Master în Direcția și Managementul Centrelor Educaționale
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
12 months
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 5.460 / per course *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
25 Sep 2023
* prețul diplomei de master complet într-o singură plată
Introducere
Obiectivul Masterului Universitar în Direcția și Managementul Centrelor de Învățământ este pregătirea profesională și tehnică a absolvenților universitari care intenționează să dobândească competențele necesare practicării profesionale în domeniul direcției și managementului centrelor de învățământ. În acest scop, masterul își propune să ofere studentului abilitățile și instrumentele necesare pentru a lucra într-o echipă multidisciplinară de profesioniști, precum și să promoveze calitatea și inovația în cadrul sistemului educațional.
Membrii echipelor de conducere și managerii instituțiilor de învățământ găsesc în prezent o nevoie presantă de formare care să le permită să răspundă în mod adecvat la situațiile complexe care apar zilnic la locurile lor de muncă. Solicitările pe care societatea de astăzi le face instituțiilor de învățământ impun reînnoirea constantă atât a centrelor de învățământ, cât și formarea profesioniștilor care lucrează în acestea.
În acest sens, prin Masterul Universitar în Direcția și Managementul Centrelor de Învățământ se urmărește ca studenții să dobândească cunoștințele și abilitățile necesare îndeplinirii cu excelență a funcției de conducere și conducere a centrelor.
Masterul universitar în Direcția și Managementul Centrelor de Învățământ al UDIMA este o diplomă oficială al cărei plan de studii este publicat în BOE numărul 108 din 6 mai 2015.
adresată
Masterul se adresează tuturor celor cu o diplomă universitară care sunt interesați să se specializeze în domeniul direcției și managementului centrelor de învățământ. Acest program de formare nu necesită experiență și pregătire prealabilă, ci mai degrabă își propune să ofere o pregătire completă pentru conducerea și managementul centrelor de învățământ într-un mod progresiv și eficient.
Obiectivele maestrului
Obiectivul principal al Masterului în Direcția și Managementul Centrelor Educaționale este de a pregăti profesioniști de nivel superior pentru exercitarea efectivă a funcției de conducere și conducere a centrelor de învățământ.
La sfârșitul masterului, studentul va fi capabil să:
- Construiți legături cu comunitatea școlară și implicați-vă eficient în procesele educaționale.
- Promovarea relațiilor interpersonale între diferiții membri ai comunității educaționale.
- Analizați singularitățile fiecărei școli pentru a aplica cele mai potrivite principii și modele de management educațional.
- Propune proceduri și metodologii inovatoare pentru îmbunătățirea și optimizarea resurselor în vederea îndeplinirii obiectivelor centrului de învățământ.
- Înțelege și interpretează cadrul legal și regulile generale de organizare pentru buna funcționare a centrului în aspectele sale educaționale, economice și de management ale resurselor umane și materiale.
- Luați decizii în contexte complexe și în situații dificile, evaluând nevoile comunității educaționale și planificând soluții fezabile ținând cont de realitatea socio-economică a momentului.
- Proiectați și dezvoltați spații de învățare cu o atenție deosebită la echitate, educație emoțională și valorică, egalitate în drepturi și șanse între bărbați și femei, formare pentru cetățenie și respect pentru drepturile omului.
- Încurajarea și dezvoltarea spiritului antreprenorial și a inițiativelor inovatoare în exercitarea direcției și managementului unui centru educațional.
Sistem de predare
UDIMA instruire UDIMA se bazează pe educația la distanță, utilizând în mod intensiv Tehnologiile Informației și Comunicațiilor (TIC) pentru a facilita procesul educațional.
UDIMA evaluare a învățării UDIMA are în vedere desfășurarea și, după caz, depășirea diferitelor tipuri de activități. Ponderile procentuale stabilite pentru evaluarea activităților fiecărei discipline vor fi descrise detaliat în fișa fiecărui modul sau materie cuprinsă în planificarea predării și se vor stabili din maximul și minimul stabilit în următorul tabel:
Participarea la activități de învățare | 10-20% |
controale | 10-20% |
Activități de evaluare continuă (AEC): | 20-30% |
Examen final față în față | 50-60% |
TOTAL | 100% |
La toate disciplinele, studentul este monitorizat academic prin calificarea activităților didactice pe baza caracteristicilor Spațiului European al Învățământului Superior.
perspectivele de carieră
Datorită relației sale cu lumea muncii, UDIMA lucrează activ pentru a detecta abilitățile și abilitățile cele mai solicitate pe actuala piață a muncii. Acest master vă permite să exercitați sarcini de conducere și management în:
- Centre de învățământ infantil, primar și gimnazial.
- Centre de formare profesională.
- Centre de educație specială.
- Centre de educație pentru adulți.