Master în Educație Specială
UNIR
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Logroño, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Studiați masterul oficial în educația specială online cu UNIR
Master oficial în educație specială online vă va oferi formarea, abilitățile și competențele necesare pentru a răspunde în mod eficient cerințelor specifice ale elevilor cu nevoi educaționale speciale (SEN) .
Cu Master în educație specială online, nu numai că veți cunoaște toate tipurile de SEN, dar veți învăța să diagnosticați, să detectați și să interveniți asupra posibilelor dizabilități ale elevilor dvs. în toate etapele educaționale.
În calitate de profesor, veți dobândi calificările necesare pentru evaluarea elevului, evaluarea situației în clasă, respectarea ritmului și stilului său de învățare și elaborarea și implementarea adaptărilor curriculare specifice și eficiente pentru aceștia . Această formare își propune să promoveze atenția asupra diversității în școlile publice, private și private.
Informații generale
- Credite: 60 ECTS
- Durata: 1 an academic
- Metodologie: la distanță, 100% online
- Stagiu: Subiect opțional
- Examene: Examene față-în-față la sfârșitul fiecărui semestru
- Acces la doctorat: Acest master oficial permite încorporarea în programele oficiale de doctorat și vă îmbunătățește scorul, atâta timp cât corespunde aceleiași arii de cunoaștere, în scara examenelor, listelor intermediare, competițiilor de transfer și schimburilor de locuri de muncă. Verificați bazele ofertei publice.
metodologie
Metoda de studiu UNIR este flexibilă, personalizată și eficientă. Metodologia se bazează pe cursuri online live și pe profesori individuali pentru a oferi cea mai bună pregătire.
Modelul pedagogic UNIR este eficient deoarece se bazează pe o metodologie complet online, astfel încât fiecare student să poată studia în propriul ritm:
- Cursuri live online: sunt organizate cursuri în fiecare zi a săptămânii dimineața și după-amiaza, astfel încât să puteți participa la cursuri atunci când este mai bine pentru dvs.
- Clasele online în amânare: dacă nu ați putut participa la o cursă sau ați rămas cu întrebări, puteți accesa toate clasele dvs. în termen de amânare. Le puteți vedea ori de câte ori doriți și de câte ori aveți nevoie.
- Pregătire personală: În prima zi veți primi un tutore personal. Veți fi în contact cu el prin telefon și prin e-mail. El vă va sprijini în fiecare zi și va rezolva orice îndoială care ar putea apărea.
- Campusul virtual: Tot ce trebuie să studiezi la UNIR este în campus: clase, profesori, colegi de clasă, bibliotecă, resurse didactice, orare, chat, forumuri și multe altele.
- Resurse de predare: veți avea acces la diferite resurse de învățare pentru a vă completa formarea: citiri complementare, diagrame cu idei cheie, test de autoevaluare etc.
Curriculum
Curriculum
Primul semestru 30 ECTS
- Bazele neuropsihologice ale dezvoltării și învățării
- Incapacitatea cognitivă: aspecte evolutive, educaționale, sociale și de familie
- Sensibilitate și motorizări: aspecte evolutive, educaționale, sociale și de familie
- Metodologia în Cercetare în Educație și Educație Specială
- Tulburări de dezvoltare și tulburări comportamentale perturbatoare: aspecte evolutive, educaționale, sociale și familiale
Al doilea semestru 30 ECTS
- Intervenție neuropsihologică în dizabilități și tulburări de învățare
- Lucrări de cercetare în învățământul special
- Facultativ 1
- Subiectul opțional 2
Subiecte opționale
- Atenție la înalte abilități și talent
- Tehnologii de asistență și TIC în educația specială
- Intervenția în tulburările de limbaj și comunicare
- Stagii externe
Rezultatul programului
profilul absolvent
Profilul absolventului Masterului Universitar în Învățământ Special este o diplomă postuniversitară legată de domeniul educațional, a cărei pregătire de competență dobândită în timpul masteratului i-a conferit cunoștințele teoretico-practice necesare depistarii, prevenirii și intervenției în rândul persoanelor care au nevoi educaționale ridicate.natura diversă (tulburări intelectuale, senzoriale și motorii, de dezvoltare și de comportament, tulburări de limbaj și comunicare, abilități înalte etc.).
Competențele academice, profesionale și științifice dobândite de absolvenții de master îi poziționează ca profesioniști capabili să acționeze eficient în următoarele domenii de activitate:
- În calitate de profesori sau cadre didactice ale nivelurilor de învățământ infantil, primar și gimnazial, colaborând la intervenția cu copiii cu orice tip de nevoi educațională specială.
- Ca profesioniști din domeniul educației în cadrul unui anumit centru de educație specială, oferind sprijin persoanelor cu un anumit tip de dizabilitate.
- Ca profesionist educațional capabil să proiecteze și să implementeze cercetări de calitate în sala de clasă, centru sau în context social și al cărui obiectiv este: a. Contribuie la cunoașterea diferitelor tipuri de dizabilități și diversitate funcțională din domeniul educațional, b. Elaborați programe de intervenție eficiente pentru grupul țintă și c. Facilitarea includerii elevilor cu cerinţe educaţionale speciale în sala de clasă şi în societate.
Galerie
Oportunități de carieră
oportunităţi de carieră
După finalizarea Masterului în Educație Specială vei putea lucra în:
Școli de învățământ infantil, primar și gimnazial, institute de învățământ obligatoriu cu copii cu CES unde este necesară întărirea și intervenția psihoeducativă și în centrele de învățământ special. Formarea necesară este oferită și actualilor profesori de Pedagogie Terapeutică pentru consolidarea lor profesională și profesională.
Pe lângă cunoștințele practice, trebuie subliniată importanța cunoștințelor științifice în practica educațională:
Angajamentul educațional al Masterului în Educație Specială cu persoanele cu CES presupune implementarea unor linii de cercetare pentru aprofundarea cunoștințelor acestei populații orientate către dezvoltarea instrumentelor de identificare timpurie a nevoilor de sprijin educațional și strategii de intervenție în Clasă. Cercetarea în domeniul Educației Speciale este diferită de cercetarea în Educație datorită variabilității și particularităților populației implicate și diversității mediilor.