de marketing pe mobil
- Principiile de utilizare și experiența utilizatorului
- Design centrat pe utilizator
Teză de master: Plan media
Scopul Tezei de Master (TFM) este de a evalua individual cunoștințele avansate și abilitățile generale ale gradului dobândite de student prin finalizarea unei lucrări, proiect, raport sau studiu original.
Pentru student, este și o oportunitate imbatabilă de a aplica cunoștințele dobândite prin recrearea mediului și condițiilor contextului real de muncă.
Masterclass video
În plus, veți avea acces fără costuri suplimentare la sesiuni audiovizuale pe teme de ultimă oră care sunt actualizate în mod constant, cum ar fi:
- Cheile pentru growth hacking.
- Semrush: Analizează-ți concurența pe internet.
- Eyetracking: Magia creării de site-uri web 100% eficiente etc.
- 3 secrete pentru a multiplica implicarea pe rețelele tale de socializare.
- Brand personal și rețele pe Linkedin.
- Automatizare de marketing.
- Soluții de marketing Linkedin.
- Introducere în metodologiile agile.
- Inteligență artificială și chatbot.
- Scorul de calitate în Google Ads.
- Marketing cu influenceri.
- Cheile viralității.
- Cheile creativității mobile.
- Domenii de marketing digital.
- Evoluția web-ului și a consumatorului pe Internet.
- Clasamentul Google.
- Aspecte fundamentale ale analizei web.
- Streaming video care funcționează.
Curs de Metodologii Agile: Scrum Master
- Ce este Scrum și cum se aplică
- Cadrul Scrum
- Echipe auto-organizate
- Rolul clienților și părților interesate
- Management agil de produse și proiecte
- Dezvoltare și integrare continuă
- Cum să evoluezi către o organizație agilă
Transformare digitală
- Economie, clienți, produse și servicii digitale
- Globalizarea și piețele digitale
- Companie tradițională și transformare digitală
- Tehnologii emergente și transformare digitală
- Arhitectură digitală a întreprinderilor și business intelligence
Cazuri practice conform metodei de caz Harvard Business Publishing
Pe lângă conținutul disponibil pe platformă, studentul va putea participa voluntar la Cazurile 0. Acest nou tip de cazuri a fost dezvoltat de IMF în colaborare cu cele mai bune companii din sectorul digital, pentru a permite studentului să propună strategii și căutați soluții la probleme profesionale reale. Cazurile au un format „concurs” în care cea mai bună lucrare este aleasă dintre cele prezentate de participanți.
Taxa de școlarizare a programului
Galerie
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Comunicare Transmedia
- Logroño, Spania
- Online
Master în Branding și Creativitate și Comunicare de Brand
- Barcelona, Spania
Master în Self-Service Analytics aplicat marketingului
- São Paulo, Brazilia