Master în Formarea Profesorilor în Gastronomie
Mondragon Unibertsitatea
Informatie cheie
Locația campusului
Online
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Masterul universitar în Formarea Profesorilor de Gastronomie este un program care își propune să formeze profesioniști care doresc să aibă o bază pedagogică și didactică specifică solidă pentru a lucra în domeniul gastronomiei.
Subliniem
- Veți înțelege sectorul și contextul educațional al gastronomiei și noile tendințe în acest domeniu
- Veți planifica și dezvolta proiecte de cercetare și inovare a proceselor de predare și învățare în gastronomie
- Veți învăța în modul% 100 online, lucrând cu metodologii active
- O diplomă de master inclusă în cadrul BCC Innovation: Centrul pentru Inovare și Cercetare
Veți învăța alături de experți în inovare pedagogică și gastronomică
Mondragon Unibertsitatea au lucrat cot la cot pentru a crea acest Master. Pe de o parte, Facultatea de Științe Gastronomice - Basque Culinary Center, un prestigios centru de pregătire în gastronomie, și, pe de altă parte, Facultatea de Științe Umaniste și Științe ale Educației, un centru de referință în inovarea pedagogică. Două facultăți care se reunesc pentru a concepe un program de formare a profesioniștilor din domeniul predării gastronomiei, pentru a articula un program care să devină o referință mondială în acest domeniu.
Rezultatul programului
Cu acest master vei fi instruit pentru a răspunde provocărilor viitoare ca profesionist în educație și cercetare în domeniul gastronomiei. În plus, te vei antrena ca facilitator al învățării în domeniul gastronomiei:
- Veți dezvolta gândirea critică, creativă, inovatoare și interdisciplinară necesară în domeniul educației gastronomice.
- Veți afla despre contextul și procesele de predare-învățare în gastronomie.
- Veți dobândi abilități pentru dezvoltarea funcției de predare și facilitarea învățării în gastronomie.
Oportunități de carieră
- Predare și cercetare în alimentație, gastronomie și arte culinare.
- Departamentele tehnice de producție ale companiilor alimentare.
- Centre de cercetare sau tehnologice din sectorul alimentar.
Curriculum
Un master bazat pe proiecte și metodologii active
Obiectivul principal al disciplinelor de Master este de a te instrui în dezvoltarea unui proiect al cărui punct de plecare este o situație reală care trebuie îmbunătățită. De aceea proiectul constituie cadrul Masterului, iar diferitele subiecte trebuie înțelese în slujba proiectului respectiv. Adică proiectul nu este o lucrare pe care o vei dezvolta doar la sfârșitul Masterului, ci mai degrabă este un proces care rămâne deschis pe toată durata sa.
Profesorii și experții în materie vor contribui la dezvoltarea competențelor, pe baza domeniului propriu de cunoștințe. Aceste subiecte vor fi medii de învățare pentru dezvoltarea abilităților în care veți lucra cu metodologii precum:
- Învățare bazată pe probleme (PBL): Veți putea sintetiza și construi cunoștințe pentru a oferi soluții la probleme, astfel încât să răspundeți la condițiile pe care ei înșiși le-au stabilit.
- Cazuri: Veți aplica cunoștințele primite și experiența în rezolvarea cazurilor; pentru a vă instrui în rezolvarea situațiilor. Vei învăța să fii deschis către diverse soluții.
- Proiecte: Vei aplica cunostintele primite si vei invata despre tine si despre nevoia de a conta pe ceilalti; vei sintetiza și construi cunoștințe; vei crea.
- Provocări: Această abordare pedagogică necesită o viziune globală asupra lumii reale. Pornind de la interesele tale de a da sens practic educației, vei dezvolta abilități transversale precum munca colaborativă și interdisciplinară, luarea deciziilor, comunicarea, rezolvarea problemelor, etică și leadership.
Îndrumarea și monitorizarea prin mijloace telematice și virtuale (chat, e-mail, suport telefonic) va avea un rol deosebit de relevant. Ele încurajează participarea activă a elevilor și promovează comunicarea între profesori și elevi.