Master în Marketing Strategic
London School of Business & Finance
Informatie cheie
Locația campusului
UK Online, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
18 - 36 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 7.000
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Apr 2024
Introducere
Marketingul strategic este esențial în toate sectoarele pentru ca întreprinderile să-și transmită mesajul pe o piață competitivă. Programul de master dual LSBF axat pe carieră vă echipează cu abilități și expertiză moderne pentru a reuși în lumea în continuă evoluție a marketingului.
În timp ce studiezi acest program, vei dobândi o înțelegere fundamentală a conceptelor esențiale de marketing, precum și o viziune mai aprofundată a unei specializări specifice de marketing. Cele patru specializări ale noastre — marketing digital și social media, marketing global, managementul mărcilor de lux și managementul vânzărilor — acoperă o gamă largă de domenii complexe de marketing și vă permit să vă decideți domeniul dvs. de expertiză.
Această diplomă de master este acordată de Universitatea Telematică Internațională UNINETTUNO, Italia.
Durată și taxe
Programul de Master în Marketing Strategic este livrat prin platforma noastră online accesibilă, astfel încât aveți libertatea de a vă alege propriul program de studiu. Înțelegem că studenții noștri sunt ocupați, deoarece 74% dintre studenții noștri lucrează cu normă întreagă, iar 84% ocupă posturi de conducere și de conducere. Cu perioade de studiu flexibile care variază de la 18 la 36 de luni și patru aporturi pe an în ianuarie, aprilie, iulie și octombrie, studiați când este cel mai convenabil pentru dvs.
Conținutul cursului
Modulele includ:
Management strategic de marketing
Dezvoltați abilități la nivel de management în proiectarea și implementarea campaniilor de marketing, precum și în direcționarea eficientă a publicului și selecția canalului medial. În timpul acestui modul, veți dobândi o înțelegere a importanței funcțiilor de marketing separate, veți participa în mod critic și veți evalua rolul de marketing din perspectiva managementului și veți evalua indicatorii cheie de performanță de marketing pentru a diagnostica cu acuratețe problemele.
Comportamentul consumatorului și cercetare
Dezvoltați și îmbunătățiți strategiile de marketing prin analiza și evaluarea comportamentului consumatorilor. Obțineți o apreciere și înțelegere a psihologiei consumatorului pentru a evalua modelele de pe piața globală
Cercetare Comunicații de marketing integrate
Obțineți o apreciere critică a rolului strategic al comunicării în marketing de succes. Analizați avantajele și dezavantajele conceptelor cheie de comunicare de marketing și evaluați strategiile de comunicare de marketing utilizate de organizații în diferite contexte.
Alegeți din una dintre cele patru specializări ale noastre:
- Marketing global
- Marketing digital și social media
- Managementul vanzarilor
- Managementul mărcii de lux
Rezultate ale învățării:
Acest program este conceput pentru a oferi studenților abilități pregătite pentru carieră în:
- Elaborarea si evaluarea strategiei de marketing
- Înțelegerea comportamentului consumatorului și dezvoltarea eficientă a mesajelor
- Strategii de comunicare de marketing și dezvoltare a mesajelor
- Rezolvarea problemelor complexe de marketing prin aplicarea cunoștințelor faptice și teoretice
- Stăpânirea unei varietăți de abordări și strategii de management de marketing
Cerințe de curs
Pentru a fi luat în considerare pentru următorul program trebuie să îndepliniți următoarele cerințe:
- Diplomă de licență (minimum 2:2) sau echivalent
- În cazul în care limba engleză nu este prima limbă, iar studentul nu și-a absolvit diploma de licență în limba engleză, este necesară următoarea dovadă a cunoștințelor în limba engleză:
- A. Scorul general al benzii IELTS de 5,5 sau echivalent
- b. engleza de liceu
- c. ACCA/CIMA 14 lucrări finalizate
- d. 2 ani de experiență de lucru într-un mediu vorbitor de limba engleză (după aprobarea consiliului de admitere)
Lista documentelor necesare la înregistrare:
- Formular de cerere completat
- Declarație de obiective
- Copii autentice ale calificărilor, certificatelor și foile matricole complete pentru toți anii de studii
- O copie a pașaportului dvs
- O copie în limba engleză a CV-ului dumneavoastră
- Dovada cunoasterii limbii engleze
- O declarație personală dactilografiată care răspunde la întrebările enumerate mai jos. Declarațiile completate trebuie să fie etichetate cu numele studentului, programul academic și informațiile de contact ale acestuia și să fie trimise prin poștă, e-mail sau fax.
La fiecare întrebare trebuie să se răspundă în minimum 300 de cuvinte (1 pagină):
- A. De ce alegi să urmezi un program de studii superioare în acest moment al carierei tale și ce speri să obții făcând acest lucru?
- b. Ce puncte forte simțiți că vă fac un candidat puternic pentru programul de absolvire?
- c. Descrieți o experiență personală/profesională trecută sau prezentă despre care credeți că v-a influențat pozitiv potențialul de a reuși într-un program de studii superioare.
Cariere viitoare
Acest program te pregătește pentru o posibilă carieră ca
- coordonator de marketing
- Analist de piata
- Manager de proiect
- Șef Comunicare Integrată