Master în Management de proiect
Escuela de Negocios Alto Nivel - Universidad Panamericana de Guatemala
Informatie cheie
Locația campusului
Guatemala City, Guatemala
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jul 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Master in Managementul proiectelor încearcă să dezvolte abilități manageriale în planificarea proiectului, management, strategie și inovare. În prezent, instituțiile publice și private au acceptat importanța derulării de proiecte pentru a profita de oportunitățile care le sunt prezentate, pentru a obține avantaje competitive în mediul lor, reușind să rezolve probleme sau să satisfacă nevoile din funcționarea lor.
Managementul proiectului este aplicarea cunoștințelor, instrumentelor, abilităților și tehnicilor, pentru a atinge cerințele, nevoile și așteptările diferite pe care părțile interesate - părțile interesate le au cu privire la proiect; Aceasta implică echilibrul dintre cerințele competente care sunt prezentate în sfera de aplicare, calitate, program, buget, resurse și riscuri ale proiectului, în conformitate cu prevederile Institutului de Management al Proiectului (PMI®)
Pentru a dezvolta proiecte de succes, managerul de proiect nu trebuie să distingă numai caracteristicile și domeniile de cunoaștere a disciplinei fiecărui proiect, ci și să stăpânească instrumentele și tehnicile care trebuie utilizate în etapele fiecăruia dintre ele. Pentru a face acest lucru, Masterul prezintă un program de învățare și specializare în cele mai bune practici de management și în dezvoltarea abilităților și atitudinilor necesare care facilitează planificarea și execuția proiectelor.
modalitate
Virtual în timp real.
program
O data pe luna.
Vineri 16:00 / 20:00, sâmbătă 08:00 - 17:00.
Domeniul profesional
Acest program este axat pe consolidarea abilităților și cunoștințelor celor care îl participă, astfel încât aceștia să poată efectua în:
- Zonele strategice transversale ale oricărei companii și / sau întreprinderi
- Consultanta si consultanta pentru afaceri.
- Crearea de noi companii.
- Formularea proiectelor de orice fel și a liniilor directoare ale acestora
- Profesioniști în construcții
- Administratori și comercianți
- Directori / manageri de proiect
- Șefi / coordonatori de proiect
- Asistenți de proiect
- Consilieri de proiect
- investitorii
Intrare Profil
- Profesionist și absolvit la nivel de licență din orice carieră universitară recunoscută de CEPS în Guatemala sau universitate recunoscută din țara sa de origine, dacă a fost străin.
- Având calități și atitudini față de respect, apreciere și angajament etic.
- Aveți o mentalitate pozitivă pentru a putea să vă confruntați și să rezolvați problemele.
- Dorința de a îmbunătăți abilitatea de a lua decizii după o analiză aprofundată.
- Au o experiență de afaceri verificabilă de cel puțin 4 ani în funcții de conducere medie sau superioară în companii sau întreprinderi.
- Respectați cerințele de înregistrare stabilite la Universidad Panamericana.
Profil absolvent
Studentul masterului în managementul proiectelor trebuie să arate în diferite scenarii și activități de învățare care:
- A absolvit la nivel de clasă.
- Acesta respectă toate activitățile sale virtuale, indiferent dacă sunt sincrone sau asincrone.
- Punerea în practică a conceptelor învățate în clasă prin evaluări și lucrări propuse de profesor.
- Obligă cel puțin 12 ore pe săptămână să citească, să analizeze și să discute documente și să pregătească o lucrare individuală și în grup, atât în persoană, cât și online.
- Folosește tehnologia ca mijloc de a-și dezvolta activitatea și activitățile studențești.
- El este interesat să învețe și să participe activ la curs.
- Aplicați tehnici și strategii de cercetare pentru a învăța.
- Este punctual și responsabil în livrarea de lucrări, laboratoare, investigații etc.
- Dovada atitudinilor adecvate de comportament pentru o muncă armonioasă, respectuoasă și productivă.
- Are atitudinea de a interacționa cu colegii săi și de a se alătura unui efort comun de a investiga și de a învăța ca o echipă.
- El este disciplinat și responsabil în utilizarea corectă a timpului.
Studiu de pensie
- Modulul 1 - Bazele proiectului
- Modulul 2 - Managementul inventarului
- Modulul 3 - Abilități de conducere și management
- Modulul 4 - Instrumente pentru rute și ore
- Modulul 5 - Domeniul de aplicare în proiecte și managementul părților interesate
- Modulul 6 - Managementul programului și activității
- Modulul 7 - Costuri în managementul proiectorului
- Modulul 8 - Managementul resurselor umane
- Modulul 9 - Sistemul de calitate în proiecte
- Modulul 10 - Gestionarea riscurilor în proiecte
- Modulul 11 - Procese de achiziții și achiziții
- Modulul 12 - Etica profesională
- Modulul 13 - Sisteme informatice pentru gestionarea proiectelor
- Modulul 14 - Auditul și controlul proiectului
- Modulul 15 - Comunicare în proiecte
- Modulul 16 - Metodologii agile
- Modulul 17 - Închiderea proiectului
- Modulul 18 - Proiect de absolvire
Sistem de evitare
Studenții vor absolvi prin dezvoltarea unui proiect final de grad, care va fi dezvoltat la sfârșitul simulatorului FitnessGym, ca proiect antreprenorial. Activitățile care urmează să fie desfășurate în cadrul proiectului sunt:
- Managementul ariei de proiect
- Managementul timpului proiectului
- Managementul costurilor proiectului
- Managementul calității proiectului
- Managementul resurselor umane din proiect
- Managementul comunicațiilor de proiect
- Managementul riscului de proiect
- Managementul achizițiilor de proiect
- Managementul părților interesate din proiect
Procese de descărcare administrativă
Studenții care și-au închis pensumul și au aprobat proiectul final așa cum este descris mai sus în Master în Managementul proiectelor, trebuie să dezvolte următorii pași în procesul de absolvire administrativă:
a) Fiți înscris în Universitatea Panamericana ca student obișnuit.
b) Solicitați solvabilitatea lor în numerar, precizând că nu au datorii cu Universitatea.
c) Solicitați solvabilitatea bibliotecii.
d) Solicită solvabilitate în control academic.
e) Cu solvențele respective, solicitați avizele de la secretarul facultății.
f) Prezentați secretarului vicerectoriei versiunea tipărită a rezultatului lucrării lor finale, inclusiv avizele pentru o revizuire finală a formularului din paginile principale ale documentului care va fi trimis pentru tipărire.
g) Când lucrările de absolvire sunt tipărite, trei copii tipărite și o versiune digitală vor fi livrate bibliotecii centrale și una va fi păstrată în fișier în decan.
h) Decanul va stabili data și protocolul de absolvire.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în proiectare, management și management de proiect
- Barcelona, Spania
Master în Dezvoltarea Proiectelor de Inovare și Produse
- Barcelona, Spania
Master în proiectarea și managementul proiectelor tehnologice
- Logroño, Spania
- Online